billeder fra fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Lærke & Lucas

LN_ mor skriver:

Har vi også snakket om, evt. komme noget tungt fast på vognen nedenunder. For det går jo ikke at den tipper så let, og når de stadig er usikre på benene gør det ikke sagen bedre - godt du havde fat i hende.

Hvis du kommer på noget der virker, så den ikke vælter så let, må du meget gerne skrive

Jeg blander mig lige. Her hjemme har vi en brio gåvogn og den er også meget let vi har lagt to stykker brænde i den, og vupti så kan min datter gå selv med den. I hendes dp bliver der lagt en mursten i og så kan hun os fint gå med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

Lærke 2009 skriver:

Jeg blander mig lige. Her hjemme har vi en brio gåvogn og den er også meget let vi har lagt to stykker brænde i den, og vupti så kan min datter gå selv med den. I hendes dp bliver der lagt en mursten i og så kan hun os fint gå med den.

okay jamen det er da værd at prøve. men nu er hun ikke så sikker på sine ben endnu men det kommer.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja.

hun elsker at være i dagpleje og er abre så glad når jeg aflevere hende og når jeg henter hende igen, så det er bare positivt og vi ahr abre verdens bedste dagplejemor, hun er bare så sød og det hele kunne virkelig ikke ønske os en anden.

jo det er lidt ligesom ens andet hjem jo der lidt mere ro på end hvis det var en vuggestue da der kun er ma 4 børn jo og der er kun en voksen for børnene så de er glade for det jo der er ikke flere og sådan noget.

Hvor dejligt hun er så glad for dagplejen, og at dagplejemoderen er så god Herhjemme er vi bare SÅ meget i tvivl om hvad vi skal vælge til lillemanden når tiden kommer. Det er bare SÅ svært...

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Lærke 2009 skriver:

Okay, smiler.. så bare noget godt tungt nede i, og så kan den sagtens gåes med.. Super Tak, for din indblanding

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Hvor dejligt hun er så glad for dagplejen, og at dagplejemoderen er så god Herhjemme er vi bare SÅ meget i tvivl om hvad vi skal vælge til lillemanden når tiden kommer. Det er bare SÅ svært...

ja det kan også være svært. men så må i jo sætte jer ned og lave en for og imod liste til begge dele jo hvis det er. og så finde ud af det på den måde. men der er da tid endnu til at finde ud af det.

jeg gik selv i dagpleje da jeg var lille og ville bare ha asta i dagpleje da der ikke er mange børn der og sådan noget.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja det kan også være svært. men så må i jo sætte jer ned og lave en for og imod liste til begge dele jo hvis det er. og så finde ud af det på den måde. men der er da tid endnu til at finde ud af det.

jeg gik selv i dagpleje da jeg var lille og ville bare ha asta i dagpleje da der ikke er mange børn der og sådan noget.

Kunne forestille mig at vi måske forsøger dagpleje og er det ikke lige noget, så bliver det i vuggestuen, som er integreret med børnehaven, så han ikke skal skifte hus og kan genkende menneskerne omkring sig.

Men ja, tror også det kommer meget an på hvordan hans personlighed er. Ifølge hans stjernetegn skulle han være ekstrem social, og så er det måske dejligt med en masse der sker omkring ham.

Så tror først den endelige beslutning bliver taget når vi kender ham

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Kunne forestille mig at vi måske forsøger dagpleje og er det ikke lige noget, så bliver det i vuggestuen, som er integreret med børnehaven, så han ikke skal skifte hus og kan genkende menneskerne omkring sig.

Men ja, tror også det kommer meget an på hvordan hans personlighed er. Ifølge hans stjernetegn skulle han være ekstrem social, og så er det måske dejligt med en masse der sker omkring ham.

Så tror først den endelige beslutning bliver taget når vi kender ham

ja det er nok en god beslutning at gøre det sådan der.

ja man kan ikke sige meget om de små før de er kommet ud til en og man har lært dem at kende.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja det er nok en god beslutning at gøre det sådan der.

ja man kan ikke sige meget om de små før de er kommet ud til en og man har lært dem at kende.

Netop, og ønsker det bedst tænkelige for min lille dejlige trold

Men er fra han er 3 mdr. man kan skrive sig op på venteliste er det ikke?

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Netop, og ønsker det bedst tænkelige for min lille dejlige trold

Men er fra han er 3 mdr. man kan skrive sig op på venteliste er det ikke?

jo det mener jeg kan ikke huske det.

det er ved at være noget tid siden jo.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

jo det mener jeg kan ikke huske det.

det er ved at være noget tid siden jo.

Smiler.. det er jo det.

Men ja, må undersøge det, når han er kommet den lille mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.