billeder fra fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

mange tak...

jamen hun fik den jo igår i gave, og ja hun tipper med den og da hun ikke er sikker på sine ben endnu så bruger hun den ikke. har spekuleret på om man ikke kan bruge en eller anden for for vægt noget lidt at lægge i den eller sådan noget for at holde den nede for den er rigtig let og nem at vælte med også. var det ikke fordi jeg havde fat i hende og vognen igår så var hun væltet flere gange

Har vi også snakket om, evt. komme noget tungt fast på vognen nedenunder. For det går jo ikke at den tipper så let, og når de stadig er usikre på benene gør det ikke sagen bedre - godt du havde fat i hende.

Hvis du kommer på noget der virker, så den ikke vælter så let, må du meget gerne skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Har vi også snakket om, evt. komme noget tungt fast på vognen nedenunder. For det går jo ikke at den tipper så let, og når de stadig er usikre på benene gør det ikke sagen bedre - godt du havde fat i hende.

Hvis du kommer på noget der virker, så den ikke vælter så let, må du meget gerne skrive

hiih okay.

ajmen skal nok lige skrive hvis jeg kommer på noget.

min svigermor snakked noget om måske en tung vægt af en art nu arbejder hun på et sted hvor de bruger sådan ngoet så hun bille kikke efter en og så se om vi kunne sætte den på. ellers kom svigerfar med at vi bare kunne lægge 4 kg sukker i vognen

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

hiih okay.

ajmen skal nok lige skrive hvis jeg kommer på noget.

min svigermor snakked noget om måske en tung vægt af en art nu arbejder hun på et sted hvor de bruger sådan ngoet så hun bille kikke efter en og så se om vi kunne sætte den på. ellers kom svigerfar med at vi bare kunne lægge 4 kg sukker i vognen

Tark

Griner 4 kg sukker, så tror jeg hellere Asta Maria vil stoppe vognen med 4 kg. legetøj hun kan gå rundt med hehe

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Tark

Griner 4 kg sukker, så tror jeg hellere Asta Maria vil stoppe vognen med 4 kg. legetøj hun kan gå rundt med hehe

ja det tror jeg også heller hun vil. men det må vente til hun er sikker på sine ben.,

haha lige nu sidder hun på gulvet og triller vognen frem og tilbage det ser sødt ud.

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja det tror jeg også heller hun vil. men det må vente til hun er sikker på sine ben.,

haha lige nu sidder hun på gulvet og triller vognen frem og tilbage det ser sødt ud.

Ja, der er ikke andet for..

Aww hvor sødt hehe.. hun er sikkert super glad for den, selvom hun ikke kan gå med den. For så finder man da bare noget andet man kan bruge den til Børn er bare skønne

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Ja, der er ikke andet for..

Aww hvor sødt hehe.. hun er sikkert super glad for den, selvom hun ikke kan gå med den. For så finder man da bare noget andet man kan bruge den til Børn er bare skønne

hun er glad for alt hendes legetøj. alt skal ind og ud af munden og prikkes på og kastes med. det er så dejligt.

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

hun er glad for alt hendes legetøj. alt skal ind og ud af munden og prikkes på og kastes med. det er så dejligt.

Hvor dejligt.

Det viser jo virkelig bare at hun er et sundt, glad og trygt barn, der er god til at stimulere sig selv, og selvstændig til at være nysgerrig og undersøge verden..

Det er jo bare fantastisk

Og hvor må det være skønt at være mor til sådan en pige

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Hvor dejligt.

Det viser jo virkelig bare at hun er et sundt, glad og trygt barn, der er god til at stimulere sig selv, og selvstændig til at være nysgerrig og undersøge verden..

Det er jo bare fantastisk

Og hvor må det være skønt at være mor til sådan en pige

ja det er rigtig dejligt. nu er hun også vant til at skulle dele og sådan da hun kom i dagpleje da hun var lidt over 6 mdr gammel.

så der skal man også underholde sig selv nogen gange da der ikke kan være tid til alle børn på en gang jo.

Anmeld

28. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

ja det er rigtig dejligt. nu er hun også vant til at skulle dele og sådan da hun kom i dagpleje da hun var lidt over 6 mdr gammel.

så der skal man også underholde sig selv nogen gange da der ikke kan være tid til alle børn på en gang jo.

Super at hun allerede gerne vil dele Hvordan har dagplejen ellers været for hende?

Ja, der må man lige underholde sig selv, men det er jo lidt ligesom sit andet hjem kunne jeg forestille mig - hyggeligt, forholdsvis stille (ift. vuggestue) og der må man jo som derhjemme også sidde og lege selv lidt, og det er jo også sundt for hende

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Super at hun allerede gerne vil dele Hvordan har dagplejen ellers været for hende?

Ja, der må man lige underholde sig selv, men det er jo lidt ligesom sit andet hjem kunne jeg forestille mig - hyggeligt, forholdsvis stille (ift. vuggestue) og der må man jo som derhjemme også sidde og lege selv lidt, og det er jo også sundt for hende

ja.

hun elsker at være i dagpleje og er abre så glad når jeg aflevere hende og når jeg henter hende igen, så det er bare positivt og vi ahr abre verdens bedste dagplejemor, hun er bare så sød og det hele kunne virkelig ikke ønske os en anden.

jo det er lidt ligesom ens andet hjem jo der lidt mere ro på end hvis det var en vuggestue da der kun er ma 4 børn jo og der er kun en voksen for børnene så de er glade for det jo der er ikke flere og sådan noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.