billeder fra fødseldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

NinaNymannMadsen

som jeg skrev i min tråd igår om at min datter blev 1 år så kommer der nogen billeder idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Dot D

Til lykke med hende, hun ser rigtigt ud til at nyde det Og sikke mange gaver

Anmeld

27. juni 2010

Koen.

nåhr hun hygger sig rigtig med lagkage og alting og sikke en masse fine gaver

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

Dot D skriver:

Til lykke med hende, hun ser rigtigt ud til at nyde det Og sikke mange gaver

mange tak. hun hygged sig rigtig meget.

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

lillespurv19 skriver:

nåhr hun hygger sig rigtig med lagkage og alting og sikke en masse fine gaver

hun hygged sig gevaldigt.

Anmeld

27. juni 2010

Mathilde

Stort tillykke det ser ud til at hun har haft en rigtig dejlig dag med lækker lagkage og gode gaver

Anmeld

27. juni 2010

CS

hvor hyggeligt og tillykke med hende

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Yay så blev billederne smidt op, og hvor er de gode. Hun ser som de andre siger rigtig ud til at hygge sig, med både sit nye legetøj og med lagkage hehe

Endnu en gang tillykke me lille Asta Maria på nu 1 år

Den hvide gåvogn har vi også, og bliver nødt til at spørge, tipper hun med den? Syntes nemlig den virker meget let..

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

LN_ mor skriver:

Yay så blev billederne smidt op, og hvor er de gode. Hun ser som de andre siger rigtig ud til at hygge sig, med både sit nye legetøj og med lagkage hehe

Endnu en gang tillykke me lille Asta Maria på nu 1 år

Den hvide gåvogn har vi også, og bliver nødt til at spørge, tipper hun med den? Syntes nemlig den virker meget let..

mange tak...

jamen hun fik den jo igår i gave, og ja hun tipper med den og da hun ikke er sikker på sine ben endnu så bruger hun den ikke. har spekuleret på om man ikke kan bruge en eller anden for for vægt noget lidt at lægge i den eller sådan noget for at holde den nede for den er rigtig let og nem at vælte med også. var det ikke fordi jeg havde fat i hende og vognen igår så var hun væltet flere gange

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Astasmor skriver:

mange tak...

jamen hun fik den jo igår i gave, og ja hun tipper med den og da hun ikke er sikker på sine ben endnu så bruger hun den ikke. har spekuleret på om man ikke kan bruge en eller anden for for vægt noget lidt at lægge i den eller sådan noget for at holde den nede for den er rigtig let og nem at vælte med også. var det ikke fordi jeg havde fat i hende og vognen igår så var hun væltet flere gange

Har vi også snakket om, evt. komme noget tungt fast på vognen nedenunder. For det går jo ikke at den tipper så let, og når de stadig er usikre på benene gør det ikke sagen bedre - godt du havde fat i hende.

Hvis du kommer på noget der virker, så den ikke vælter så let, må du meget gerne skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.