Hva laver I i det dejlige vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

linselouise skriver:

Ja København er den dejligste by om sommeren! De dejligste parker, det hyggeligste cafeliv og så er der altid noget at kigge på. Men men men, vil nu mene at Nørrebro er den bedste bydel -og så kommer Vesterbro

Naaahhh, holder nu på Vesterbro

Men ja der er virkelig skønt i byen om sommeren. Bare jeg ikke skal benytte mig af busser.

Nå ja, og i aften regner jeg med at løbe en tur. Lige nu er det alt for varmt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

CarinaSB

vi har lige tændt op i grillen og fået smurt noah ind i solcreme .. så står den på hygge ude i haven .. så skal jeg have pakket hans taske til dp imorgen .. og så en smugle rengøring tror jeg

Anmeld

27. juni 2010

trunte89

Vi har været til frokost hos oldefar. Bagefter ( og lidt inden ) var vi til børneloppemarked og fik købt en masse godt.

Nu står den på madlavning og bad. Og så skal vi nok tidligt i seng. Bliver så dødtræt i denne varme.

Anmeld

27. juni 2010

MMR

Vi har været til barnedåb hele dagen, og nu er John tage ud og cykle.. puhaa siger jeg bare i den varme.. og nu skal der bare slappes af ..  Har en lille fis her der er lidt overtræt,og har svært ved at falde i søvn.. Så hun må lige hjælpes lidt ..

Anmeld

27. juni 2010

otlitrom

Jeg skriver eksamensopgave og kæresten har været på ekstra-arbejde, da der er så meget at lave i disse dage... Så en ret trist solskinsdag for os.

Har dog lige siddet i gården en halv time, og nu er manden kommet hjem.. Tror vi spiser tidlig aftensmad og kører en tur ud til vandet lidt senere..

Anmeld

27. juni 2010

Diana...

Åhh det har været en SKØN dag tros kvalme/opkast. 

Jeg har er syg pga graviditeten og har også lige været indlagt så de kunne holde øje med mig. Jeg kan virkelig intet andet end ligge ned og gå en lille smule Så i flere dage har jeg bare ligget i sengen inden for i flere uger. 

MEN MEN MEN så kom min kære man lige i tanke om vi havde en drømme seng så jeg kunne komme uden for og være selvskabelig sammen med min mand og søn så idag har jeg ligget i haven hele dagen og hygget og kikket på min dejlige søn lege er der noget bedre NEJ. 

Anmeld

27. juni 2010

Lone Jakobsen

jeg har lige fået 2 små-sløje drenge hjem. har ellers gået og ordnet vasketøj og gjort klar til imorgen. men nu ser det ud til at i hvertfald den ene dreng, og dermed også mor her, skal være hjemme imorgen.

ellers er dagen gået med afslapning i haven og en helt masse vasketøj. min datter tager på tur imorgen. så det var vigtigt at tøjet var rent og parat

Anmeld

27. juni 2010

ekzunz

Jeg har gjort rent og vasket tøj, mens manden har ordnet udenfor (stort!!)

Og så har jeg været på Naturlegepladsen Eghjorten med  4 af ungerne. Vi mødtes medTanja (Muffi) med mand og 2 børn....superhyggeligt. Skøn skøn legeplads - og pragtfuldt vejr.

Og efter jeg er kommet hjem har jeg pumpet vandgevær....Lavede en legetøjsbytter med Tanja, og Lukas har fået et kæmpe vandgevær - det er så stort at han næsten ikke kan bære det....

Anmeld

27. juni 2010

LotteGabriella

Vi har været ude og gå en dejlig tur i formiddags. I eftemiddags var vi på stranden og gå i vandkanten, så på legepladsen og bagefter nød vi en lille is

Nu har vi spist og lillepigen skal snart i seng

Anmeld

27. juni 2010

ønskebørn74

Maria. skriver:

Vi har passet fætter Gustav siden i går, været en tur i Zoo og kører om lidt hjem til min Svigerinde og Svoger for at Grille..

Hva har I lavet/skal lave i dag?

Maria

Jeg ligger og ruger æg... Dejligt at have en rigtig puttesyg mand... Så er det knapt så keddeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.