Hva laver I i det dejlige vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
31 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Maria.

Vi har passet fætter Gustav siden i går, været en tur i Zoo og kører om lidt hjem til min Svigerinde og Svoger for at Grille..

Hva har I lavet/skal lave i dag?

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Vi har passet fætter Gustav siden i går, været en tur i Zoo og kører om lidt hjem til min Svigerinde og Svoger for at Grille..

Maria

Gået en tur i kvarteret med mand og hund Senere håber jeg på lidt god mad, og hygge.

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

Maria. skriver:

Maria

Vi har nydt det dejlige vejr ude i haven, fik lige en halv time på maven under den varme sol og nu er min mand ved at puste det STORE badebassin op, Sophie har lokket længe, så må vi se hvad Sophus siger, når han vågner. De er nogle værre vandhunde(har det ikke fra fremmede, hi hi)

Anmeld

27. juni 2010

Maria.

Alexis skriver:

Gået en tur i kvarteret med mand og hund Senere håber jeg på lidt god mad, og hygge.

Det lyder hyggeligt!

Anmeld

27. juni 2010

Maria.

Vi har nydt det dejlige vejr ude i haven, fik lige en halv time på maven under den varme sol og nu er min mand ved at puste det STORE badebassin op, Sophie har lokket længe, så må vi se hvad Sophus siger, når han vågner. De er nogle værre vandhunde(har det ikke fra fremmede, hi hi)

Der er heller ikke noget bedre end et soppebassin på en varm sommerdag!

Anmeld

27. juni 2010

Margorie

Vi nyder det godevejr fra vinduet Manden og barnet er syge.. Øv bøv den stod ellers på strandtur og massere af sol og spisning ude.. Nu står den på pasning af de syge- og rugbrød

Jeg vil uuuuuuuud! VRÆL!

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

vi har slappet af og kommet os oven på gårsdagens fødseldagsfest for asta maria.

og så har vi lige været en tur i lunden (bor i horsens), været på legepladsen der og hygged os, og så har kenneths bror og kæreste lige taget asta maria ind til de kommer her op igen med aftensmaden.

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Det lyder hyggeligt!

Det er det bestemt også. København er bare fantastisk når solen skinner. Så kan man næsten kun blive lidt nyforelsket igen

Anmeld

27. juni 2010

Maria.

Marge skriver:

Vi nyder det godevejr fra vinduet Manden og barnet er syge.. Øv bøv den stod ellers på strandtur og massere af sol og spisning ude.. Nu står den på pasning af de syge- og rugbrød

Jeg vil uuuuuuuud! VRÆL!

Øv hvor ærgeligt.. Kan du ikke liste dig ud og få lidt sol hvis de sover? God bedring med dem!

Anmeld

27. juni 2010

Maria.

Alexis skriver:

Det er det bestemt også. København er bare fantastisk når solen skinner. Så kan man næsten kun blive lidt nyforelsket igen

Ja, den er så.. Bor I i Centrum?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.