Hva laver I i det dejlige vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Maria.

Astasmor skriver:

vi har slappet af og kommet os oven på gårsdagens fødseldagsfest for asta maria.

og så har vi lige været en tur i lunden (bor i horsens), været på legepladsen der og hygged os, og så har kenneths bror og kæreste lige taget asta maria ind til de kommer her op igen med aftensmaden.

Lyder hyggeligt.. Og tillykke med hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Ina33

Læser til eksamen.....

I morgen efter 11.30, står den på 6 ugers FERIE!!!!!

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

Maria. skriver:

Lyder hyggeligt.. Og tillykke med hende..

jo mange tak.

Anmeld

27. juni 2010

Maria.

Loppe skriver:

Læser til eksamen.....

I morgen efter 11.30, står den på 6 ugers FERIE!!!!!

Håber du sidder ude og læser så.. Hva skal du op i?

Held og lykke og god ferie..

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria. skriver:

Ja, den er så.. Bor I i Centrum?

Ja, vi bor på Vesterbro Den bedste bydel.

Anmeld

27. juni 2010

Ina33

Desværre - sidder inde, hunden er i løbetid (forsøger konstant at stikke af, hvis terassedøren står åben), og sønnik sover...

Jeg skal til en 3 timers skriftelig eksamen i et fag der hedder finansielle forretninger...  Jeg regner nu med at jeg består, men nok heller ikke mere end det...

Anmeld

27. juni 2010

Dot D

Maria. skriver:

Der er heller ikke noget bedre end et soppebassin på en varm sommerdag!

Nej bortset fra at Stephan lige gav mig en tur med det kolde vand i haveslangen, brrruhhh det var koldt

Anmeld

27. juni 2010

L.J.L

Alexis skriver:

Ja, vi bor på Vesterbro Den bedste bydel.

Ja København er den dejligste by om sommeren! De dejligste parker, det hyggeligste cafeliv og så er der altid noget at kigge på. Men men men, vil nu mene at Nørrebro er den bedste bydel -og så kommer Vesterbro

Anmeld

27. juni 2010

sarahb

vi har været på legepladsen og været inde og sove til middag, og nu er manden kommet hjem så går turen til tivoli

Anmeld

27. juni 2010

Nadia&Daniel

Er desværre alene hjemme - så jeg fik formiddagen til at gå med det huslige (vaskemaskinen køre på fuld drøn). Har lige gået en tur, for guldklumpen sparker vildt meget i dag (kun rart, for har været bekymret over ikke at have mærkede liv i 2 dage nu) - så gik en lille tur for at få lidt ro i maven

Har planer om at gå hen til min forlovedes arbejde, og hente ham når han har fri om 2 timer - surprice

Ellers har jeg lige siddet en halv time på altanen og læset i Mor Magasinet (fra BabySam) og hyggesnakket med katten (selvom det er sgu lidt trist man ikke får svar igen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.