Hjælp-vil ikke sove i lift, vugge eller noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

2721

Delilah skriver:

Babyer har faktisk en ret god reaktion på det der hedder Hvid støj, som kan være den larm der kommer fra en støvsuger, en hårtørre, et tv der ikke er indstillet på nogen kanal (Flimren). Alle sådan nogle lyde har det med at få en baby til at slappe af (Der er self altid undtagelser der bekræfter reglen)

Vil lige smide et link ind til en artikel om det også..

http://www.aux.dk/weblog/den-beroligende-stoej

Tak det vil jeg lige kigge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

2606peanut skriver:

Som overskriften indikere vil min lille søn på 5 dage ikke sove andre steder end hos mig, kan kun forlade ham med nogenlunde held hvis han er faldet i dyb dyb søvn ind til mig i endten sengen eller sofaen. Det er sket et par få gange han er faldet i søvn hos far

Hvis vi prøver at flytte ham hen i vuggen eller liften når han sover blir han ildrød over det hele på nul koma fem og skriger helt utroligt meget, han blir bare så ulykkelig og det tager en krig at berolige ham igen

Andre der har haft problemer med det??

Hvad gjorde i får at afhjælpe det??

Hvor længe stod det på??

På barselgangen sagde de han er et hypersensetivt barn

Håber der er nogen der kan hjælpe med et god råd eller lignede oplevelser hvor det blev bedre

Det kender jeg alt til....lad ham ligge hos dig i starten for det giver ham tryghed. Han skal nok blive bedre til at sove i liften eller hvor I nu ønsker det...bare rolig

Anmeld

27. juni 2010

2721

dorthemus skriver:

Det kender jeg alt til....lad ham ligge hos dig i starten for det giver ham tryghed. Han skal nok blive bedre til at sove i liften eller hvor I nu ønsker det...bare rolig

Tak

Anmeld

27. juni 2010

Vingummien

2606peanut skriver:

Det lyder ikke rart håber han vokser fra det

Ja, kunne være træls at have en 12 årig på låret

Anmeld

27. juni 2010

2721

MiMa skriver:

Min søn gider heller ikke sove i barnevogn, seng m.m., men her har vi stort held med SLYNGEVUGGEN, som er speciel ved ikke at have fast bund, så den svøber sig om barnet, som om det blev holdt i dine arme. Derudover hænger den i en fjeder, der giver en fornemmelse af vægtløshed, der minder om den følelse barnet havde i livmoderen. Modsat andre vugger, der kun kan bruges kort tid, så kan denne faktisk bruges op til omkring 2 års alderen.

Om dagen bærer jeg ham meget i en VIKLE på maven, da han godt kan lide at være tæt ved mig. Så ligger han der og sover trygt ved mit bryst, mens jeg har hænderne fri og kan få ordnet nogle ting samtidig.

Okay det kunne helt klart være værd at overveje Tak

Anmeld

27. juni 2010

2721

Tulipan skriver:

Ja, kunne være træls at have en 12 årig på låret

ja det må man nok sige

Anmeld

27. juni 2010

B&J

nu ved jeg ikke lige hvad alle har skrevet men svøb barnet i dynen og når i ligger det i seng føler det sig stadig tryg og tæt på noget

Anmeld

27. juni 2010

lisbethita

2606peanut skriver:

12 timer??? jeg ville være tilfreds med 3 timer sammenhængende søvn.

Men sys faktisk det er værest om dagen hvor jeg intet kan andet end at sidde/ligge sammen med ham. Kunne jo også være rart man kunne køre en tur med ham i barnevognen men nej det vil han godt nok ikke

De første dage ville hun heller ikke køre i barnevogn, men da hun begyndte at føle sig trygt, så blev alting lettere. Ja....det er lidt vildt, men jeg "tanker hende op" fra kl. 16-17 og engang i timen indtil kl 20-21, hvor hun ligges i seng. Så kan hun holde hele natten. Andre fra min mødregruppe har haft success med det samme . Men babyer kan selvfølgelig også være forskellige. Håber du finder ud af en måde, så du også har lidt tid til dig selv. 

Stort kram herfra 

Anmeld

27. juni 2010

Corn

Her svøber vi ham i dynen hos mig til amning, og når han blunder ligger han jo allerede som han skal... Men med hypersensitive børn vil jeg også anbefale vikle som Rosa eller fx en ringslynge-den brugte jeg til min ældste søn, og nu er den væk 

Anmeld

28. juni 2010

Barbamama

Glemte lige at fortælle at en emhætte er et hit!!! Hvis vi stod ved den når vores datter græd utrøsteligt faldt hun i søvn HVER GANG! HE he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.