Hjælp-vil ikke sove i lift, vugge eller noget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.207 visninger
40 svar
0 synes godt om
26. juni 2010

2721

Som overskriften indikere vil min lille søn på 5 dage ikke sove andre steder end hos mig, kan kun forlade ham med nogenlunde held hvis han er faldet i dyb dyb søvn ind til mig i endten sengen eller sofaen. Det er sket et par få gange han er faldet i søvn hos far

Hvis vi prøver at flytte ham hen i vuggen eller liften når han sover blir han ildrød over det hele på nul koma fem og skriger helt utroligt meget, han blir bare så ulykkelig og det tager en krig at berolige ham igen

Andre der har haft problemer med det??

Hvad gjorde i får at afhjælpe det??

Hvor længe stod det på??

På barselgangen sagde de han er et hypersensetivt barn

Håber der er nogen der kan hjælpe med et god råd eller lignede oplevelser hvor det blev bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

MMR

Jeg havde det på samme måde med min datter den først uge.. Jeg sad med hende halv op i sengen om natten, bare får at få lidt søvn selv..  Men efter hånden så når hun var faldet rigtigt i søvn så fik jeg hende i vuggen.. og nu sover hun der..

Så jeg er sikker på det nok skal komme..

Anmeld

26. juni 2010

Davidsen87

Har du prøvet og ligge ham i barnevognen og trille en lille tur med ham og la ham sove ude?

Det hjælp på min datter

Anmeld

26. juni 2010

2721

MMR skriver:

Jeg havde det på samme måde med min datter den først uge.. Jeg sad med hende halv op i sengen om natten, bare får at få lidt søvn selv..  Men efter hånden så når hun var faldet rigtigt i søvn så fik jeg hende i vuggen.. og nu sover hun der..

Så jeg er sikker på det nok skal komme..

Tak for dit svar Håber virkelig det blir bedre. Kan jo ikke engang gå på toilettet uden at skulle høre hans hjerteskærende gråd

Anmeld

26. juni 2010

2721

Davidsen87 skriver:

Har du prøvet og ligge ham i barnevognen og trille en lille tur med ham og la ham sove ude?

Det hjælp på min datter

Ja så snart jeg ligger ham der ned går han helt "amok" og det ender med opkast og vejrtrækningsproblemer

Anmeld

26. juni 2010

Diana...

Jamen 5 dage gammel det jo ingen alder og han er lige kommet ud af din mave han har brug for dig og ligge hos dig. 

Ja gu det hård men det går når han er tryk nok ved andet. 

Jeg ville bare lade ham være hos mig hvis det var mig. 

Men har du prøvet at svøbe ham ind i dynen tæpper eller ligende? 

Held og Lykke med det!

Knus

Anmeld

26. juni 2010

Barbamama

Det må også være en kæmpe omvæltning at komme ud og det hele er så frit og der er så meget plads omkring en. Jeg ville tage noget stof (et dynebetræk eller noget) og holde det om mig selv i noget tid/sove med det så det lugter af dig og så efterfølgende kan du svøbe ham i det. Så er der den trygge fornemmelse af at være pakket sammen og så dufter det af dig.

Anmeld

26. juni 2010

Vingummien

Sådan var min dreng også Og han fik lov at ligge ved mig De første 3 mdr lå han og sov på min mave om natten.

Og efter de 3 mdr kom det lige så stille, og nu er han snart 2 og vil ikke sove ved mig, så nu savner jeg det helt

Anmeld

26. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Må jeg anbefale en vikle? Vores lille pomfrit har nogle dage også brug for at være tæt på mor eller far for at falde til ro, og så er det perfekt (og enormt hyggeligt) at smide ham i viklen og tusle rundt med ham på maven mens man har armene fri

Iøvrigt så bare rolig - det går over på et tidspunkt, men lige nu er det åbenbart lige det jeres stump har brug for.

Knus herfra

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2010

tumle81

Rosa skriver:

Må jeg anbefale en vikle? Vores lille pomfrit har nogle dage også brug for at være tæt på mor eller far for at falde til ro, og så er det perfekt (og enormt hyggeligt) at smide ham i viklen og tusle rundt med ham på maven mens man har armene fri

Iøvrigt så bare rolig - det går over på et tidspunkt, men lige nu er det åbenbart lige det jeres stump har brug for.

Knus herfra

Rosa

Det ville jeg også anbefale, det er simpelthen perfekt, især hvis du har et hyper sensitivt barn. Så er det meget vigtigt at give ham al den tryghed han har brug for, det kan godt være det er mega hårdt her i starten, men det bliver bedre og det går bedst fremad ved at give ham det han har brug for nu og hed...

Min den ædste dreng ville også kun sove hos mig de første 2-3 mdr, så jeg måtte lægge øre til mange ting fordi jeg altid sad med ham i armene eller han lå arm i arm med mig i sengen, men altså det var det han havde brug for og efterhånden lærte han at sove i barnevognen og elskede det... Han er nu snart 3 år, og elsker stadig at putte i mors seng, men bliver lagt til at sove glad i sin egen seng hver aften uden problemer...

Ps, fedt billede det sidste Rosa!!!

Knus kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.