Rosa skriver:
Må jeg anbefale en vikle? Vores lille pomfrit har nogle dage også brug for at være tæt på mor eller far for at falde til ro, og så er det perfekt (og enormt hyggeligt) at smide ham i viklen og tusle rundt med ham på maven mens man har armene fri 

Iøvrigt så bare rolig - det går over på et tidspunkt, men lige nu er det åbenbart lige det jeres stump har brug for.
Knus herfra
Rosa
Det ville jeg også anbefale, det er simpelthen perfekt, især hvis du har et hyper sensitivt barn. Så er det meget vigtigt at give ham al den tryghed han har brug for, det kan godt være det er mega hårdt her i starten, men det bliver bedre og det går bedst fremad ved at give ham det han har brug for nu og hed...
Min den ædste dreng ville også kun sove hos mig de første 2-3 mdr, så jeg måtte lægge øre til mange ting fordi jeg altid sad med ham i armene eller han lå arm i arm med mig i sengen, men altså det var det han havde brug for og efterhånden lærte han at sove i barnevognen og elskede det... Han er nu snart 3 år, og elsker stadig at putte i mors seng, men bliver lagt til at sove glad i sin egen seng hver aften uden problemer...
Ps, fedt billede det sidste Rosa!!!
Knus kathrina
Anmeld