Vold mod baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

line melias mor

misforstå mig nu ikke. jeg er dybt rystet og simpelthen så frustreret over sådan noget kan ske og forældre kan gøre det mod deres børn men er der nogen mulighed for det kan have været deres hund? selvfølgelig er det rigtig slemt at de skulle have ladet deres barn være uden opsyn men hvis det er det der er sket så er det da lige så frygteligt at blive beskyldt for noget man ikke har gjort? jeg er IKKE naiv men er muligheden der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Hvem?

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan man kan skade sådan et dejligt lille barn, der er da noget der er skruet fuldstændig forkert sammen i hovederne på de "forældre" - de skulle have samme omgang igen og igen.

Anmeld

25. juni 2010

Stumpen

~~M.Nielsen~~ skriver:

Som jeg læser det, så står der, at forældrene er sammen med barnet nu også, men det er han altså ikke. De sidder begge inde, og ingen af dem har kontakt til barnet mere..

Så den del er der taget af.. (Jeg ved hvem moderen er )

Men nøjh hvor er det frygteligt, at de kan finde på det.. Men drengen har det rigtig godt nu, og er vidst som jeg kan forstå, ved en plejefamilie og har været det længe.

Sagen er vidst en helt anden end hvad der bliver sagt i medierne og der er sket enormt mange ting med parret efterfølgende. 

Det var sku dejligt at høre

Anmeld

25. juni 2010

Stumpen

line melias mor skriver:

misforstå mig nu ikke. jeg er dybt rystet og simpelthen så frustreret over sådan noget kan ske og forældre kan gøre det mod deres børn men er der nogen mulighed for det kan have været deres hund? selvfølgelig er det rigtig slemt at de skulle have ladet deres barn være uden opsyn men hvis det er det der er sket så er det da lige så frygteligt at blive beskyldt for noget man ikke har gjort? jeg er IKKE naiv men er muligheden der?

Ikke at jeg har forstand på hunde, men hvis den er skyld i alt det, så må der være bidemærker.. Så nej, jeg tror ikke på den med hunden..

Anmeld

25. juni 2010

B&J

fatter ikke hvordan folk kan være sådan over for deres børn det er sku ikke vores børn der vælger os det er sku forælderne der vælger dem... så I TO IDIOTER TAG JER SAMMEN de skulle sku have samme tur...

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

Stumpen skriver:

Ikke at jeg har forstand på hunde, men hvis den er skyld i alt det, så må der være bidemærker.. Så nej, jeg tror ikke på den med hunden..

du har nok desværre ret man vil bare så gerne have at der må være en anden forklaring. mine tanker går til det lille uskyldige barn hvor er det frygteligt

Anmeld

25. juni 2010

Bare mig..

så vidt jeg husker er der ikke længere tvivl om hvem der har gjort det... det er ikke hundene.. Det er jo et år siden nu, og nu kommer de jo snart ud igen...eller hun gør vidst.. ham ved jeg ikke så meget om..

Anmeld

25. juni 2010

Bare mig..

Stumpen skriver:

det er heller ikke hundene....

Anmeld

25. juni 2010

Mig med maven

1 år og 3 mrd????

Du får mere for at snyde i skat! Hvad fanden er det for et samfund!

NEJ ikke alle skal, efter min mening, have en chance til!

DET ER FÓR BILLIGT SLUPPET!

Kan slet ikke holde mine tåre tilbage, tænk at der går så mange barnløse rundt, bare i vores land. De ville give deres højre arm eller mere, for at få en lille velskabt klump guld i deres familie! HVORFOR kan folk så ikke være glade for deres baby, eller hvis de virkelig når ud og indser at de ikke kan magte opgave, finde ud af hvad de så skal stille op!!!

EJ ej ej er bare så skide forarget og rigtig ked af det... Kan ikke forstå i mit lille bille hovede at der er nogen der seriøst kan gøre sådan noget, mod nogen så forsvarsløs! Tænker meget på drengen!

Anmeld

26. juni 2010

Mira0911

Hvad sker der lige for folk.... Er rasende.... Det barn skal fjernes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.