Vold mod baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Stumpen

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/31648011/

Jeg forstår simpelthen ikke det der, hvordan kan de komme til at bo (godt nok på en institution) med deres barn efter den bahandling?? Skal alle have en chance mere?? Jeg er nok bare pessimistisk hvad sådan nogle mennesker angår, så jeg tænker lidt, "hvor mange børn skal vi ødelægge på bekostning af at forældre skal have flere chancer"...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Divababy93

det barn skal fjernes og det kan ikke gå hurtigt nok

Anmeld

25. juni 2010

<3

Stumpen skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article/31648011/

Jeg forstår simpelthen ikke det der, hvordan kan de komme til at bo (godt nok på en institution) med deres barn efter den bahandling?? Skal alle have en chance mere?? Jeg er nok bare pessimistisk hvad sådan nogle mennesker angår, så jeg tænker lidt, "hvor mange børn skal vi ødelægge på bekostning af at forældre skal have flere chancer"...

Ja jeg studsede også noget ... Synes der i DK er lidt for mange chancer nogen gange ...

Anmeld

25. juni 2010

Divababy93

Divababy93 skriver:

det barn skal fjernes og det kan ikke gå hurtigt nok

anbringes det var det det hed.. hehe er en klovn til og huske

Anmeld

25. juni 2010

NinaNymannMadsen

det er sku da forfærdeligt.

hvordan kan så mange brud dog ske på sådan et lille barn, det kan ikke bare være deres kamphund som de selv havde sagt

Anmeld

25. juni 2010

Bondepigen

De er nogle forbandet dumme svin, og de har ikke fortjent deres barn!!!

Bliver så ked af det!!! Stakkels barn!!!

Anmeld

25. juni 2010

Tynen

FY for satan... Jeg kunne godt fristes til at begå en forbrydelse efter den læsning 

Hvordan hulan kan man få sig selv til at skade et lille barn??!

Anmeld

25. juni 2010

Dictes mor

Jeg får det helt dårligt! Ingen og jeg mener INGEN skal have lov til at gøre børn ondt!

Anmeld

25. juni 2010

Svei

Det er dyrt at fjerne børn så der spares penge, svigtes børn og tænkes ikke på konsekvensen af hvad disse valg på sigt har.. jeg må indrømme at jeg slet ikek forstår hvordan vi i et land som Danmark har "råd til" ikke at hjælpe...føj...og der er jo masser af sørgelige historier der kunne fortælles...men GODT de kommer frem!!!!

Anmeld

25. juni 2010

Stumpen

Yrsa skriver:

Det er dyrt at fjerne børn så der spares penge, svigtes børn og tænkes ikke på konsekvensen af hvad disse valg på sigt har.. jeg må indrømme at jeg slet ikek forstår hvordan vi i et land som Danmark har "råd til" ikke at hjælpe...føj...og der er jo masser af sørgelige historier der kunne fortælles...men GODT de kommer frem!!!!

Ja det er dyrt at tvangsfjerne børn, men på længere sigt må det altså være billigere... alle de svigt osv børnene får gør da at de bliver i systemet langt op i voksen livet, hvis ikke forever, fordi de ikke kan begå sig socialt osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.