Gode råd/erfaringer - overflødigt babyudstyr!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Christinahr

Jeg kunne godt have undværet min barnevogn. Jeg synes klapvognen er mere ligetil og i vores klapvogn kunne liften sagtens stå.

Hovedhale fad har vi aldrig brugt :-)

Tilgængeld er strækviklen min all time favorit der ikke kunne undværes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

millesofie

misslea skriver:

ja jeg tænkte nemlig også, at Lamaze legetæppet kunne blive et hit herhjemme....

Hmm... mht. tøj i de helt små størrelser.... hvor meget købte du, når nu det måske var liiige i overkanten??? Er meget i tvivl om, vi har nok

Mange hilsner fra Lea

jeg vil sige at vi arvede en sæk og også købt lidt så jeg ved ikke hvor meget der var men i skal max bruge

5 lang ærmet bodyer

3 kort ærmet bodyer

7 strømpebukser og bukser blandet (altså i alt 7)

5 dragter

5 savlesmækker (hvis det er en gylper)

og så måske 2 kjoler eller pullover til pynt

2 kyser

3 bluser

1 stk overtøj

1 stk sutsko eller lign

mere brugte vi ikke og hun er en rigtig gylper og prut ved siden af'er.. så det er måske lidt mere tøj end de fleste har brug for

held og lykke

Anmeld

26. juni 2010

misslea

millesofie skriver:

jeg vil sige at vi arvede en sæk og også købt lidt så jeg ved ikke hvor meget der var men i skal max bruge

5 lang ærmet bodyer

3 kort ærmet bodyer

7 strømpebukser og bukser blandet (altså i alt 7)

5 dragter

5 savlesmækker (hvis det er en gylper)

og så måske 2 kjoler eller pullover til pynt

2 kyser

3 bluser

1 stk overtøj

1 stk sutsko eller lign

mere brugte vi ikke og hun er en rigtig gylper og prut ved siden af'er.. så det er måske lidt mere tøj end de fleste har brug for

held og lykke

heheh.... mange tak

Tror vi er dækket ind med bodyer, bukser osv....!! Var llidt i tvivl om, hvor meget vi ville få brug for kortærmede bodyer, da hun jo blir et efterårs/vinter barn.... så dem har jeg faktisk ingen af - men måske jeg alligevel skulle købe et par stykker :-)

Og ja.. så mangler vi babystrømper og strømpebukser

Anmeld

26. juni 2010

misslea

Christinahr skriver:

Jeg kunne godt have undværet min barnevogn. Jeg synes klapvognen er mere ligetil og i vores klapvogn kunne liften sagtens stå.

Hovedhale fad har vi aldrig brugt :-)

Tilgængeld er strækviklen min all time favorit der ikke kunne undværes

hmm... nu spørger jeg måske lidt dumt - men hvad er en strækvinkle???

Flere har nemlig nævnt den....

Anmeld

26. juni 2010

misslea

dorthemus skriver:

Jeg er glad for de to dyner jeg købte...hun skider ofte i en ene

heheh... vi helgarderer os også og køber to dyner....!!! det har jeg hørt fra mange er en VIRKELIG god ting....

Anmeld

26. juni 2010

dorthemus

misslea skriver:

heheh... vi helgarderer os også og køber to dyner....!!! det har jeg hørt fra mange er en VIRKELIG god ting....

HELT SIKKERT  Og klokken l*** om natten er det altså rart bare at kunne kyle den beskidte hen i et hjørne og tage en ren

Anmeld

26. juni 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Okay det har jeg aldrig oplevet, men så kan jeg godt se det er smart med to dyner

Desværre ja

Anmeld

26. juni 2010

Dictes mor

misslea skriver:

okay...  jeg overvejder nemlig en skråstol.. men er meeeeeget i tvivl, om jeg får brug for den!!! hmm..

Jeg har en skråstol og bruger den meget, hun kan godt lide at sidde i den på spisebordet, når vi spiser, så er hun med selvom hun er for lille til at sidde i højstol.

Og bæresele, den ville jeg ikke kunne undvære.

Til gengæld har jeg aldrig brugt babyolie og forskellige creme, og jeg fik også købt for meget tøj i str. 50 og 56, men så igen jeg fik brugt det hele, men ikke mange gange. Man skal jo alligevel have noget at skifte med når der sker uheld, og de er uundgålige.

Jeg synes, det er lettere at sige, hvad jeg brugte meget, end hvad der var overflødigt.

Anmeld

26. juni 2010

misslea

dorthemus skriver:

HELT SIKKERT  Og klokken l*** om natten er det altså rart bare at kunne kyle den beskidte hen i et hjørne og tage en ren

hahahh... ja lige præcis

Anmeld

26. juni 2010

Christinahr

misslea skriver:

hmm... nu spørger jeg måske lidt dumt - men hvad er en strækvinkle???

Flere har nemlig nævnt den....

http://slynger.dk/group.asp?group=7&gclid=CJno tLbKvaICFRaZ2Aodx1rn5g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.