misslea skriver:
1000 tak for dit lange svar 
Jaaah jeg tænker nemllig også, at vi køber babyolie og panthoneol salve til numsen.. og det må være dét!! Kunne heller ikke forestille mig at bruge aaalt det andet gejl, som de reklamerer med i supermarkedet.... hehe
Mht. ammebluser osv... så tror jeg, at du har helt ret... vil nok meget hellere have noget af alt det tøj på som jeg ikke har kunne være i længe pga. den struttende mave
Har set at H&M har nogle ret fine amme BH'er uden bøjle, som jeg har tænkt mig at købe...!! Tørklæder er netop smarte som du siger, for de kan da skjule lidt af babsen, når man er ude steder, hvor man gerne vil være lidt mere diskret, både for min egen og andres skyld 
Jeg har simpelhen været sååå meget i tvivl mht. det tykke tøj/overtøj!!! Vi har købt lift til vores barnevogn og regne rogså med at købe en voksi. Men hvis vi har hende i liften, så tænker jeg at en fleecedragt eller et tykt tæppe under dynen vil være nok?? eller hvordan?? Selvfølgelig med uldsokker og uldhue samtidig!!
Voksier er selvfølgelig varm... så der tænker jeg at det er meget begrænset, hvor meget hun skal have på inden under.... - ved selvfølgelig godt, at det også vil komme an på, hvor varmt et barn hun bliver.... men det kan jeg jo ikke vide på forhånd 
Vi har en lille sød flyverdragt, som hun kan have på, når vi skal ud at køre i bilen... og ellers overvejer jeg en cuddlepose....
hmm... puha... alt det tøj... ;o)
mange hisner fra Lea 
Mht ammebluser så har Purløg og Persille nogle rigtig flotte ammetoppe og kjoler der ikke ligner ammetøj. Jeg har selv købt to i et græsk mærke som er SÅ lækre og de kan sagtens bruges bagefter...hvilket de også skal da de er lidt dyre. Men hvis man gerne vil være lidt ekstra fin eller skal til fest så er de sagen