Fantastisk at mærke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ja, vi var nød til at skulle have en kønsscanning, så det har vi på tirsdag, og så har vi MD den 20 juli, kunne nok godt vente til MD, men niks, vi skal lige kigge den lille igen

Ja, tror også det har været den, men tør bare heller ikke tro det for meget, så når jeg er sikker på jeg har mærket den, kan jeg nok svare med sikkerhed om det var den, dengang også

Det var jeg lidt skuffet over, da vi var ved jordemoder fik jeg bare en masse papir, hun lyttede ikke hjerte eller noget som helst, det havde jeg nu håbet på hun havde gjort, og så skal jeg først se hende igen til september, der er sq lang tid til, men jeg kunne bare ringe hvis der var noget. Og så kommer hun heller ikke til at følge mig hele vejen, for hun var også selv gravid

Uh så blir det da bare rigtig spændende at se hvad der mon gemmer sig derinde!  glæder jeg mig til at høre.

Vi skal også først til jordemoder igen i starten af september. Tænkte også lige først at det er da godt nok om lang tid... men sådan er det nok bare  vores var virkelig sød! og tog sig god tid til alting. vi lyttede lang tid til hjertelyden og hun gav sig tid til at snakke rigtig meget om alt det der skal ske næste gang, og om hvordan jeg havde det osv.

det lyder da helt skørt med jeres... måske er det fint nok at hun skal på barsel  så får i jo en ny.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

VNB

sofie85 skriver:

vi skal d. 28 og vi vil gerne vide det, kan simpelt hen ikke vente Nu har jeg drømt 2 nætter på det sidste at vi får en pige, selv om jeg faktisk tror at det bliver en dreng så jeg må få stillet min nysgerrighed når chancen byder sig!  Men forstår godt at i gerne vil vente, det øger også bare spændingen...

hehe så blir det godt nok spændende at se hvad det blir!

herhjemme kan vi gå og gætte løs resten af tiden... og der blir allerede nu gættet fra alle kanter! jeg har ikke sådan en helt vild stærk følelese af hvad det mon blir... men tror måske mest en pige... min kæreste tror en dreng. så en af os får jo helt sikkert ret haha

Anmeld

25. juni 2010

VNB

vingummibamse skriver:

det var min moderkage der lå en smugle forkert, så den gned op af et eller andet (ja kan ikke lige huske hva det var.. &nbsp men fik afvide at så længe jeg ikke var længer henne skete der ikke noget ved det for den kunne sagtens nå at flytte sig..

vi endte jo også til scaning så der kunne vi også lige få lov til at sse vores hoppe trold..

vi skal til MD scaning d. 27 juli og kan bestemt heller ikke vente..

bliver mere og mere over bevist om for hver dag der går at det er en lillebror vi skal ha her hjemme..

så vil bare gerne snart ha svar på om det er rigtig..

har du nogen "fornemmelse" af om det er en pige eller dreng der gemmer sig i din lille baby hule...?

ja total bonus at i oveni, at der ikke var noget galt, fik lov til at se den lille trold! og nu er der ikke frygtelig lang tid til MD,og så er vi allerede halvvejs!!!! shit det er jo helt vildt at tænke på...så går det lige pludselig stærk!

Blir spændende at se om det så blir en lillebror eller søster!

Vi ønsker jo som sagt ikke at vide kønnet før den kommer ud. og har ikke sådan en helt vildt stærk fornemmelse for hvad der mon gemmer sig derinde.. men jeg tror måske mest på en pige, og min kæreste tror at det er en dreng. ikke fordi nogle af os helst vil have lige præcis det hver, men det er bare de fornemmelser vi har indtil videre. synes ellers altid at man hører om at kvinder bare kan mærke hvad de skal have... men sådan synes jeg ikke rigtig jeg har det.... er meget i tvivl. Dog VED vi med sikkerhed at den blir lige elsket uanset hvilket køn den er

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

VNB skriver:

ja total bonus at i oveni, at der ikke var noget galt, fik lov til at se den lille trold! og nu er der ikke frygtelig lang tid til MD,og så er vi allerede halvvejs!!!! shit det er jo helt vildt at tænke på...så går det lige pludselig stærk!

Blir spændende at se om det så blir en lillebror eller søster!

Vi ønsker jo som sagt ikke at vide kønnet før den kommer ud. og har ikke sådan en helt vildt stærk fornemmelse for hvad der mon gemmer sig derinde.. men jeg tror måske mest på en pige, og min kæreste tror at det er en dreng. ikke fordi nogle af os helst vil have lige præcis det hver, men det er bare de fornemmelser vi har indtil videre. synes ellers altid at man hører om at kvinder bare kan mærke hvad de skal have... men sådan synes jeg ikke rigtig jeg har det.... er meget i tvivl. Dog VED vi med sikkerhed at den blir lige elsket uanset hvilket køn den er

ja bare tanken om at vi lige om snart er halv vejs....

hehe jaa med Noah den gang var jeg også bare helt sikker på at det var en dreng..

allerede da jeg så ham på NF scaningen var jeg helt sikker på at det var en dreng..

og en ting mere er sikkert det blir en lille lækker sag...

og det er en baby...

Anmeld

25. juni 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

Ja det giver altså lige sådan en dejlig følelse af at den er helt okay derinde, når man mærker den!

Vi var også lige til jordemoder for første gang i dag hvor vi hørte dens fine hjertelyd igen! og så sagde hun helt af sig selv "jeg tror snart du begynder at mærke den sparke!" hehe kunne jo så fortælle hende at det var jeg lige præcis begyndt på!

Så skønt at vide at alt er fuldstændigt normalt med ens lille guldklump! haha åååååh gud jeg er vist en rigtig sentimental gravid idag

Ja, det gør det virkelig. Man føler bare at man har en helt andet kontakt til sin baby

Ej hvor sjovt at jordmoder sagde det, hehe.. Men ja, så er alt jo bare helt perfekt - SÅ skønt

Ihh kender det godt, specielt når man hører hjertelyd, da jeg hørte lillemandens hjertelyd første gang, løb tårerne bare ned ad kinderne, og jeg kunne næsten ikke få et ord sagt... SÅ fantastisk

Og hey.. man skal da være sentimental når noget så fantastisk og mirakuløst overgår en Det betyder jo blot at man virkelig værdsætter den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.