Fantastisk at mærke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Eiiii hvor skønt, må være den mest vidunderlige følelse, og hold op jeg glæder mig til det bliver min tur..

ja det var/er helt vildt sjovt og fantastisk! jeg er som sagt helt blød i knæende hver gang!

Jeg troede da du havde mærket din bebsi for et par uger siden? synes at jeg kan huske du oprettede et indlæg om det? eller måske var det om at du var i tvivl der? kan ikke helt huske det...

Men ja hvis du ikke har mærket den kan jeg godt forstå du glæder dig. er da sikker på at det kommer inden længe nu! måske i denne eller næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

sofie85

VNB skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg nu begyndt at mærke liv fra vores lille bebs!

Har mærket det nogle gange hvor jeg var rigtig meget i tvivl om det nu også var den, eller bare luft i maven ?!?! Men så gav den et "ordentlig" puf i tirsdag  og så vidste jeg bare at DET ER SGU DEN! har mærket den hver dag siden, søde blide puf, som mærkes på nærmest præcis samme måde hver gang, som en gang sommerfugle i maven eller små fisk der svømmer rundt! Nogle gange også et par puf med gode kræfter i 

Det er SÅ SØDT og jeg smelter af glæde hver eneste gang! Tænk at den ligger derinde og bevæger sig for fulde drøn! Synes det er fuldstændig fantastisk at tænke på!

Ville bare lige dele min glæde og begejstring med jer allesammen!

knus Vinni.

wauw det var tidligt! Men det er da skønt

Jeg har mærket noget uderligt der ligesom bevægede sig derinde en gang! Men tænkte at det nok bare var mine tarme som arbejdede, men det jo ikke til at vide, måske var det den lille

hvornår skal i til MD og vil i gerne vide kønnet?

Anmeld

25. juni 2010

VNB

LN_ mor skriver:

Aww hvor dejligt - ja, det er simpelthen bare helt fantastisk at mærke den lille i maven

Det hele bliver bare mere virkeligt og man bliver mere tryg, fordi man nu kan mærke den lille

Ja det giver altså lige sådan en dejlig følelse af at den er helt okay derinde, når man mærker den!

Vi var også lige til jordemoder for første gang i dag hvor vi hørte dens fine hjertelyd igen! og så sagde hun helt af sig selv "jeg tror snart du begynder at mærke den sparke!" hehe kunne jo så fortælle hende at det var jeg lige præcis begyndt på!

Så skønt at vide at alt er fuldstændigt normalt med ens lille guldklump! haha åååååh gud jeg er vist en rigtig sentimental gravid idag

Anmeld

25. juni 2010

VNB

lisbethita skriver:

Og ps....gid alle kvinder i hele verden kunne få lov til at opleve det, som du mærker lige nu!! Det burde sgu være en kvinde-ret!!! 

nej lige pludselig er man ikke i tvivl...  det var jeg ellers meget de første par gange. men snakkede så med min mor om det, hun troede helt sikkert det var den, og næste morgen kom der et spark hvor jeg bare ikke var i tvivl mere

og ja det er virkelig noget ALLE kvinder burde have lov til at opleve/mærke! uden tvivl.

Anmeld

25. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

ja det var/er helt vildt sjovt og fantastisk! jeg er som sagt helt blød i knæende hver gang!

Jeg troede da du havde mærket din bebsi for et par uger siden? synes at jeg kan huske du oprettede et indlæg om det? eller måske var det om at du var i tvivl der? kan ikke helt huske det...

Men ja hvis du ikke har mærket den kan jeg godt forstå du glæder dig. er da sikker på at det kommer inden længe nu! måske i denne eller næste uge

Ved stadig ikke om det var den lille jeg mærkede desværre, det kan vidst være så meget, men har ikke rigtig mærket noget her på det sidste, så håber det snart kommer. Men vi skal til scanning på tirsdag, og det glæder vi os til her

Anmeld

25. juni 2010

VNB

Tjuhl skriver:

det er så magisk at mærke liv! bare vent til faren også kan mærke med - så kan man næsten ikke lade være med at tude

iiiiiih ja det blir skønt når han også kan mærke det! så tror jeg helt sikkert også at jeg blir sentimental endnu en gang! tudede også af lykke den morgen hvor jeg mærkede det "store" puf!

Hvornår kunne Søren for første gang mærke med?

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

hvor lækkert...

jeg har kunne mærke det sådan rigtigt i en uges tid nu..

men glæder mig bare utrolig meget til at det bliver kraftige spark så manden også kan mærke dem..

syntes det er så synd for ham at han ikke rigtig kan være med i nu..

Anmeld

25. juni 2010

VNB

smillaluna skriver:

Det er simpelthen den mest fantastiske følelse! Der er intet der slår den. Tillykke med det

1000 tak!  og ja følelsen og oplevelsen er kæmpe stor! synes hele tiden jeg tænker, nej nu kan det da ikke blive større! altså hjerteblink i uge 7, en baby der vinker til os til NF, de første spark! men så tænker jeg også at der bare igennem hele graviditeten vil blive ved med at komme noget hvor man tænker NU blir det ikke større! og så kulminerer det hele vel i fødslen  SÅ blir det ikke større! og så kommer det frøste smil osv osv osv haha blir helt rundtosset!

Anmeld

25. juni 2010

mullesmith2

Jeg kan godt nok ikke mærke noget som helst... og jeg har endda to i maven og er 16+4 idag.  Venter spændt det må være fantastisk.

Anmeld

25. juni 2010

VNB

sofie85 skriver:

wauw det var tidligt! Men det er da skønt

Jeg har mærket noget uderligt der ligesom bevægede sig derinde en gang! Men tænkte at det nok bare var mine tarme som arbejdede, men det jo ikke til at vide, måske var det den lille

hvornår skal i til MD og vil i gerne vide kønnet?

Det er da garanteret den du har mærket

ja det er dejlig tidligt! havde tænkt at det kom nok først i ca uge 19 eller 20, så det er jo skønt at mærke det allerede nu!

vi skal til MD den 23/7. og nej vi ønsker ikke at vide kønnet før dens fødselsdag  hvorskal i, og vil i vide det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.