VNB skriver:
det har sikkert været den
har også læst et sted at man her i starten ikke behøver at blive utryg hvis man ikke mærker den hver dag...
hvorfor skal til scanning nu? kønsscanning? men iiiih kan godt forstå i glæder jeg til at se den igen!
vi var til jordemoder idag og hørte dens fine hjertelyd! men vi må vente med at se den igen indtil vi skal til MD scanning den 23 juli.
Ja, vi var nød til at skulle have en kønsscanning, så det har vi på tirsdag, og så har vi MD den 20 juli, kunne nok godt vente til MD, men niks, vi skal lige kigge den lille igen
Ja, tror også det har været den, men tør bare heller ikke tro det for meget, så når jeg er sikker på jeg har mærket den, kan jeg nok svare med sikkerhed om det var den, dengang også
Det var jeg lidt skuffet over, da vi var ved jordemoder fik jeg bare en masse papir, hun lyttede ikke hjerte eller noget som helst, det havde jeg nu håbet på hun havde gjort, og så skal jeg først se hende igen til september, der er sq lang tid til, men jeg kunne bare ringe hvis der var noget. Og så kommer hun heller ikke til at følge mig hele vejen, for hun var også selv gravid
Anmeld