Fantastisk at mærke liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ved stadig ikke om det var den lille jeg mærkede desværre, det kan vidst være så meget, men har ikke rigtig mærket noget her på det sidste, så håber det snart kommer. Men vi skal til scanning på tirsdag, og det glæder vi os til her

det har sikkert været den  har også læst et sted at man her i starten ikke behøver at blive utryg hvis man ikke mærker den hver dag...

hvorfor skal til scanning nu? kønsscanning? men iiiih kan godt forstå i glæder jeg til at se den igen!

vi var til jordemoder idag og hørte dens fine hjertelyd! men vi må vente med at se den igen indtil vi skal til MD scanning den 23 juli.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

VNB

VIPpigen skriver:

Ved stadig ikke om det var den lille jeg mærkede desværre, det kan vidst være så meget, men har ikke rigtig mærket noget her på det sidste, så håber det snart kommer. Men vi skal til scanning på tirsdag, og det glæder vi os til her

det har sikkert været den  har også læst et sted at man her i starten ikke behøver at blive utryg hvis man ikke mærker den hver dag...

hvorfor skal til scanning nu? kønsscanning? men iiiih kan godt forstå i glæder jeg til at se den igen!

vi var til jordemoder idag og hørte dens fine hjertelyd! men vi må vente med at se den igen indtil vi skal til MD scanning den 23 juli.

Anmeld

25. juni 2010

VNB

vingummibamse skriver:

hvor lækkert...

jeg har kunne mærke det sådan rigtigt i en uges tid nu..

men glæder mig bare utrolig meget til at det bliver kraftige spark så manden også kan mærke dem..

syntes det er så synd for ham at han ikke rigtig kan være med i nu..

stort tillykke med at du også mærker din bette bebs!

ja de står lidt på sidelinien... min kæreste mærker med hver gang, så lige pludselig en dag må den jo sparke igennem  det blir stort!

han hørte dog hjertelyd hos jordemoderen idag, så lidt oplever han da... hihihihi

Anmeld

25. juni 2010

VNB

mullesmith2 skriver:

Jeg kan godt nok ikke mærke noget som helst... og jeg har endda to i maven og er 16+4 idag.  Venter spændt det må være fantastisk.

det kommer helt sikkert snart!  og med to i mavsen skal du nok få rigelig med aktivitet derinde hehe!  blir da så skønt! så kan de sparke lidt om kap!

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

VNB skriver:

stort tillykke med at du også mærker din bette bebs!

ja de står lidt på sidelinien... min kæreste mærker med hver gang, så lige pludselig en dag må den jo sparke igennem  det blir stort!

han hørte dog hjertelyd hos jordemoderen idag, så lidt oplever han da... hihihihi

vi var også ved lægen for en uge siden fordi jeg blødt.. så der fik manden her også lige lov til at høre hjertelyd... min lille blød søde mand sad med tåre i øjnene...

men tror vidst også at det jo var fordi vi troede at jeg var ved at miste.. så at høre det lille hjerte bare var højte punktet...

hehe S ligger også med hånden på maven her hjemme hver gang jeg siger at nu sparker den igen.. fordi han bare sådan håber at den sparker til så han kan mærke det..

krydser finger for at de stakkel mænd snart for lov til at være med..

Anmeld

25. juni 2010

VIPpigen

VNB skriver:

Ja, vi var nød til at skulle have en kønsscanning, så det har vi på tirsdag, og så har vi MD den 20 juli, kunne nok godt vente til MD, men niks, vi skal lige kigge den lille igen

Ja, tror også det har været den, men tør bare heller ikke tro det for meget, så når jeg er sikker på jeg har mærket den, kan jeg nok svare med sikkerhed om det var den, dengang også

Det var jeg lidt skuffet over, da vi var ved jordemoder fik jeg bare en masse papir, hun lyttede ikke hjerte eller noget som helst, det havde jeg nu håbet på hun havde gjort, og så skal jeg først se hende igen til september, der er sq lang tid til, men jeg kunne bare ringe hvis der var noget. Og så kommer hun heller ikke til at følge mig hele vejen, for hun var også selv gravid

Anmeld

25. juni 2010

sofie85

VNB skriver:

Det er da garanteret den du har mærket

ja det er dejlig tidligt! havde tænkt at det kom nok først i ca uge 19 eller 20, så det er jo skønt at mærke det allerede nu!

vi skal til MD den 23/7. og nej vi ønsker ikke at vide kønnet før dens fødselsdag  hvorskal i, og vil i vide det???

vi skal d. 28 og vi vil gerne vide det, kan simpelt hen ikke vente Nu har jeg drømt 2 nætter på det sidste at vi får en pige, selv om jeg faktisk tror at det bliver en dreng så jeg må få stillet min nysgerrighed når chancen byder sig!  Men forstår godt at i gerne vil vente, det øger også bare spændingen...

Anmeld

25. juni 2010

VNB

vingummibamse skriver:

vi var også ved lægen for en uge siden fordi jeg blødt.. så der fik manden her også lige lov til at høre hjertelyd... min lille blød søde mand sad med tåre i øjnene...

men tror vidst også at det jo var fordi vi troede at jeg var ved at miste.. så at høre det lille hjerte bare var højte punktet...

hehe S ligger også med hånden på maven her hjemme hver gang jeg siger at nu sparker den igen.. fordi han bare sådan håber at den sparker til så han kan mærke det..

krydser finger for at de stakkel mænd snart for lov til at være med..

ej kan da godt forstå i blev bange! hvad skyldes det så?

Men godt at alting var som det skulle være med den lille!  og kan sagtens forstå hvis han fældede en bette tåre oven på den forskrækkelse!

hihi ja de skal bare mærke med hver gang, så lykkes det jo en dag!

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

VNB skriver:

ej kan da godt forstå i blev bange! hvad skyldes det så?

Men godt at alting var som det skulle være med den lille!  og kan sagtens forstå hvis han fældede en bette tåre oven på den forskrækkelse!

hihi ja de skal bare mærke med hver gang, så lykkes det jo en dag!

det var min moderkage der lå en smugle forkert, så den gned op af et eller andet (ja kan ikke lige huske hva det var.. &nbsp men fik afvide at så længe jeg ikke var længer henne skete der ikke noget ved det for den kunne sagtens nå at flytte sig..

vi endte jo også til scaning så der kunne vi også lige få lov til at sse vores hoppe trold..

vi skal til MD scaning d. 27 juli og kan bestemt heller ikke vente..

bliver mere og mere over bevist om for hver dag der går at det er en lillebror vi skal ha her hjemme..

så vil bare gerne snart ha svar på om det er rigtig..

har du nogen "fornemmelse" af om det er en pige eller dreng der gemmer sig i din lille baby hule...?

Anmeld

25. juni 2010

oo

VNB skriver:

iiiiiih ja det blir skønt når han også kan mærke det! så tror jeg helt sikkert også at jeg blir sentimental endnu en gang! tudede også af lykke den morgen hvor jeg mærkede det "store" puf!

Hvornår kunne Søren for første gang mærke med?

hmm....jeg tror det var i 24. uge...ca. eller 23. ret sent, men højst sandsynlig fordi min moderkage ligger foran

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.