Så glaaa ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Shibby

Der har faktisk været ret meget lort! syntes selv det er her er på tide at tingene ændre sig..

På tide med forandring..og forandring fryder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Stephanie3

Hvor er det fantastisk! Stort tillykke! Håber at både Mikkel & dig falder rigtig godt til derover. Og at Mikkel hurtigt får en børnehave plads. Held & Lykke med det hele.

Anmeld

23. juni 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Hvor er det bare dejligt, er der nogen der har fortjent medgang så er det dig

Men husk nu den skudsikre vest...

Anmeld

23. juni 2010

line melias mor

tillykke hvor er jeg glade på dine/jeres vegne.

Anmeld

23. juni 2010

LMM

Shibby skriver:

Min kæreste friede ret uventet  den 6 juni

Nedtællingen til vi skal flytte er sat igang

Nu er der kun uger tilbage til vi forlader trygge Vejle til fordel for at bo i København

Og faktisk.så har jeg fundet to piger derover som jeg tror kunne blive mulige veninder hvilket er vigtigt så min verden ikke kun består af Peter

Begge piger har børn og er friske af natur. Sådan

Derudover fik jeg brev fra Kbh`s pladsanvisning i går Vores ansøgning om børnehaveplads er modtaget og der vil blive kigget på sager den 28 juni!!! `er fingre for at vi er heldige  Vi skal være overdrevet mega pisse heldige for at få en plads,-og derudover skal jeg være endnu heldigere at komme ind på handelskolen hvis nogen springer fra den første uge af skoleåret Men jeg kan selvfølgelig kun starte hvis mikkel når at få en plads så vi håber

Uhhh.. Det er så spændende det hele! Livet er faktisk ret fedt her i 2010

Har lavet en sød halskæde ud af en musling jeg samlede op ude ved hvalen den dag den strandede

Så glaaaaa ^^

Glædelig sct hans eller hvad man nu siger

Shibby

stort tillykke med forlovelsen gid det var mig hi hi

Anmeld

24. juni 2010

qp

Stort tillykke med det !  Det er søreme lækkert for jer og ikke mindst med flytning til KBH - it's the best city in Denmark og jeg elsker at bo her.....

Håber alt falder på plads mht. pladsanvisningen så drømmen kan begynde for jer. Når man er ny i Kbh skal man bare gå rundt, gåture og lange ture på cyklen o.l for at lære sin nye by at kende - du kommer til, at elske det!!

Mht. veninder så har vi jo heldigvis internettet og herigennem kan du evt. tage med til baby-komsammen med andre mødre, hvem ved måske der findes en god veninde eller 2 deriblandt. Ihvertfald held og lykke

Kh qp

Anmeld

26. juni 2010

Shibby

Mange tak allesammen Regner dog ikk med at skaffe en skudsikker vest..Nu tør jeg at gå i 7eleven-dog med hjertebanken men jeg tør

Kbh er alletiders.. Jeg føler mig hjemme der ^^

Vil ha en christaniacykel de er mega dyre,men..Må eje en på en eller anden måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.