Så glaaa ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Shibby

Min kæreste friede ret uventet  den 6 juni

Nedtællingen til vi skal flytte er sat igang

Nu er der kun uger tilbage til vi forlader trygge Vejle til fordel for at bo i København

Og faktisk.så har jeg fundet to piger derover som jeg tror kunne blive mulige veninder hvilket er vigtigt så min verden ikke kun består af Peter

Begge piger har børn og er friske af natur. Sådan

Derudover fik jeg brev fra Kbh`s pladsanvisning i går Vores ansøgning om børnehaveplads er modtaget og der vil blive kigget på sager den 28 juni!!! `er fingre for at vi er heldige  Vi skal være overdrevet mega pisse heldige for at få en plads,-og derudover skal jeg være endnu heldigere at komme ind på handelskolen hvis nogen springer fra den første uge af skoleåret Men jeg kan selvfølgelig kun starte hvis mikkel når at få en plads så vi håber

Uhhh.. Det er så spændende det hele! Livet er faktisk ret fedt her i 2010

Har lavet en sød halskæde ud af en musling jeg samlede op ude ved hvalen den dag den strandede

Så glaaaaa ^^

Glædelig sct hans eller hvad man nu siger

Shibby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

henh01

Lyder da også bare til at livet er skønt for dig og din familie

Hvornår skal i giftes?

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

fedt fet fedt.... tillykke. min kæreste friede også uventet her til jul  hvornår skal I giftes?

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Jaaah!! For en sjællen gangs skyld køre livet på skinner og IKKE som fra dsb..!

Sådan lige pludselig  

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Carina1984 skriver:

fedt fet fedt.... tillykke. min kæreste friede også uventet her til jul  hvornår skal I giftes?

Jamen tillykke

Det er satme fedt når man slet slet ikke havde set det komme

Anmeld

23. juni 2010

grinny

Hvor er det dejligt at det hele går så godt. Og det er jo lige ved at være flytte tid, spændende!

Og tillykke med ringen, så skal vi måske snart hører om nogle bryllups planer?  

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

det går næsten FOR godt. Når man kun er van til nedture så er det liidt skræmmene når det rent faktisk går godt

He..Det vil tiden vise Da vi stod og valgte ringe talte peter allerede om vielsesringe

Men der er ingen bryllupsplaner,-tror til gengæld vi holder en fest for at fejre forlovelsen når den vel og mærket finder sted..!!

Yep..Flytningen er lige om snart

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Jamen tillykke

Det er satme fedt når man slet slet ikke havde set det komme

Ja det er nemlig :-)

håber din flytning går godt og at det blir ok nemt at flytte væk fra alt det man kender derhjemme.

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde

Stort tillykke med frieriet dejligt for jer! Og dejligt for dig, at du føler det hele begynder at falde på plads nu

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Carina1984 skriver:

Ja det er nemlig :-)

håber din flytning går godt og at det blir ok nemt at flytte væk fra alt det man kender derhjemme.

Mmm.. Nice

Tror ikk det bliver nemt..Tror jeg kommer til at tude når vi skal væk herfra Men tror til gengæld også at jeg får sommerfugle i maven når jeg ser vores ting i Peters hjem-som bliver VORES lige om lidt

Det skal nok blive godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.