Så glaaa ^^

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Shibby

Mathilde skriver:

Stort tillykke med frieriet dejligt for jer! Og dejligt for dig, at du føler det hele begynder at falde på plads nu

Mange taaark

Det er såå pissefedt Har ikk været så glad som nu siden 2003..! Så det er længeventet men skræmmene når det er så længe siden man har haft det så godt  hvor livet er som man vil ha det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Mmm.. Nice

Tror ikk det bliver nemt..Tror jeg kommer til at tude når vi skal væk herfra Men tror til gengæld også at jeg får sommerfugle i maven når jeg ser vores ting i Peters hjem-som bliver VORES lige om lidt

Det skal nok blive godt

Tro mig det blir forhåbentlig godt med tiden. Jeg flyttede selv fra min by (dog kun 50 km ca) til den by hvor kæresten boede/bor. Væk fra alt jeg kendte, min familie og de få veninder jeg havde tilbage i byen... Til en by hvor jeg ingen kendte. Det var svært og jeg følte mig meget meget alene. Bedre blev det ikke at jeg blev gravid (jo det i sig selv var fantastisk) og ikke fandt noget arbejde. Så jeg gik hjemme og har gjort det i 1 år og 4 mdr nu. Så jeg VED at det er/blir svært.. Men man må bare huske på at der er en grund til at man har taget valget om at flytte... Kærligheden vinder.

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Jeg føler allerede at jeg har vundet..Det er så vildt

Men det er godt nok også lang tid du har været "alene" og væk fra alting..Hvad med mødregrupper enten via sp eller egen indstas via baby? Hvad lavede du den første tid "alene" det nye sted?

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde

Shibby skriver:

Mange taaark

Det er såå pissefedt Har ikk været så glad som nu siden 2003..! Så det er længeventet men skræmmene når det er så længe siden man har haft det så godt  hvor livet er som man vil ha det skal være

Det er da fantastisk og du fortjener det SKØNT!

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Jeg føler allerede at jeg har vundet..Det er så vildt

Men det er godt nok også lang tid du har været "alene" og væk fra alting..Hvad med mødregrupper enten via sp eller egen indstas via baby? Hvad lavede du den første tid "alene" det nye sted?

hehe jeg kan faktisk dårlig huske hvad jeg lavede. Tror bare jeg slappede af og prøvede at falde til i et nyt hus, ny by og ny familie (min kæreste har to andre børn).

Jeg kom også i en mødregruppe men ses kun med én af dem nu. Startede til babysvømning med en jeg mødte på min-mave.dk men nu er hun flyttet til sverige. hmm.

Anmeld

23. juni 2010

CamillaT89

Shibby skriver:

Min kæreste friede ret uventet  den 6 juni

Nedtællingen til vi skal flytte er sat igang

Nu er der kun uger tilbage til vi forlader trygge Vejle til fordel for at bo i København

Og faktisk.så har jeg fundet to piger derover som jeg tror kunne blive mulige veninder hvilket er vigtigt så min verden ikke kun består af Peter

Begge piger har børn og er friske af natur. Sådan

Derudover fik jeg brev fra Kbh`s pladsanvisning i går Vores ansøgning om børnehaveplads er modtaget og der vil blive kigget på sager den 28 juni!!! `er fingre for at vi er heldige  Vi skal være overdrevet mega pisse heldige for at få en plads,-og derudover skal jeg være endnu heldigere at komme ind på handelskolen hvis nogen springer fra den første uge af skoleåret Men jeg kan selvfølgelig kun starte hvis mikkel når at få en plads så vi håber

Uhhh.. Det er så spændende det hele! Livet er faktisk ret fedt her i 2010

Har lavet en sød halskæde ud af en musling jeg samlede op ude ved hvalen den dag den strandede

Så glaaaaa ^^

Glædelig sct hans eller hvad man nu siger

Shibby

Først og fremmest STORT tillykke med forlovelsen

For det andet, så lad være med at opdater herinde; Vi skal jo også ha' noget at glæde os til at se i DUM  

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Mathilde skriver:

Det er da fantastisk og du fortjener det SKØNT!

Det syntes jeg faktisk også...!!!!

Tak

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

Carina1984 skriver:

hehe jeg kan faktisk dårlig huske hvad jeg lavede. Tror bare jeg slappede af og prøvede at falde til i et nyt hus, ny by og ny familie (min kæreste har to andre børn).

Jeg kom også i en mødregruppe men ses kun med én af dem nu. Startede til babysvømning med en jeg mødte på min-mave.dk men nu er hun flyttet til sverige. hmm.

Så havde du vidst også en del at se til alligevel ^^

Håber du faldte godt til

kay..Det jo nederen det der..    Men kan se du bor på sjælland,og sverige ligger ca som tyskland ligger fra vejle Så en tur på den anden side af broen kan i begge vel klare i ny og næh?

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Så havde du vidst også en del at se til alligevel ^^

Håber du faldte godt til

kay..Det jo nederen det der..    Men kan se du bor på sjælland,og sverige ligger ca som tyskland ligger fra vejle Så en tur på den anden side af broen kan i begge vel klare i ny og næh?

ja det må det helt klart blive til i ny og næ  men surt alligevel. Jeg faldt godt til men savner dog stadig nogle veninder at ses med noget mere. Håber også at du falder godt til det hvor du flytter til

Anmeld

23. juni 2010

Shibby

ct skriver:

Først og fremmest STORT tillykke med forlovelsen

For det andet, så lad være med at opdater herinde; Vi skal jo også ha' noget at glæde os til at se i DUM  

Så hop udenom mine indlæg Jeg skriver ligesom i andre

Hvem siger overhovedet at de her oplysninger blir vist i tv..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.