i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Millesmammi

mange tak .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Linek skriver:

mange tak .

eftersom at du først har været sammen med din nuværende kæreste 2 mdr efter du blev gravid, er der ikke så stor chance for at din kæreste er faren, scanningen sætter jo din termin, så skulle mille jo i hvert fald være rigtig stor fra start.. men man kan jo håbe  knus

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

ja jeg ved godt chancen er lille

men jeg synes bare det er underligt der er så mange der synes hun ligner jesper . og hun havde lanugohår som mange for tidligfødte børn har (:

Anmeld

24. juni 2010

nynne-l

Linek skriver:

jeg undre mig lidt over min datter er ved at blive lidt rødhåret, når hverken mig eller hendes far er det - MEN min kæreste er det, og jeg tror virkelig ikke det kan lade sig gøre at min kæreste er far til hende, når jeg først var sammen med han cirka 2 måneder efter jeg skulle forestille at ha været blevet gravid?

min dreng har også rødt hår og jeg har heller ikke rødt hår og har kun været sammen med hans far de sidste par år og han har heller ikke rødt hår 

Anmeld

24. juni 2010

Jibbe

Jeg blev født med de der lanugohår over hele kroppen og jeg kom 1 dag senere end terminen, så der er nogle som har det uden at være for tidlig fødte. Og ang det røde hår så har alle mine nevøer og niecer rødt hår mens vi søskende har mørkt hår og ingen af vores partnere har rødt hår så det kan også lade sig gøre. Jeg håber bare ikke du bliver for skuffet hvis Jesper ikke er faren. Jeg synes det lyder meget underligt at de ville regne så meget forkert ud fra scanningerne.

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

Jibbe skriver:

Jeg blev født med de der lanugohår over hele kroppen og jeg kom 1 dag senere end terminen, så der er nogle som har det uden at være for tidlig fødte. Og ang det røde hår så har alle mine nevøer og niecer rødt hår mens vi søskende har mørkt hår og ingen af vores partnere har rødt hår så det kan også lade sig gøre. Jeg håber bare ikke du bliver for skuffet hvis Jesper ikke er faren. Jeg synes det lyder meget underligt at de ville regne så meget forkert ud fra scanningerne.

jeg bliver ikke skuffet, for ved godt det er en meget lille chance der er, men håber alligevel .

- og der er rigtig mange der siger hun ligner jesper (:

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

Sommerfuglelarven skriver:

Du havde også selv rødligt skær i håret da du var helt lille, så det kan forsvinde igen. Men ellers er moster Liann jo også rødhåret, så det ligger i familien.

Og ja, Mille ligner Jesper rigtig meget - men jeg synes nu også at J og C minder om hinanden af udseende.

og det med Liann - skulle sige fra min mor, at hende og Liann kun har samme mor, og hun har sit røde hår fra sin far

Anmeld

25. juni 2010

B&J

min var sort og min mor mørkerblondt men ude i familien har de rødt hår som mine 2 søstre fik og lige som min far var 185høj og min mor 175 høj men mig og mine søskende er 159 høj og en lidt under og det har vi efter vores bedste og hendes mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.