i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

min søster fik en rødhåret pige, ingen af dem havde rødt hår, nu er hun lyshåret..mange babyer har et skær af rødt uden de bliver rødhåret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Pige2009

Min veninde er knald rødhåret og hverken forældre eller bedsteforældre er det, så fortvivl ej

Anmeld

23. juni 2010

mariamiss6

Linek skriver:

jeg undre mig lidt over min datter er ved at blive lidt rødhåret, når hverken mig eller hendes far er det - MEN min kæreste er det, og jeg tror virkelig ikke det kan lade sig gøre at min kæreste er far til hende, når jeg først var sammen med han cirka 2 måneder efter jeg skulle forestille at ha været blevet gravid?

Hej Line.. Nu kan jeg ikke huske hvordan hårfarverne er i din familie... Men de fleste slags mørke hårfarver indeholder røde gener, og derfor kan det nemt være at din datter er lidt rød i det, hvis i andre generelt er mørkhårede....

Anmeld

24. juni 2010

Moaar

Jeg kommenterede netop til min mand i det sidste afsnit af De Unge Mødre, hvor meget din datter ligner din kæreste! Er du sikker på, at du har styr på datoerne?

Bortset fra det; så kan din datter sagtens have rødt hår, uden at du eller faren har det - som andre også skriver.

Anmeld

24. juni 2010

JacobsMoar

Jeg kan ikke fortælle dig om det er din nye kæreste der er far eller ej.. - Det kan du vist kun selv 

Jeg går rundt med en lille fornemmelse af at mit ufødte barn er rødhåret, hverken min kæreste eller jeg er rødhåret, ganske alm. kedelig leverpostejsfarvet.. Men min kærestes skæg er rødt, så det skal ikke undre mig hvis vores barn kommer ud med KNALD rødt hår.. - Han skal selvfølgelig være så hjertelig velkommen alligevel

Anmeld

24. juni 2010

Sommerfuglelarven

Du havde også selv rødligt skær i håret da du var helt lille, så det kan forsvinde igen. Men ellers er moster Liann jo også rødhåret, så det ligger i familien.

Og ja, Mille ligner Jesper rigtig meget - men jeg synes nu også at J og C minder om hinanden af udseende.

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

ej helt ærligt hvor er det skummelt!

hvis de er min kæreste der er far, så skulle jeg ha født 2 måneder for tidligt - men hendes vægt var meget normal da hun blev født

men man har da lidt lov til at håbe engang imellem ..

- ja Kristina, har hørt før at de minder lidt om hinanden, jeg synes bare det er underligt når der er så mange der siger hun ligner jesper

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Linek skriver:

ej helt ærligt hvor er det skummelt!

hvis de er min kæreste der er far, så skulle jeg ha født 2 måneder for tidligt - men hendes vægt var meget normal da hun blev født

men man har da lidt lov til at håbe engang imellem ..

- ja Kristina, har hørt før at de minder lidt om hinanden, jeg synes bare det er underligt når der er så mange der siger hun ligner jesper

Arh, derfor du oprettede en tråd ang lanugohårene?

Kan I ikke få taget en dna-prøve, eller? Det kunne da være suverænt, hvis Jesper rent faktisk er faren

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

ja det var derfor .

vi har tænkt os at få en dna prøve

Anmeld

24. juni 2010

CamillaT89

Linek skriver:

ja det var derfor .

vi har tænkt os at få en dna prøve

Så forstår jeg bedre hihi

Jamen så krydser jeg fingre for, at han er far til Mille. Der er da lidt håb for det Pøj-pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.