i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Millesmammi

jeg undre mig lidt over min datter er ved at blive lidt rødhåret, når hverken mig eller hendes far er det - MEN min kæreste er det, og jeg tror virkelig ikke det kan lade sig gøre at min kæreste er far til hende, når jeg først var sammen med han cirka 2 måneder efter jeg skulle forestille at ha været blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Delilah

Det rødhårede gen kan sagtens dukke op efter rigtig mange generationer uden at have vist sig før. De kan være din tipoldemor eller tipoldefar har været rødhåret, eller måske kan det være endnu længere ude? 

Anmeld

23. juni 2010

Millesmammi

det ved jeg godt, men tænker stadig meget over det, fordi lige præcis min kæreste er det

Anmeld

23. juni 2010

Svei

Det er jo ikke kun en rødhåret der får sådanne børn...en lys og mørk kan tit få det...min mor var blond og min far var mørk og jeg var ret så rødhåret da jeg blev født..

Jeg har to drenge med en rødhåret mand og er selv blond nu med lidt rødt skær og den ene af mine sønner har rødt hår som far og den anden samme farve som midt.

Men rødt hår er jo det smukkeste...så skønt hvis din datter får den farve..

Anmeld

23. juni 2010

Margorie

Min datter gik fra mørk hår til rødt hår på et par mdr- og der er ingen i vores familier der er rødhårede, nu er hun så blevet lyshåret som både hendes far og jeg er.. Hårfarve går sine egne veje sommetider tror jeg

Anmeld

23. juni 2010

Millesmammi

ja det er sikkert bare mig der er helt forkert på den

Anmeld

23. juni 2010

henh01

Måske har hun lidt arp/b? Det kan godt få håret til at syne lidt rødt i det.

Anmeld

23. juni 2010

Millesmammi

hun har arb oppe i toppen men det er bagved helt nede i nakken det er rødt

Anmeld

23. juni 2010

>>Carina<<

måske har postbudet været forbi  Ej, min fætter er også helt rødhåret uden hverken hans mor eller far er det. Det kan vist stamme helt tilbage til de ældre generationer.

Anmeld

23. juni 2010

henh01

Har I fået taget faderskabs test med den bio far? Så ville du kunne få slået det helt fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.