Tanja78 skriver:
hihi, hvor stor er hun blevet? og har hun stadig maveproblemer?
Vi har lige haft besøg af sp. Freya bliver 2 mdr på onsdag og vejer nu 5950 gram og er 56½ cm lang
Hun vejer over et kg mere end hvad storesøster gjorde da hun var 2 måneder hehehe.. Dejligt..
Malou er 3 1/2 måned idag wooohooo! Og SP kommer og vejer og måler hende idag og snakker lidt om hendes madvaner med mig, for jeg har store problemer med at gøre hende mæt pt. og det virker ikke som et tigerspring... så er det godt nok et langt et.
For et par uger siden vejede Malou 7,2 kg og målte 67 cm. Så jeg er da RET spændt på hvad hun mon vejer idag.
Vi var på sygehuset for nogle uger siden fordi hun begyndte at tabe sig og græd sygeligt meget igen. Hun havde så forstoppelse (det havde jeg fået afvide et barn der blev 100% ammet IKKE kunne få, men det kan jeg så hilse og sige GODT kan lade sig gøre) Begyndte så at give hende movicol junior og så begyndte bleerne at komme i starten var de tynde men ligepludselig kom proppen og nu leveres der cremebleer i skarp rutefart hver 2. døgn ca. og moderen jubler herhjemme! Tænk at man kan blive så glad over lort..
Hun har ikke ondt nu efter vi har fået movicol, men er begyndt at få flaske da jeg har fået brystbetændelse som bare IKKE vil gå væk!
Anmeld