Hvad ønsker man sig i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

Nadia&Daniel

Nogle som har skrevet det med gavekoordinator?? Mere for at se hvordan det ser ud på skrift og hvordan man formulerer (stave) sig.

For det er jo vildt smart..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lululupo

vi ønsker os årskort til zoo

Anmeld

7. august 2010

smokin

lululupo skriver:

vi ønsker os årskort til zoo

UFF det var en god en!

Anmeld

7. august 2010

Risen

Jeg ved min far giver min kæreste et gavekort til babymassage til fædre.. Synes det er en super god idé til at far også kan være lidt mere med hvis baby har ondt eller trænger til lidt anderledes opmærksomhed end mors bryst Måske I kunne ønske jer det? 

Anmeld

7. august 2010

XXSS

Trolde_mor skriver:

Så vidt jeg ved, en der holder styr på hvad der er købt af gaver.

Du kan så kontakte gavekoordinatoren og hører om den gave du har tænkt dig at give til barnedåben gives af andre. På en måde modtager forældrene / barnet ikke ens gaver

Rigtig smart

Det er sådan noget jeg forbinder med at man gør i forbindelse med et bryllup sku ikke en barnedåb som egentlig bare burde være en personlig fest  Måske lige i overkanten efter min mening hehe!

Anmeld

7. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Nogle som har skrevet det med gavekoordinator?? Mere for at se hvordan det ser ud på skrift og hvordan man formulerer (stave) sig.

For det er jo vildt smart..

Jeg synes det er i overkanten, når det er en barnedåb vi snakker om. Men der er vi jo så forskellige. Det er mere a la bryllupper - efter min mening.

Anmeld

7. august 2010

XXSS

Vi fik:

Bumbostol

Gåvogn

Stamtræsbog (med hele familien levende som døde tilbage til 1800)

Sparegris med navn

Børneopsparing (oprettet af farfar med indbetalinger)

Jeg ved ikke om du bor i lejlighed eller hus, men ellers kunne du ønske dig

sandkasse

legehus

legeting

Børnekomfur med tilbehør

Gavekort til fotograf

årskort til svømmehal

Anmeld

7. august 2010

Trolde_mor

Tanja78 skriver:

Det er sådan noget jeg forbinder med at man gør i forbindelse med et bryllup sku ikke en barnedåb som egentlig bare burde være en personlig fest  Måske lige i overkanten efter min mening hehe!

Skal selv til barnedåb i morgen og ihh hvor har det bare været svært med gaver.

Ville ønske der havde været en gavekoordinater, havde gjort tingene SÅ meget lettere..

Anmeld

7. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

Jeg synes det er i overkanten, når det er en barnedåb vi snakker om. Men der er vi jo så forskellige. Det er mere a la bryllupper - efter min mening.

Det er mere for ikke at risikerer at folk har fået samme gode ide om indgravring og sådanne ting.

Vi holder barnedåb plus bryllup og vi ønsker os mere til baby end os selv..

Anmeld

7. august 2010

Muzs

Solajma skriver:

Hvad med en memozz mindeplade?? Det er da en fed, personlig gave

Det ville jeg ønske mig til mine børn, hvis det var nu jeg skulle holde barnedåb..  Og kunne sagtens finde på selv, at købe dem på et tidspunkt

Her er lige et link.... De er SÅ fede

http://www.memozz.dk/?id=20

Vi har selv et memozz fra vi blev gift og skal helt sikkert også have memozz til vores lille dreng. Det er nemlig super fedt og der er så mange brikker man kan få det til. Det kan klart anbefales.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.