Hvad ønsker man sig i dåbsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Vi fik:

Bumbostol

Gåvogn

Stamtræsbog (med hele familien levende som døde tilbage til 1800)

Sparegris med navn

Børneopsparing (oprettet af farfar med indbetalinger)

Jeg ved ikke om du bor i lejlighed eller hus, men ellers kunne du ønske dig

sandkasse

legehus

legeting

Børnekomfur med tilbehør

Gavekort til fotograf

årskort til svømmehal

Hej søde,

Vi prøvede den der bumboostol igår til en barnedåb - den var IKKE et hit hos Malou. Hun bøjede forover og begyndte langsomt at pive for at gå over i gråd ret hurtigt. Er hun så for lille til den? Hun holder hovedet fint, men det så ikke så rart ud at sidde i den... som om hendes ryg ikke kunne holde det... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

XXSS

Zette skriver:

Hej søde,

Vi prøvede den der bumboostol igår til en barnedåb - den var IKKE et hit hos Malou. Hun bøjede forover og begyndte langsomt at pive for at gå over i gråd ret hurtigt. Er hun så for lille til den? Hun holder hovedet fint, men det så ikke så rart ud at sidde i den... som om hendes ryg ikke kunne holde det... ?

Hey  Satte i hende helt tilbage i den? hvor gammel er hun nu 3-4mdr? hmmm svært at sige, det kan jo godt være, at hun lige skal trænes lidt mere og lige vænne sig til den...

Knus

Anmeld

13. september 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Hey  Satte i hende helt tilbage i den? hvor gammel er hun nu 3-4mdr? hmmm svært at sige, det kan jo godt være, at hun lige skal trænes lidt mere og lige vænne sig til den...

Knus

Altså ja - men hun har fået en mani med at læne sig forover lige pt. ligesom når hun ligger ned så løfter hun hovedet og prøver at komme op. Hun blev meget meget ked af det... :/ Måske bumboo ikke er hende? Hun er 16 uger (3 1/2 måned idag)

Anmeld

13. september 2010

maria_wlt

Karo skriver:

Her er et billede

Fik jeg... Den bedste gave 

Anmeld

13. september 2010

smokin

maria_wt skriver:

Fik jeg... Den bedste gave 

Bruger I det så?

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

Hej søde,

Undskyld jeg blander mig, men læste inde på en anden babyside at en SP frarådede brug af den inden 6 måneder....jeg har også ønsket mig den til Runa men hun skal ikke bruge den før om et par måneder

Anmeld

13. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Undskyld jeg blander mig, men læste inde på en anden babyside at en SP frarådede brug af den inden 6 måneder....jeg har også ønsket mig den til Runa men hun skal ikke bruge den før om et par måneder

hun gider nok heller ikke at bruge den før.... hun hylede i hvert fald.

Anmeld

13. september 2010

XXSS

Zette skriver:

Altså ja - men hun har fået en mani med at læne sig forover lige pt. ligesom når hun ligger ned så løfter hun hovedet og prøver at komme op. Hun blev meget meget ked af det... :/ Måske bumboo ikke er hende? Hun er 16 uger (3 1/2 måned idag)

Hun vil da bare derud af  Det er godt nok svært at sige så.. Men måske hun bare lige skal lære det? Min venindes pige tippede også lidt til siden til at starte med.. Vi satte vores godt tilbage så hun nærmest sad helt tilbagelænet og det virkede.. men hvis hun virkelig bliver ked af det så er hun måske ikke parat endnu.. Prøv at vente til hun er 4 mdr. så. Tror faktisk Olivia var 4-4½ måned da vi fik den i dåbsgave og der var hendes krop blevet mere eller mindre stabiliseret  Så prøv da der igen - det gør altså tingene lidt nemmere

Anmeld

13. september 2010

dorthemus

Zette skriver:

hun gider nok heller ikke at bruge den før.... hun hylede i hvert fald.

Ja så går det ikke

Anmeld

13. september 2010

maria_wlt

Zette skriver:

Bruger I det så?

Ja vi bruger det hver dag.. Jeg har en svaghed for Royal Copenhagen så vi spiser alle af det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.