løn som dagplejemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

ChatH

Yrsa skriver:

Hvorfor arbejder hun så mange timer...eller får hun så bare afspadsering?

Jeg synes det er en flot løn man kan få som ufaglært og med de goder der også følger med det job. og så er de fleste dagplejere jo helt vilde med det, så det må jo også være et skønt arbejde...jeg overvejer det selv for en periode.

som dagplejer arbejder man jo 48 timer. så lønnen skal også gøres op i det. men det er et fantastisk arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Snefnug1984

Yrsa skriver:

Hvorfor arbejder hun så mange timer...eller får hun så bare afspadsering?

Jeg synes det er en flot løn man kan få som ufaglært og med de goder der også følger med det job. og så er de fleste dagplejere jo helt vilde med det, så det må jo også være et skønt arbejde...jeg overvejer det selv for en periode.

Det er hendes arbejdstider. Sådan er det for ALLE dagplejemødre i hendes kommune. Med den arbejdsdag følger der selvfølgelig også en del afspadsering med.

Anmeld

23. juni 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Det er hendes arbejdstider. Sådan er det for ALLE dagplejemødre i hendes kommune. Med den arbejdsdag følger der selvfølgelig også en del afspadsering med.

Ok..undrer mig over de arbejder 2 timer mere om ugen end alle de steder jeg har kendskab til...

Anmeld

23. juni 2010

Svei

Chatarina skriver:

som dagplejer arbejder man jo 48 timer. så lønnen skal også gøres op i det. men det er et fantastisk arbejde

Ja, jeg troede og kun man arbejdede 48 timer men kan læse det åbenbart ikke er sådan.

Jeg tænker også på alle fordelene...feks har mange mennesker lang transporttid, der er en pause og en god lang en for det meste midt på dagen hvor man kan ordne lidt praktisk, ens børn kan komme hjem fra skole og der er altid nogen hjemme...det er da dejligt ustressende...om ikke andet bare for en periode, tror jeg ville kede mig ihjel hvis det var over mange år, men jeg kan sagtens se fordelene ved det og så er det jo en fed løn der udbetales i forhold til hvad man ellers ville få i feks en børnehave. så jeg kan sådan set godt forstå at alle dem der er dagplejere er så gæde for det som jeg kan høre de er.. dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.