løn som dagplejemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

LMM

JordbærBlomst skriver:

Nej før skat!

ved du hvad det er efter skat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Snefnug1984

LMM skriver:

ved du hvad det er efter skat?

Det kommer jo an på dit fradrag osv. Så nej, det ved jeg ikke.

Anmeld

23. juni 2010

Snefnug1984

mor-til-vanessa skriver:

lige det der med man skal have hus. hvis man er dagplejer i kbh er det jo ik sikkert man har hus. min søsters dagplejer havde i hver fald kun lejlighed og hun havde 4 eller 5 børn tror jeg

Mente heller ikke det med hus bogstaveligt For så var der jo mange der ikke kunne blive dagplejer.

Anmeld

23. juni 2010

mor-til-vanessa

JordbærBlomst skriver:

Mente heller ikke det med hus bogstaveligt For så var der jo mange der ikke kunne blive dagplejer.

ja hvad ved jeg. sådan så jeg det

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Marge skriver:

^^ Ja og så er der jo også krav om at du skal være mindst 25 år mener jeg..

Ikke i Viborg kommune.... Her mener jeg det er 21 år.

Jeg overvejede det nemlig selv lige for en kort stund, inden jeg gik igang med pædagog uddannelsen.

Anmeld

23. juni 2010

Svei

http://www.ug.dk/job/paedagogiskkirkeligtogsocialtarbejde/boernepasning/dagplejer.aspx

Her kan du læse noget...

Er du uddannet pædagog kan du få pædagogløn, dvs mere end ikke uddannet.

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vores gamle dagplejer havde en løn på ca. 15000.- efter skat, hvilket jeg ikke synes er meget, når man tænker på hvor mange timer dagplejeren står til rådighed man-fre + slitage på huset.

Anmeld

23. juni 2010

Snefnug1984

Mathildesmor skriver:

Vores gamle dagplejer havde en løn på ca. 15000.- efter skat, hvilket jeg ikke synes er meget, når man tænker på hvor mange timer dagplejeren står til rådighed man-fre + slitage på huset.

Min mor får ca. 17000 udbetalt, men har også 20 års erfaring. Hun står til rådighed HVER dag fra 6.30 til 16.30

Anmeld

23. juni 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Min mor får ca. 17000 udbetalt, men har også 20 års erfaring. Hun står til rådighed HVER dag fra 6.30 til 16.30

Hvorfor arbejder hun så mange timer...eller får hun så bare afspadsering?

Jeg synes det er en flot løn man kan få som ufaglært og med de goder der også følger med det job. og så er de fleste dagplejere jo helt vilde med det, så det må jo også være et skønt arbejde...jeg overvejer det selv for en periode.

Anmeld

23. juni 2010

ChatH

LMM skriver:

Hej. jeg overvejer at skifte arbejde og blive dagplejemor! nogen der kan fortælle mig hvad lønnen er?? ca

Jeg er kommunal dagplejer samt uddannet pædagog så får nok lidt mere men synes ikke den nævnte løn lyder særlig høj jeg får ca. 20.000 udbetalt men det kommer jo igen an på fradrag med mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.