løn som dagplejemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

68.261 visninger
23 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

LMM

Hej. jeg overvejer at skifte arbejde og blive dagplejemor! nogen der kan fortælle mig hvad lønnen er?? ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

TbCp

LMM skriver:

Hej. jeg overvejer at skifte arbejde og blive dagplejemor! nogen der kan fortælle mig hvad lønnen er?? ca

Kommunal dagplejer eller privat?

Anmeld

23. juni 2010

Lou87

Følger li med

Er der egentlig nogle sådan krav, li meget om det er kommune eller privat for man kan blive sådan noget ??

Anmeld

23. juni 2010

Snefnug1984

Lou87 skriver:

Følger li med

Er der egentlig nogle sådan krav, li meget om det er kommune eller privat for man kan blive sådan noget ??

Det kræver bl.a. at du har et hus der kan rumme det. Du skal bl.a have et værelse som skal forestå som din arbejdsplads til børnene osv. Og så er der regler omkring husdyr, røg osv.

Lønnen er meget varieret alt efter hvor mange børn man har osv. Men en kommunal dagplejer har en grundløn på ca. 23.000 + tillæg.

Anmeld

23. juni 2010

Margorie

^^ Ja og så er der jo også krav om at du skal være mindst 25 år mener jeg..

Anmeld

23. juni 2010

LMM

JordbærBlomst skriver:

Det kræver bl.a. at du har et hus der kan rumme det. Du skal bl.a have et værelse som skal forestå som din arbejdsplads til børnene osv. Og så er der regler omkring husdyr, røg osv.

Lønnen er meget varieret alt efter hvor mange børn man har osv. Men en kommunal dagplejer har en grundløn på ca. 23.000 + tillæg.

efter skat???

Anmeld

23. juni 2010

LMM

Marge skriver:

^^ Ja og så er der jo også krav om at du skal være mindst 25 år mener jeg..

har fået afvide at det er 22

Anmeld

23. juni 2010

mor-til-vanessa

JordbærBlomst skriver:

lige det der med man skal have hus. hvis man er dagplejer i kbh er det jo ik sikkert man har hus. min søsters dagplejer havde i hver fald kun lejlighed og hun havde 4 eller 5 børn tror jeg

Anmeld

23. juni 2010

LMM

TbCp skriver:

Kommunal dagplejer eller privat?

begge dele..

Anmeld

23. juni 2010

Snefnug1984

LMM skriver:

efter skat???

Nej før skat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.