Blærebetændelse! Hjææælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

CamillaSoefelt

ladydan1 skriver:

sidste gang jeg fik sulfa var godt nok 3 uger inden jeg fødte(uden at nogen vidste at der ville gå den tid), men det havde ingen effekt, så gik jo med bakterier og blev sat i behandling strak jeg havde født + jeg fik penicilin pga kejsersnit.

Lillepigen fik også et skud penicilin.

Hvis du føder inden de 4 dage så spørg hvad du skal gøre når du kommer ind. 

Ellers snak med fg, de har altså mulighed for at finde ud af det for dig allerede nu. Kan godt forstå dig, min læge snakkede med hospitalet inden hun skrev det ud til mig, så det er nok også en vurderingssag fra gang til gang.

:-) Sisse

Okey. Tusind tak for svar, det var sødt af dig. Nu har jeg snakket med en læge fra FG, som siger jeg godt kan tage det.. Så det må jeg jo gøre, så jeg kan komme af med de dumme bakterier..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

CamillaSoefelt

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN TIL JER ALLESAMMEN HERINDE .

Anmeld

23. juni 2010

Skouboe

Ni-ko-li-ne skriver:

super godt at du fandt det! :0)

Min lillebrors kæreste arbejder på et apotek, og hun fortalte mig at både de og lægerne kigger i medicin.dk vedr. sådan noget. 

Det er det officielle katalog over alt medicin godkendt i DK, og der står ofte mere end hvad producenten skriver.

Anmeld

23. juni 2010

Skouboe

CamillaSoefelt skriver:

Der står bare i det referat fra medicin.dk ----->

Teoretisk er der risiko for neonatal hyperbilirubinæmi og kernicterus ved behandling sidst i graviditeten. Sidstnævnte er dog aldrig beskrevet( Men nu skriver det at det igen er set i DK )... HJÆÆÆLPPPP!!!

Det de skriver på medicin.dk er at det aldrig er set som bivirkning ved sulfa.

Børn kan stadig godt have gulsot fra fødslen og det kan i sjældne tilfælde være farligt, hvis det ikke behandles.

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Min lillebrors kæreste arbejder på et apotek, og hun fortalte mig at både de og lægerne kigger i medicin.dk vedr. sådan noget. 

Det er det officielle katalog over alt medicin godkendt i DK, og der står ofte mere end hvad producenten skriver.

ja, jeg har også kigget af og til:0)

Anmeld

24. juni 2010

CamillaSoefelt

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, jeg har også kigget af og til:0)

Har også selv været derinde og tjekke..

Men nu har jeg lige fået pillerne hjem og der står de ikke må tages 4uger før forventet fødsel, da det kan skade barnet..;(

Jeg blir sku snart forvirret.. hehe!

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

CamillaSoefelt skriver:

Har også selv været derinde og tjekke..

Men nu har jeg lige fået pillerne hjem og der står de ikke må tages 4uger før forventet fødsel, da det kan skade barnet..;(

Jeg blir sku snart forvirret.. hehe!

jeg ville rette mig efter det der står på medicin.dk... kig evt hvornår indlægssedlen er opdateret og hvornår Medicin.dk er opdateret... så du får den nyeste info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.