har det aheveds til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

hc=k

Anonym skriver:

Hej piger.

HAr det simpelthen ikke godt.

jeg er gift og har æret det i et år. synes alt har forandret sig, det er ikke kærlighed i vores forhold mere. alt er bare så tørt og kedeligt, kan det være fordi vi er langt væk fra hinanden.

Han er i et andet land, vi har været væk fra hinanden i 4 måneder nu, og har dybt brug for ham. er gravid ( 28 uger henne) og bor hos mine forældre, vi skændes hverdag, kan simpelthn ikke enes med dem og heller ik med mine søskende jeg græder hverdag og ved ikke hvad jeg skal gør.

har intet at leve for og ingen andre steder at tage hen. er dybt ulykkelig. alt kan såre mig. ved ik hvad jeg vil med det her. vil bare gerne ud med det,

Hej.

Jeg har et godt råd til dig som jeg selv fik da jeg var gravid.

Ring til mødrehjælpne. Du er ikke forpligtiget til noget som helst og du kan også ringe anonymt, men de er bare rigtig kloge og kan hjælpe med SÅ mange ting.

prøv det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Anonym trådstarter

tak for dit råd.

det må jeg prøve 

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Anonym skriver:

hej sofia.

min mand kan kun komme på besøg, ville ønske jeg kunne få ham her op og bo med mig, men det er så svært. jeg er dansker men det er han ikke.

jeg har søgt i flere steder nu og har ik fået noget som helst, får hjælp af kommunen os men det er heller ikke nogle lejligheder endnu.

har bare lyst til pakke mine ting og skride fra det hele..

Er sikker på du nok skal finde en bolig - bruger du boligportal.dk ? der er så mange boliger i alle byer, håber du finder en og det bliver et skridt i den rigtige retning!

Anmeld

23. juni 2010

VIPpigen

Jeg ved det ikke er det her du vil, men hvad med at flytte på den anden side af den dansk/tyske grænse, kender en del som har taget bopæl i tyskland fordi de ikke kunne være sammen med deres kære/mand/kone her i danmark. Jeg ved ikke hvordan mulighederne præcis er, men syntes man høre mange gøre det.

Jeg håber i finder ud af det, og husk du skal gøre hvad der er bedst for dig lige nu, om 12 uger er der en lille du skal tænke på også, så du er nød til nu at finde ud af hvad i skal. Ja, han er far, og han har rettigheder, men du skal gøre hvad der er rigtigt for dig, og den lille.

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

jeg har prøvet det hele... det er så svært at finde en lejlighed. der er et par stykker men mega dyre

men må fiske videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.