har det aheveds til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

det er jo det problemet er. han bor ikke i dk. og ikke i europa i det heltaget. så det bliver svært at kunne se sin søn.

og ja jeg vil ikke være sammen med en som ikke støtter mig, men han var ik sån 

det er træls at folk pludselig ændrer sig

Men sagde du ikke han snart kommer til dk eller er det ikke permanent?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Anonym trådstarter

jo han kommer på besøg. han bliver her til jeg føder og tar afsted igen så bliver jeg helt alene med den lille.

vil simpelthen ik det liv. jeg ved ik om jeg har truffet den forkerte beslutning. men har prøvet at bo i libanon, og det kunne jeg simpelthen ikke. og han kan ikke komme til dk.

Anmeld

23. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jo han kommer på besøg. han bliver her til jeg føder og tar afsted igen så bliver jeg helt alene med den lille.

vil simpelthen ik det liv. jeg ved ik om jeg har truffet den forkerte beslutning. men har prøvet at bo i libanon, og det kunne jeg simpelthen ikke. og han kan ikke komme til dk.

lyder godt nok som noget bøvl.. men hvis I alligevel ikke kan bo sammen gør det vel ingen forskel om I er gift?

håber du vil sætte dig ned og tænke grundigt over hvad der er bedst for dig og din søn.. hvis din mand ikke støtter dig er der stor risiko for at han heller ikke vil støtte Jeres barn

Du er velkommen til at skrive til mig privat herinde hvis du har brug for at snakke.. jeg skal nok holde din identitet hemmelig

Nu skal jeg putte min datter og mig selv

sov rigtig godt og pas på dig selv

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

tak det er sødt af dig

til dig og den lille.

tak og ilm. nat nat

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Hej
Jeg har ingen kloge ord.... ville bare fortælle at jeg har læst dit indlæg og det gør helt ondt i hjertet. Så du skal lige have et kæmpe knus!

Anmeld

23. juni 2010

XXSS

Anonym skriver:

Hej piger.

HAr det simpelthen ikke godt.

jeg er gift og har æret det i et år. synes alt har forandret sig, det er ikke kærlighed i vores forhold mere. alt er bare så tørt og kedeligt, kan det være fordi vi er langt væk fra hinanden.

Han er i et andet land, vi har været væk fra hinanden i 4 måneder nu, og har dybt brug for ham. er gravid ( 28 uger henne) og bor hos mine forældre, vi skændes hverdag, kan simpelthn ikke enes med dem og heller ik med mine søskende jeg græder hverdag og ved ikke hvad jeg skal gør.

har intet at leve for og ingen andre steder at tage hen. er dybt ulykkelig. alt kan såre mig. ved ik hvad jeg vil med det her. vil bare gerne ud med det,

Hej med dig og sikke en historie ! Han lyder som om han holder dig lidt for nar, men jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på ham, da jeg jo selvfølgelig ikke kender ham.

Du lyder hverken glad eller lykkelig! Tror du ikke, at du eventuelt skændes med din familie og dine søskende fordi, at de/du er frustrerede over din situation og egentlig kun vil dig det bedste?? Dette mener de måske ikke at du har nu??

Hvor længe skal du blive boende hos dine forældre? Det lyder da overhovedet ikke holdbart at han rejser retur når baby er kommet - så har du jo sådan valgt at være alenemor... Jeg tror du skal ud af det her, hvis humøret skal vende  selvom det bliver rigtig hårdt.

Du får en kæmpe   er

Anmeld

23. juni 2010

Keabla

Hej du - kæmpe kram herfra.

Faktisk kan det jo være super svært det med afstande, og jeg kan da næsten ikke forestille mig hvor hårdt det måtte være ikke at kunne se hinanden i løbet af nogle timer, hvis det skulle blive nødvendigt.

Jeg synes først og fremmest du skal snakke med din JM om det - det er SÅ vigtigt at de ved hvad der sker i dit liv.

Samtidig kan du snakke med din læge om det og du kan få en henvisning til en psykolog. Man behøver jo som bekendt ikke være syg for at gå hos sådanne en - jeg går selv til psykolog. Blot for at få løsnet op for nogle tanker jeg har mig fra min fortid (måske 5-8 år tilbage i tiden)

Du må bare love mig at du får fortalt din JM om det, vi kan jo ikke have at du går helt ned med flaget og i værste tilfælde ikke kan overskue din ellers så dejlige baby, som jo snart kommer til verden.

Kæmpe kram herfra og rigtig mange tanker.

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

tak for støtten piger

problemet er at han ikke kan blive i dk. i ved man skal være 25 og ha en masse penge i banken osv. det er så latterligt synes jeg. så plat sådan noget.

jeg har snakket med min JM om det. hun siger næsten ingenting. jeg snakker løs og tuder nogen gange hvor hun bare glor på mig.

og angående mine forældre. jeg er blevet meget følsom kan skændes med dem over det mindste, for synes de er så plat nogen gange.

jamen hvis min mand ikke kan blive her bliver jeg nødt til at rejse sammen med ham og ik kun for min skynd, for vores barns skyld os.

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Jeg har også ofte prøvet at min kæreste har været bosiddende i udlandet i lange perioder, det er ikke nemt. Men man kommer igennem det, og synes det hele falder på plads når han er hjemme igen! Kommer din kæreste/mand her til DK og bor snart?? Eller er det meningen det skal fortsætte sådan som det er nu - med at han bor i et andet land? Jeg håber for dig det hele kommer til at gå. Du kan jo evt. overveje at flytte i din egen lejlighed så du slipper for skænderier med forældre og søskende. Håber det bedste

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

hej sofia.

min mand kan kun komme på besøg, ville ønske jeg kunne få ham her op og bo med mig, men det er så svært. jeg er dansker men det er han ikke.

jeg har søgt i flere steder nu og har ik fået noget som helst, får hjælp af kommunen os men det er heller ikke nogle lejligheder endnu.

har bare lyst til pakke mine ting og skride fra det hele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.