har det aheveds til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

HAr det simpelthen ikke godt.

jeg er gift og har æret det i et år. synes alt har forandret sig, det er ikke kærlighed i vores forhold mere. alt er bare så tørt og kedeligt, kan det være fordi vi er langt væk fra hinanden.

Han er i et andet land, vi har været væk fra hinanden i 4 måneder nu, og har dybt brug for ham. er gravid ( 28 uger henne) og bor hos mine forældre, vi skændes hverdag, kan simpelthn ikke enes med dem og heller ik med mine søskende jeg græder hverdag og ved ikke hvad jeg skal gør.

har intet at leve for og ingen andre steder at tage hen. er dybt ulykkelig. alt kan såre mig. ved ik hvad jeg vil med det her. vil bare gerne ud med det,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Na-Wi

Du har da dit lille barn i maven at leve for? Det kommer til at betyde mere end noget andet for dig, når du får baby i armene

Op med humøret og vær possitiv i den sidste tid af graviditeten, glæd dig til baby kommer istedet for at være ulykkelig 

Knus Nann

Anmeld

22. juni 2010

Anonym trådstarter

ja men det er simpelthen så svært. det eneste jeg er glad for er min lile dreng. andet er bare noget lort. savner omsorg hvis du forstår mig.

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

ja men det er simpelthen så svært. det eneste jeg er glad for er min lile dreng. andet er bare noget lort. savner omsorg hvis du forstår mig.

Det lyder som om afstanden er hård for dig og din mand. Har du talt med ham om det?

Knus.

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du får fluks et kæmpe kram herfra

er der udsigt til at din mand og dig kan forenes igen snart så du kan komme væk fra dine forældre?

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

ja jeg har talt med ham, men synes han er kold.

kan ikke snakke med ham om noget, så griner han bare af mig. han kommer snart. i starten er han så sød men så et par dage efter begynder han g blive ligeglad igen. har prøvet det mange gange før

Anmeld

23. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

ja jeg har talt med ham, men synes han er kold.

kan ikke snakke med ham om noget, så griner han bare af mig. han kommer snart. i starten er han så sød men så et par dage efter begynder han g blive ligeglad igen. har prøvet det mange gange før

jamen søde dig.. hvorfor er du så sammen med ham?

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

fordi jeg elsker ham elsker ham højt. og syns det synd hvis jeg bliver skilt så kan han jo ikke komme og se sin søn når han engang kommer til verden.

Anmeld

23. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

fordi jeg elsker ham elsker ham højt. og syns det synd hvis jeg bliver skilt så kan han jo ikke komme og se sin søn når han engang kommer til verden.

men du vil vel ikke være sammen med én som ikke støtter dig 100%? selvføkgelig kan han se sin søn selvom I ikke er gift.. det er jo hans ret som far

Jeg synes du skal overveje grundigt hvad du fortjener i dit liv, for umiddelbart lyder det for mig som om fortjener bedre end det du har nu

Anmeld

23. juni 2010

Anonym trådstarter

det er jo det problemet er. han bor ikke i dk. og ikke i europa i det heltaget. så det bliver svært at kunne se sin søn.

og ja jeg vil ikke være sammen med en som ikke støtter mig, men han var ik sån 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.