Sankt Hans aften - hvad skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

oo

Livas mor skriver:

Jeg har ledt med lys og lygte efter et arrangement i København (hvor vi bor), hvor bålet blev tændt lidt tidligere. Og endelig er det lykkedes mig at finde et i Utterslev Mose, hvor de tænder et "børnebål" kl. 19. Så hvis vejret er til det, tror jeg vil putter Liva i barnevognen og går en tur ned og ser bål..

jep, det var der vi var til Rød Sankte Hans et år der er altså også dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

MariaJ

Vi snød lidt og var til Skt. Hans bål i lørdags. Ved faktisk ikke helt hvorfor det lokale bål foregik der, da Norge ellers holder Skt. Hans samme dag som Danmark. I hvert fald gik vi en tur med barn og hund i aftenssolen og så på bål mellem fjord og sneklædte fjelde. I aften skal vi så til gengæld ikke noget.

Maria

Anmeld

23. juni 2010

Mor-til-asta-09

Sommerfuglelarven skriver:

Som overskriften lyder

Imorgen ved 15 tiden kommer min veninde og hendes søn, så skal vi grille og lave snobrød. Bagefter skal på Lindholm Høje og se Vikinge skuespillet, og bagefter er der stort bål - K glæder sig helt enormt, hun er besat af en gal viking pt., så jeg tror det bliver stort for hende at opleve vikinger i levende live

Må indrømme at sankt hans aldrig rigtig har sagt mig noget, og heller ikke min kæreste. Så herhjemme tager jeg bare på arbejde, og kæresten bliver hjemme sammen med Asta.

Anmeld

23. juni 2010

Sees

Vi skal i tivoli friheden og se bål og høre Bamses venner, sammen med min søster og hendes mand
Vi har lavet madpakker (sandwich) som vi skal spise inde på plænen i tivoli friheden, inden alt bål-halløjet går igang.

Anmeld

23. juni 2010

Sara.

SEPNI skriver:

Vi skal i tivoli friheden og se bål og høre Bamses venner, sammen med min søster og hendes mand
Vi har lavet madpakker (sandwich) som vi skal spise inde på plænen i tivoli friheden, inden alt bål-halløjet går igang.

Det ku jeg da godt lige overveje....

har du været det før? ved du om der bare blir vildt mange mennesker?

Anmeld

23. juni 2010

lisbethita

Tror ikke vi skal noget..... Smilla skal vaccineres i dag, så det er ikke godt at vide, hvordan hun tager det. Så intenting er planlagt trods det dejlige vejr 

Anmeld

23. juni 2010

Sees

lærkes_mor skriver:

Det ku jeg da godt lige overveje....

har du været det før? ved du om der bare blir vildt mange mennesker?

Nej, det ved jeg faktisk ikke noget om, det er også første gang jeg skal derind.
Men jeg kunne da forstille mig at der bliver sådan "semi" med mennesker, men ikke vildt proppet, tror jeg - Jeg tror der er mange der holder sig til det "lokale" sankt hans, hvis du forstår?

Anmeld

23. juni 2010

Sofia

Hvor gerne jeg end ville op i Uniparken og nyde aftenen - må jeg i stedet blive hjemme og læse til eksamen (Ja - jeg har ooooondt af mig selv) 

Anmeld

23. juni 2010

fit_fys

Livas mor skriver:

Jeg har ledt med lys og lygte efter et arrangement i København (hvor vi bor), hvor bålet blev tændt lidt tidligere. Og endelig er det lykkedes mig at finde et i Utterslev Mose, hvor de tænder et "børnebål" kl. 19. Så hvis vejret er til det, tror jeg vil putter Liva i barnevognen og går en tur ned og ser bål..

Der skal vi også hen Det er altid så hyggeligt...

Anmeld

23. juni 2010

Becks

Jeg skal i Rebæk Søpark som ligger i Hvidovre der plejer jeg og tage hen hvert år..

I år bliver det så vist live på Tv2 Charlie...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.