Sankt Hans aften - hvad skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Sommerfuglelarven

Som overskriften lyder

Imorgen ved 15 tiden kommer min veninde og hendes søn, så skal vi grille og lave snobrød. Bagefter skal på Lindholm Høje og se Vikinge skuespillet, og bagefter er der stort bål - K glæder sig helt enormt, hun er besat af en gal viking pt., så jeg tror det bliver stort for hende at opleve vikinger i levende live

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Stumpen

Jeg har lige en bette 12 timers vagt i morgen.... Men tror da bestemt at vi skal til noget sankt hans stads derude

Anmeld

22. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg skal til Alice Cooper koncert i Randers!

Anmeld

22. juni 2010

Na-Wi

Min søster er færdig på gymnasiet og får hue på imorgen, så mine forældre har inviteret os alle sammen ud og spise imorgen aften  Det skal nok blive hyggeligt

Anmeld

22. juni 2010

grinny

Kæresten og jeg er blevet inviteret ud og spise af hans farmor, det bliver skønt

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Vi skal over til nogle spejdere her i nærheden. Det var den mest børnevenlige skt. hans vi kunne finde hvor de allerede tænder bålet 20.30.... alle andre steder tænder de det noget senere og min datter skal tidligt op i dagpleje næste dag, men samtidig tror jeg hun vil synes det er fantastisk at se bålet blive tændt, så vi tager til spejderne
Samtidig er der musikalsk underholdning... også for børnene.
Men vi tager dog kun derover hvis vejret er godt, men selvfølgelig er det det

Anmeld

23. juni 2010

9510

Vi skal til skoleafslutning, fra 17- 1830, der efter hjem til vores eget bål og hygge og grille pølser og snobrød over bålet

Anmeld

23. juni 2010

Malene

Vi skal være herhjemme, vi skal grille spareribs og pølser og så laver jeg noget kartoffelsalat og alm. salat

Anmeld

23. juni 2010

Anja

Vi skal "bare" være hjemme. Orker ikke vores lokale Sankt Hans, hvor Kandis skal optræde

Anmeld

23. juni 2010

Balderson

Anja skriver:

Vi skal "bare" være hjemme. Orker ikke vores lokale Sankt Hans, hvor Kandis skal optræde

Kandis kommer, så havde jeg også valgt at blive hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.