Sankt Hans aften - hvad skal I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Balderson

Vi skal være hjemme i år, for begge mine drenge kan simpelhen ikke holde sig vågen til de tænder bålet, så det bål/ild vi får at se er nok det der kommer fra weberen

Men glæder mig til næste år, så er drengene 2 og 3år, og kan nok godt holde til at komme i zoo og se dyr og bål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

SiLiMiMa

vi får gæster til aftensmad (grill) og bålhygge i haven. Mine forældre og svigerforældre kommer Det er en lille tradition, vi er begyndt med - meget hyggeligt! Og vejret er da med os i år - skønt!!

Så lige om lidt skal jeg igang med at fabrikere årets heks.

heise

Anmeld

23. juni 2010

DK

Jeg skal INGENTING! Jeg er ellers ret glad for Skt. Hans, men den sidste eksamen truer fredag og det bliver deværre ikke den "flittige elev's fest" for mit vedkommende, så jeg skal bare læse, læse, læse

Men min datter bliver hentet af mormor og morfar og skal til Bogense hvor min ældste bror hvert år holder et stort ogmeget hyggeligt skt. hans arrangement for hele familien og venner. Så de får hygget sig.

Anmeld

23. juni 2010

trine3112

Jeg ska sove. Tror ikke jeg kan holde mig vågen til et bål kl. 22  Glæder mig til den "anden side", hvor jeg ikke er så træt hele tiden.

/Trine

Anmeld

23. juni 2010

Orkide86

Vi skal ud til min far hvor han har samlet træ sammen det sidste år til et bål ude på marken
Der mødes vi hvert år. vi blir ca 20.
Så det blir bare hyggeligt.

Anmeld

23. juni 2010

Keabla

Jeg tager til Nordjylland. Har fejret Sct. Hans dér, hos min mormor, hver evig eneste sct. hans i mit liv :-)

Håber inderligt på at min mormor kommer med ud til bålet i aften - bare for en sidste gang.

Anmeld

23. juni 2010

Mathilde

Jeg tror vi tager en tur ned til stranden og ser bål hvis vejret holder og Celina ikke er for træt

Anmeld

23. juni 2010

oo

GLÆDELIG MIDSOMMER! en af mine absolutte yndlingsaftener på hele året (den og Luciadag!)

jamen jeg skal vente på Søren kommer hjem. han har de sidste elever til eksamen idag, så han er nok hjemme ved fire-tiden, og så skal vi grille og håbe at vejret holder  klokken 20:30 tænder de sankte hans bål på Norden - en stor bakke oppe i Korinth/Diernæs, så der kører vi op og kigger. det er første gang vi skal ud og se sankte hans bål mens vi bor hernede. ellers plejer vi at lave i haven - netop fordi jeg plejer at have eksamener nu også, men ikke i år  vi blev lidt lokket af det nyhedsbrev de sender rundt herude for selvom det er præsten der er båltaler, så skrev de en masse hedensk om hvad aftenen egentlig var - og endda at den blev fejret to dage for sent (det er jo en sommersolhvervsfest og sommersolhverv falder på 21. juni) vi har tidligere været til Rød Sankte Hans (surprise surprise) i København hvor Søren Søndergaard var båltaler

imorgen har Søren fødselsdag, så jeg har en midsommermand

Anmeld

23. juni 2010

Livas mor

Jeg har ledt med lys og lygte efter et arrangement i København (hvor vi bor), hvor bålet blev tændt lidt tidligere. Og endelig er det lykkedes mig at finde et i Utterslev Mose, hvor de tænder et "børnebål" kl. 19. Så hvis vejret er til det, tror jeg vil putter Liva i barnevognen og går en tur ned og ser bål..

Anmeld

23. juni 2010

Maja_4000

Mig og kæresten skal hjem til min mormor og morfar sammen med den nærmeste familie (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.