Lungebetændelse, mellemørsbetændelse, blærerbetændelse og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

mama09

Karo skriver:

Hvor er det dog dejligt at høre at Latifa er i bedring

Godt at du tog kampen op med lægerne og sygeplejeskerne. Det er dit barn og du skal helt sikkert føle dig tryg ved det der sker med hende.

Jeg håber for jeg at Latifa snart er helt rask igen.

Takker Ja de har også fået kamp til stregen af mig derude, så de er nok glade for vi ikke sover derude mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

mama09

Ni-ko-li-ne skriver:

fååååååååååååååååååååååååårk Trine..... nu hyler jeg! alt det der hurlumhej, det er slet ikke til at bære!

ih, hvor er det godt at lille Latifa er i bedring! jeg håber hun snart er rask!

sender jer en masse tanker og knus!

Tusind tak - ja det var skisme en hård tid derude.. Tuder bare ved at tænke på det og deres behandling af mennesker... Men heldigvis sover vi ikke derude mere

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Takker Ja de har også fået kamp til stregen af mig derude, så de er nok glade for vi ikke sover derude mere

Hvor meget skal I så komme derude nu? Dejligt at høre det går bedre. Men ja det tager lige lidt tid at komme sig over deres behandling! Hvor sygt det end lyder!

Anmeld

23. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Hvor meget skal I så komme derude nu? Dejligt at høre det går bedre. Men ja det tager lige lidt tid at komme sig over deres behandling! Hvor sygt det end lyder!

Jeg plejer sgu ellers at være stærk, men ikke denne gang, kan godt mærke det kommer til at tid at komme over ligesom med dig.. Kun til imorgen (regner de med), så skal vi selv begynde med behandling herhjemme.. håber...

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Jeg plejer sgu ellers at være stærk, men ikke denne gang, kan godt mærke det kommer til at tid at komme over ligesom med dig.. Kun til imorgen (regner de med), så skal vi selv begynde med behandling herhjemme.. håber...

Ja det gør sgu noget ved en det der. Og man burde bare ikke skull restituere psykisk efter sygeplejerskernes behandling, men kun efter ens barn har været dårlig. Det er så langt ude at man modtager den behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.