Lungebetændelse, mellemørsbetændelse, blærerbetændelse og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.693 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

mama09

skoldkopper.. Det skulle da være ulovligt at fejle så meget!!!

Kæft det har/er været en sej/hård omgang.. Hendes betændelses tal var i lørdags 190, har lagt et par dage på 150, og imorges var det nede på 106 (det skal være under 10!) Så min kære skat er hårdt ramt!

Hun er begyndt at blive "levende" idag - ikke spist før nu, hvor hun tilgængæld også lige har spist et helt hvidløgs flute

Hun begyndte at drikke selv igår, så hun får ikke væske igennem drop mere, kun hendes pencilien... Jeg har som sagt skrevet før jeg ikke kan lid sygehuse og de folk der arbejder der (de gør deres job, ja men har "forbi" for dem ) desværre..

Jeg har skændes med dem derude, tudet og haft det skrækkeligt!!!

Jeg ber dem om og giv Latifa drop, så hun få noget væske (hun havde ikke drukket i næsten 2 dage) Lægens svar til mig : "ej hvis det var mit barn, vil jeg da IKKE ønske hun fik drop, det vil jeg da helst undgå"..

ARGHHH som om jeg er ond? ønsker sgu kun det bedste for min datter, især når hun lå helt stille og så "død" ud.. Heldigvis efter hun havde snakket med en anden læge, fik hun drop..

Det andet er at Latifa åbenbart ikke fik ILT nok, lægen siger til sygeplejsken "skynd dig, hun skal ha maske på" sygeplejsken svarer "ej det behøver hun ikke" - sådan stod de og diskutere foran os i 3 min, indtil lægen sagde "jeg bestemmer, ilt nu"!!

What the fuck skete der lige der? vi var i chok..

Ja og så prøvede de at ligge drop på hende i 20 min, stak nålen ind og ud millioner af steder, indtil Abdi sagde "stop så"!! og en narkoselæge kom og lagde det med 1 prik!!

Nå ja jeg ønsker ikke mit barn bliver proppet med panodil (hader det) og kom op og skændes med en sygeplejske over det, og sagde jeg altså bestemte og synes hun skulle svede det ud istedet, især når hun ikke havde smerter, når hun havde/har smerter mm. så ja så skal hun ha det, men synes hver 4 eller 6 time er for meget! Sygeplejsken sætning til mig var "hmm ja ja du bestemmer, MEN hvis det var mit barn ønskede jeg da det bedste for hende" !

Igen fik jeg den i hovedet! Ønsker sgu da kun det bedste i hele verden for min dyrebar skat, og sjovt nok har hun klaret sig med kun 1 panodil pille om dagen og feber har hun ikke mere. Heldigvis gav en læge mig ret idag!! Men 20000 millioner læger og sygeplejsker hele tiden, med deres holdning og mening, den kan vi/jeg ikke bruge til noget, de skal fandme gør det rigtige for min datter!

Jeg var tudefærdige over deres behandling.. Uden jeg vidste det snakkede min mor et par alvors ord med dem, om at de skulle fortælle os hvad der forgik og skulle tackle mig på en anderledes måde end de gjorde! De ændrede sig lidt efter det... heldigvis...

Skal siges jeg åbenbart er en person der udstråler HAD til folk der arbejder på sygehuse, men jeg mener det altså ikke personligt mod dem

MEN

Vi er stadig indlagt men vi har fået lov at komme hjem, hurrra.. Vi skal dog møde på sygehuset hver dag kl 7.30 til 11, igen kl. 16 og kl.22.. F.ck... hårdt, men det vigtigste er vi alle 3 sover sammen hjemme (Abdi savnede os, og kunne ikke finde ro, det samme gjorde vi med ham)

Ups det blev langt, men Latifa er i bedring... TAK for jeres hilsner

Love y GIRLS, godt vi har denne side - ingen andre vil forstå mig

Knus en overtræt mor, der sætter så meget pris på Latifas smil er begyndt at komme igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

JustAnotherName

Shit for en omgang altså. Hvor er det barsk!

DET GLÆDER MIG HEEEELT UTROLIG MEGET AT HØRE, AT HUN DOG TRODS ALT, SÅ SMÅT, ER PÅ VEJ TIL AT FÅ DET BEDRE IGEN. (ups, ramte lige "Caps lock"-knappen ....det var ikke med vilje at det blev med stort, hehe)

Der er blevet sendt mange tanker i retning af Jer og lille Latifa.

Jeg håber, at hun snart bliver så frisk, at I helt kan slippe for, at skulle bruge mere tid derude. De har bare at tale ordentligt til dig, og respektere dine valg for dit barn, som SELVFØLGELIG er de bedste!!

Knus fra Katrine.

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Dejligt at det hele nu er vendt.....................håber at i kommer hjem snarest, så i kan få jeres normale hverdag tilbage.

Fortsat god bedring med den lille Latifa.

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

hvor er det bare dejligt at høre at din lille skat er i bedring, har tænkt så meget på hende.

Kys til jer 2 skønne piger

Og endnu god bedring til latifa prinsessen..

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Åh jeg bliver SÅ ked af at læse det du skriver. Vi var igennem netop det samme! Alle de der kommentarer hvor man kan høre på sygeplejerskerne at de mellem linierne siger man er en dårlig mor. Det gør SÅ ondt når man føler man gør ALT for at hjælpe sit barn. Det tog mig lang tid at komme over og jeg har grædt en del for det er ikke rart at blive set på med den slags øjne. Du ER den mest fantastiske mor for dit barn og husk på at du vil gøre alt for at hun skal have det godt. Så kan de stikke alle deres åndssvage kommentarer et vidst sted hen. Har så ondt af jer alle. Og hvor er det dog synd hun skal rammes af alle de ting på EN gang. Men immunforsvaret er jo også helt nede. Jeg håber sådan for jer at I snart for jeres lille dejlige trold igen. Og det er da altid noget I får lov at komme hjem, men ja lidt træls I skal møde derude hver dag. Men så bliver der da holdt øje med jer. Det må også være rart at slippe for at høre barnegråd hele tiden. Det skar i mit hjerte og var det jeg glædede mig mest til at komme væk fra....

Anmeld

22. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Åh jeg bliver SÅ ked af at læse det du skriver. Vi var igennem netop det samme! Alle de der kommentarer hvor man kan høre på sygeplejerskerne at de mellem linierne siger man er en dårlig mor. Det gør SÅ ondt når man føler man gør ALT for at hjælpe sit barn. Det tog mig lang tid at komme over og jeg har grædt en del for det er ikke rart at blive set på med den slags øjne. Du ER den mest fantastiske mor for dit barn og husk på at du vil gøre alt for at hun skal have det godt. Så kan de stikke alle deres åndssvage kommentarer et vidst sted hen. Har så ondt af jer alle. Og hvor er det dog synd hun skal rammes af alle de ting på EN gang. Men immunforsvaret er jo også helt nede. Jeg håber sådan for jer at I snart for jeres lille dejlige trold igen. Og det er da altid noget I får lov at komme hjem, men ja lidt træls I skal møde derude hver dag. Men så bliver der da holdt øje med jer. Det må også være rart at slippe for at høre barnegråd hele tiden. Det skar i mit hjerte og var det jeg glædede mig mest til at komme væk fra....

Uhh Michella nu får du mig til at tude igen igen .. Er ked af du også har oplevet lign.. Det er skrækkeligt og jeg væmmes ved jeg skal derud nu her kl. 22 igen..

Håber og krydser på en af de søde sygeplejsker er på job...

Ja kæft de rammer ens selvtillid.. Men jeg ved jo godt, jeg er den bedste mor for min datter, og kender hende 100000 bedre end dem. Men gør så ondt når de skal spille kloge og nedegør..

De burde få et kursus i hvordan man snakker med folk,.For os der kommer med barn er jo helt knust i forvejen, de hopper bare lidt ekstra oven på en!

Har heldigvis ikke hørt barnegråd, da vi var isoleret pga. skoldkopper, så hørte eller så faktisk ingen..

Kæft jeg glæder mig til det er over, har helt ondt i maven over at skulle derud nu - øv

Og Tak

Anmeld

22. juni 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Shit for en omgang altså. Hvor er det barsk!

DET GLÆDER MIG HEEEELT UTROLIG MEGET AT HØRE, AT HUN DOG TRODS ALT, SÅ SMÅT, ER PÅ VEJ TIL AT FÅ DET BEDRE IGEN. (ups, ramte lige "Caps lock"-knappen ....det var ikke med vilje at det blev med stort, hehe)

Der er blevet sendt mange tanker i retning af Jer og lille Latifa.

Jeg håber, at hun snart bliver så frisk, at I helt kan slippe for, at skulle bruge mere tid derude. De har bare at tale ordentligt til dig, og respektere dine valg for dit barn, som SELVFØLGELIG er de bedste!!

Knus fra Katrine.

Ja det er barsk og håber ikke dette ville ske for min værste fjende..

Er så glad for jeres tanker, og hilsner, det betyder virkelig alt.. Når man føler sig så uheldig og alene

Tak.......

Anmeld

22. juni 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Dejligt at det hele nu er vendt.....................håber at i kommer hjem snarest, så i kan få jeres normale hverdag tilbage.

Fortsat god bedring med den lille Latifa.

Ja det er skønt det går i den rigtige retning...

Glæder mig også til at se min hyper unge glad og smilende igen

tak

Anmeld

22. juni 2010

mama09

sarahb skriver:

hvor er det bare dejligt at høre at din lille skat er i bedring, har tænkt så meget på hende.

Kys til jer 2 skønne piger

Og endnu god bedring til latifa prinsessen..

MYS

Anmeld

22. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Uhh Michella nu får du mig til at tude igen igen .. Er ked af du også har oplevet lign.. Det er skrækkeligt og jeg væmmes ved jeg skal derud nu her kl. 22 igen..

Håber og krydser på en af de søde sygeplejsker er på job...

Ja kæft de rammer ens selvtillid.. Men jeg ved jo godt, jeg er den bedste mor for min datter, og kender hende 100000 bedre end dem. Men gør så ondt når de skal spille kloge og nedegør..

De burde få et kursus i hvordan man snakker med folk,.For os der kommer med barn er jo helt knust i forvejen, de hopper bare lidt ekstra oven på en!

Har heldigvis ikke hørt barnegråd, da vi var isoleret pga. skoldkopper, så hørte eller så faktisk ingen..

Kæft jeg glæder mig til det er over, har helt ondt i maven over at skulle derud nu - øv

Og Tak

Åh kan godt forstå du ikke vil derud. Det er da også sent I skal derud.... Hmm... Ja men de BURDE virkelig lære hvordan man taler til MEGET BEKYMREDE forældre som faktisk prøver at beskytte og skærme deres børn for nogle af alle de forfærdelige ting de skal igennem derude. JA man vil gerne hjælpe sit barn men man må også bare sige fra engang imellem. Og så er det sgu svært at holde fast i at man selv ved bedst når der står sådan nogle sygeplejersker og pådutter at man er ond ved sit barn fordi man ikke vil lade det stikke i eller blive undersøgt klokken kvart i lort om natten. Uha jeg bliver vred på dine vegne for jeg kan lige mærke det i kroppen igen.... Men ja du har ret: du kender din datter bedre end nogen anden og derfor er du også den bedste til at hjælpe hende. De har bare remedierne derude. KNUUUUUS til dig. Du kommer igennem det og der er heldigvis lys et sted i mørket. Det skal nok blive godt igen. Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.