Lungebetændelse, mellemørsbetændelse, blærerbetændelse og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Åh kan godt forstå du ikke vil derud. Det er da også sent I skal derud.... Hmm... Ja men de BURDE virkelig lære hvordan man taler til MEGET BEKYMREDE forældre som faktisk prøver at beskytte og skærme deres børn for nogle af alle de forfærdelige ting de skal igennem derude. JA man vil gerne hjælpe sit barn men man må også bare sige fra engang imellem. Og så er det sgu svært at holde fast i at man selv ved bedst når der står sådan nogle sygeplejersker og pådutter at man er ond ved sit barn fordi man ikke vil lade det stikke i eller blive undersøgt klokken kvart i lort om natten. Uha jeg bliver vred på dine vegne for jeg kan lige mærke det i kroppen igen.... Men ja du har ret: du kender din datter bedre end nogen anden og derfor er du også den bedste til at hjælpe hende. De har bare remedierne derude. KNUUUUUS til dig. Du kommer igennem det og der er heldigvis lys et sted i mørket. Det skal nok blive godt igen. Kram til dig

Du har så evigt ret.. ja træls tider, skal til at vække Latifa nu øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Du har så evigt ret.. ja træls tider, skal til at vække Latifa nu øv...

Ja det er da vildt synd.... Men bedre at I kan være hjemme

Anmeld

22. juni 2010

oo

det lyder bare helt vildt i mine ører at hun har fire infektioner/sygdomme på een gang og så det kæmpe høje infektionstal dejligt dog at det vender og I kan komme hjem - hvor bagvendt og gammeldags og middelalderligt og overhovedet ikke ligestillingsagtigt er det lige at faderen ikke må være sammen med sin familie/sit syge barn i sådan en situation?!

nåh og så er du ikke særlig samarbejdsvillig, so what, det lyder da godt nok også som om du får din del af personalets stikpiller!! og det kan du da ikke bruge til en hujende fis...du er da for fanden i forvejen kørt ned over din datters tilstand!

stort knus herfra og  for at det nu går hurtigt i den rigtige retning med Latifa!!

Anmeld

22. juni 2010

Bondepigen

Puha, hvor er jeg glad for at høre, jeres smukke Latifa er i bedring!!!

Fortsat god bedring!

Anmeld

23. juni 2010

TbCp

Puha en omgang

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

23. juni 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at høre at Latifa er i bedring

Godt at du tog kampen op med lægerne og sygeplejeskerne. Det er dit barn og du skal helt sikkert føle dig tryg ved det der sker med hende.

Jeg håber for jeg at Latifa snart er helt rask igen.

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Trinehw skriver:

skoldkopper.. Det skulle da være ulovligt at fejle så meget!!!

Kæft det har/er været en sej/hård omgang.. Hendes betændelses tal var i lørdags 190, har lagt et par dage på 150, og imorges var det nede på 106 (det skal være under 10!) Så min kære skat er hårdt ramt!

Hun er begyndt at blive "levende" idag - ikke spist før nu, hvor hun tilgængæld også lige har spist et helt hvidløgs flute

Hun begyndte at drikke selv igår, så hun får ikke væske igennem drop mere, kun hendes pencilien... Jeg har som sagt skrevet før jeg ikke kan lid sygehuse og de folk der arbejder der (de gør deres job, ja men har "forbi" for dem ) desværre..

Jeg har skændes med dem derude, tudet og haft det skrækkeligt!!!

Jeg ber dem om og giv Latifa drop, så hun få noget væske (hun havde ikke drukket i næsten 2 dage) Lægens svar til mig : "ej hvis det var mit barn, vil jeg da IKKE ønske hun fik drop, det vil jeg da helst undgå"..

ARGHHH som om jeg er ond? ønsker sgu kun det bedste for min datter, især når hun lå helt stille og så "død" ud.. Heldigvis efter hun havde snakket med en anden læge, fik hun drop..

Det andet er at Latifa åbenbart ikke fik ILT nok, lægen siger til sygeplejsken "skynd dig, hun skal ha maske på" sygeplejsken svarer "ej det behøver hun ikke" - sådan stod de og diskutere foran os i 3 min, indtil lægen sagde "jeg bestemmer, ilt nu"!!

What the fuck skete der lige der? vi var i chok..

Ja og så prøvede de at ligge drop på hende i 20 min, stak nålen ind og ud millioner af steder, indtil Abdi sagde "stop så"!! og en narkoselæge kom og lagde det med 1 prik!!

Nå ja jeg ønsker ikke mit barn bliver proppet med panodil (hader det) og kom op og skændes med en sygeplejske over det, og sagde jeg altså bestemte og synes hun skulle svede det ud istedet, især når hun ikke havde smerter, når hun havde/har smerter mm. så ja så skal hun ha det, men synes hver 4 eller 6 time er for meget! Sygeplejsken sætning til mig var "hmm ja ja du bestemmer, MEN hvis det var mit barn ønskede jeg da det bedste for hende" !

Igen fik jeg den i hovedet! Ønsker sgu da kun det bedste i hele verden for min dyrebar skat, og sjovt nok har hun klaret sig med kun 1 panodil pille om dagen og feber har hun ikke mere. Heldigvis gav en læge mig ret idag!! Men 20000 millioner læger og sygeplejsker hele tiden, med deres holdning og mening, den kan vi/jeg ikke bruge til noget, de skal fandme gør det rigtige for min datter!

Jeg var tudefærdige over deres behandling.. Uden jeg vidste det snakkede min mor et par alvors ord med dem, om at de skulle fortælle os hvad der forgik og skulle tackle mig på en anderledes måde end de gjorde! De ændrede sig lidt efter det... heldigvis...

Skal siges jeg åbenbart er en person der udstråler HAD til folk der arbejder på sygehuse, men jeg mener det altså ikke personligt mod dem

MEN

Vi er stadig indlagt men vi har fået lov at komme hjem, hurrra.. Vi skal dog møde på sygehuset hver dag kl 7.30 til 11, igen kl. 16 og kl.22.. F.ck... hårdt, men det vigtigste er vi alle 3 sover sammen hjemme (Abdi savnede os, og kunne ikke finde ro, det samme gjorde vi med ham)

Ups det blev langt, men Latifa er i bedring... TAK for jeres hilsner

Love y GIRLS, godt vi har denne side - ingen andre vil forstå mig

Knus en overtræt mor, der sætter så meget pris på Latifas smil er begyndt at komme igen

fååååååååååååååååååååååååårk Trine..... nu hyler jeg! alt det der hurlumhej, det er slet ikke til at bære!

ih, hvor er det godt at lille Latifa er i bedring! jeg håber hun snart er rask!

sender jer en masse tanker og knus!

Anmeld

23. juni 2010

mama09

Tjuhl skriver:

det lyder bare helt vildt i mine ører at hun har fire infektioner/sygdomme på een gang og så det kæmpe høje infektionstal dejligt dog at det vender og I kan komme hjem - hvor bagvendt og gammeldags og middelalderligt og overhovedet ikke ligestillingsagtigt er det lige at faderen ikke må være sammen med sin familie/sit syge barn i sådan en situation?!

nåh og så er du ikke særlig samarbejdsvillig, so what, det lyder da godt nok også som om du får din del af personalets stikpiller!! og det kan du da ikke bruge til en hujende fis...du er da for fanden i forvejen kørt ned over din datters tilstand!

stort knus herfra og  for at det nu går hurtigt i den rigtige retning med Latifa!!

Ja det er sindsygt hendes tal var/ er så højt. Min mor havde lungebetændelse for 2 uger siden og hendes tal var "kun" 120..

Ja synes det forkert at begge forældre ikke må sove der, vi er da begge lige nervøse og kede af det..

tak og hun det meget bedre idag

Anmeld

23. juni 2010

mama09

bondepigen skriver:

Puha, hvor er jeg glad for at høre, jeres smukke Latifa er i bedring!!!

Fortsat god bedring!

Ja det er skønt, en lettelse. Tak

Anmeld

23. juni 2010

mama09

TbCp skriver:

Puha en omgang

Rigtig god bedring med hende

ja det var/er hårdt.. Er helt smadret.... Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.