Jeg er måløs over dén kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

XXSS

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Jeg er simpelthe nødt til lige at dele den her oplevelse med jer. Jeg er stadig dybt chokeret!

Her i formiddags var jeg med en veninde inde i byen for at shoppe lidt, og spise en hyggelig frokost.

Men jeg er begyndt at have lidt kvalme om morgenen/formiddagen, ligesom de første 4 mdr. af graviditeten, hvor jeg egentligt har det enormt svært med andre menneskers lugte osv. Lad mig sige det sådan; der skal ikke ret meget til før jeg får kvalme og kaster op, og jeg har sgu egentligt nok en rimelig sart næse de første timer efter jeg er stået ud af sengen.

Nå, men - vi er så taget ind til byen, og er på vej ind i Sct. Mathias centret (et mindre shoppingcenter), hvor jeg pludselig kan mærke, at jeg skal kaste op - OG det skal bare gå stærkt!!! Min første tanke er, at jeg er nødt til at gøre det på gulvet hvor jeg står, men i sekundet skynder jeg mig alligevel at rende ud imod indgangen til gågaden, så jeg i det mindste ikke brækker mig INDE i centret.

Imens jeg står og har det rigtig skidt, kommer der en ældre dame forbi, og hun standser nærmest op foran mig og kigger op og ned af mig, som om jeg er et monster, imens hun siger  med vred stemme: "Det var sgu' da noget frygteligt svineri du har gang i!" Jeg var/ER måløs! Hvordan fanden kan man få sig selv til at komme med sådan en kommentar?! Tror hun jeg står og brækker mig med vilje, og selv synes at det er lækkert?!

Jeg svarer så: "Har du nogensinde prøvet at være gravid?!"

Hun svarer: "Ja, men jeg har fandeme aldrig lavet sådan noget svineri som du har gang i lige nu".

Kæft hvor er jeg chokeret! Mage til frækhed skal man sgu lede længe efter..... FJOLS!

Jeg var blevet tosset og hun havde fået noget af vide, sikke en gammel kælling for at sige det som det er!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

NinaNymannMadsen

det kan hun da ikke være bekendt. man kan jo ikke selv styrre når man skal kaste op når man er gravid jo, man får kvalme og lige pludselig vil det jo altså bare op.
og så må man jo ligesom gøre det der hvor man er nærmest hvis ikk man kan nå at komme et andet sted hen hvilket du jo så ikke kunne.
det var da kun godt der kom en bag efter med lidt forståelse for det da.
jeg var da godt nok bare blevet sur da, det kan hun bare ikke være bekendt den gamle dame der.

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

Jeg er simpelthe nødt til lige at dele den her oplevelse med jer. Jeg er stadig dybt chokeret!

Her i formiddags var jeg med en veninde inde i byen for at shoppe lidt, og spise en hyggelig frokost.

Men jeg er begyndt at have lidt kvalme om morgenen/formiddagen, ligesom de første 4 mdr. af graviditeten, hvor jeg egentligt har det enormt svært med andre menneskers lugte osv. Lad mig sige det sådan; der skal ikke ret meget til før jeg får kvalme og kaster op, og jeg har sgu egentligt nok en rimelig sart næse de første timer efter jeg er stået ud af sengen.

Nå, men - vi er så taget ind til byen, og er på vej ind i Sct. Mathias centret (et mindre shoppingcenter), hvor jeg pludselig kan mærke, at jeg skal kaste op - OG det skal bare gå stærkt!!! Min første tanke er, at jeg er nødt til at gøre det på gulvet hvor jeg står, men i sekundet skynder jeg mig alligevel at rende ud imod indgangen til gågaden, så jeg i det mindste ikke brækker mig INDE i centret.

Imens jeg står og har det rigtig skidt, kommer der en ældre dame forbi, og hun standser nærmest op foran mig og kigger op og ned af mig, som om jeg er et monster, imens hun siger  med vred stemme: "Det var sgu' da noget frygteligt svineri du har gang i!" Jeg var/ER måløs! Hvordan fanden kan man få sig selv til at komme med sådan en kommentar?! Tror hun jeg står og brækker mig med vilje, og selv synes at det er lækkert?!

Hun svarer: "Ja, men jeg har fandeme aldrig lavet sådan noget svineri som du har gang i lige nu".

Kæft hvor er jeg chokeret! Mage til frækhed skal man sgu lede længe efter..... FJOLS!

Min første tanke: Havde du ikke bare lyst til at gå hende en ordentlig lussing???

Sikke dog en kælling!!!!!!!!

Jeg er skisme også måløs!

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vinker skriver:

Min første tanke: Havde du ikke bare lyst til at gå hende en ordentlig lussing???

Sikke dog en kælling!!!!!!!!

Jeg er skisme også måløs!

Jeg havde ærlig talt lyst til at råbe og skrige af hende!!! Men igen; det var hende der var fjolset - ikke mig! og det ville simpelthen have været for nedværdigende at skulle ende på hendes niveau!

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Hold op en møgso!!!

Du skulle lige have sendt en ekstra stråle ud i hovedet på hende!

Anmeld

22. juni 2010

TbCp skriver:

Hold op en møgso!!!

Du skulle lige have sendt en ekstra stråle ud i hovedet på hende!

Årh for fanden - hvorfor tænkte jeg ikk' på det, hahaha

Så ka' hun lære det!

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Mathildesmor skriver:

Jeg havde ærlig talt lyst til at råbe og skrige af hende!!! Men igen; det var hende der var fjolset - ikke mig! og det ville simpelthen have været for nedværdigende at skulle ende på hendes niveau!

Ja du har ganske ret - det rigtige var helt sikkert at lade hende om at være det fjols hun var!

Men igen; jeg ville ha været tæt på at ha slået hende (men selvf ville jeg aldrig finde på at gøre det alligevel)

Anmeld

22. juni 2010

Vinker skriver:

Ja du har ganske ret - det rigtige var helt sikkert at lade hende om at være det fjols hun var!

Men igen; jeg ville ha været tæt på at ha slået hende (men selvf ville jeg aldrig finde på at gøre det alligevel)

Hehe, nej det ville nok have været liiiige voldsomt nok

Men tro mig - kender følelsen alt for godt!

Heldigvis er der langt fra en tanke, til rent faktisk at gøre alvor af den

Anmeld

22. juni 2010

Muffinmus

Mathildesmor skriver:

Hej piger!

hi hi, du skulle have snuppet skraldespannde der står lige ved døren..at du ikke har manerer..fnis:-)

Jamen skal man så skal man, sådan er det bare...næste gang skal du så nok tage en pose med dig så du er kampklar:-)

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Mathildesmor skriver:

Hehe, nej det ville nok have været liiiige voldsomt nok

Men tro mig - kender følelsen alt for godt!

Heldigvis er der langt fra en tanke, til rent faktisk at gøre alvor af den

Ja godt vi ikke gør alle de ting vi nogen gange tænker Jeg ville jo ryge i spjældet hele tiden så.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.