Mathildesmor skriver:
Hej piger!
Jeg er simpelthe nødt til lige at dele den her oplevelse med jer. Jeg er stadig dybt chokeret! 
Her i formiddags var jeg med en veninde inde i byen for at shoppe lidt, og spise en hyggelig frokost.
Men jeg er begyndt at have lidt kvalme om morgenen/formiddagen, ligesom de første 4 mdr. af graviditeten, hvor jeg egentligt har det enormt svært med andre menneskers lugte osv. Lad mig sige det sådan; der skal ikke ret meget til før jeg får kvalme og kaster op, og jeg har sgu egentligt nok en rimelig sart næse de første timer efter jeg er stået ud af sengen.
Nå, men - vi er så taget ind til byen, og er på vej ind i Sct. Mathias centret (et mindre shoppingcenter), hvor jeg pludselig kan mærke, at jeg skal kaste op - OG det skal bare gå stærkt!!! Min første tanke er, at jeg er nødt til at gøre det på gulvet hvor jeg står, men i sekundet skynder jeg mig alligevel at rende ud imod indgangen til gågaden, så jeg i det mindste ikke brækker mig INDE i centret.
Imens jeg står og har det rigtig skidt, kommer der en ældre dame forbi, og hun standser nærmest op foran mig og kigger op og ned af mig, som om jeg er et monster, imens hun siger med vred stemme: "Det var sgu' da noget frygteligt svineri du har gang i!" Jeg var/ER måløs! Hvordan fanden kan man få sig selv til at komme med sådan en kommentar?! Tror hun jeg står og brækker mig med vilje, og selv synes at det er lækkert?! 
Jeg svarer så: "Har du nogensinde prøvet at være gravid?!"
Hun svarer: "Ja, men jeg har fandeme aldrig lavet sådan noget svineri som du har gang i lige nu".
Kæft hvor er jeg chokeret! Mage til frækhed skal man sgu lede længe efter..... FJOLS!
Jeg var blevet tosset og hun havde fået noget af vide, sikke en gammel kælling for at sige det som det er!!!