Jeg er måløs over dén kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

L-Mortil3

Mathilde skriver:

WHAT??? det lyder jo helt uvirkeligt... Hun kunne da have spurgt om du havde brug for hjælp og om du var ok...

Det andet er sgu rigtig dårlig stil og ikke særlig omsorgsfuldt

LIGE mine ord!

Hold da op for en gammel sur rynkedåse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

VIPpigen skriver:

Hold kæft en heks... Måske hun var ved at varme op til hun skal sendes afsted i morgen...

Seriøst hvad er det for en kommentar, hvis du kun har 5 dage til termin vil jeg mene hun skulle have briller hvis hun ikke kan se du er gravid, men åbenbart godt kan se du har det skidt. Forstår godt du er blevet paff over den kommentar, jeg ved heller ikke hvad jeg ville svare hvis det var mig, men ordene skulle nok komme når jeg havde slugt kommentaren ordentligt.

MEN ros til dig, syntes det er flot du i det mindste ikke gjorde det indenfor, og nåede ud af døren... Håber dagen kun bliver bedre nu.

Hahaha, ja det kan være det var sådan noget hun var ude i

Anmeld

22. juni 2010

Delilah

Gamle damer kan nogengange være helt hen i vejret og rigtig modbydelig!

Jeg sad engang i en stoppet bus, der hvor der et lille bord immellem to sæder. Så kommer der en gammel dame ind i bussen og hvæser "Flyt jer, jeg skal side ned" til hele bussen. Jeg er så den eneste der reagerer, flytter mig og siger "Du kan sidde her". Så kigger hun på mig og siger "Din dumme kælling, der kan jeg sguda ikke komme op"

Anmeld

22. juni 2010

smillaluna skriver:

Nej det lyder sku som en joke. Sikke en kælling sagt på den pæne måde. Hva bilder hun sig ind! Nogen mennesker har bare ingen pli eller situationsfornemmelse. Skam dig kvindemenneske!

Lige præcis! Hun beviste ihvert fald at hun ikke er i besiddelse af nogle af delene.

Jeg begriber stadig ikke, at man kan stå og nærmest hidse sig selv op over, at man ser en gravid kvinde stå og brække sig fordi hun har det skidt? Hvad fanden sker der lige for sådan et menneske.... Ja, undskyld men det ligger godt nok meget meget langt fra min egen måde at reagere på i sådan et tilfælde.

Anmeld

22. juni 2010

Perl skriver:

Ja sure gammel k... må man sige!! undskyld mig men kom lidt til at grine, fordi jeg tænkte hvordan f.. kan man opføre sig sådan! det kan du jo ikke gøre for!

Hehehe, jeg kan godt forstå du kom  til at grine lidt da du læste indlægget... Det er også bare SÅ langt ude, at det nærmest er til grin...

Anmeld

22. juni 2010

Delilah skriver:

Gamle damer kan nogengange være helt hen i vejret og rigtig modbydelig!

Jeg sad engang i en stoppet bus, der hvor der et lille bord immellem to sæder. Så kommer der en gammel dame ind i bussen og hvæser "Flyt jer, jeg skal side ned" til hele bussen. Jeg er så den eneste der reagerer, flytter mig og siger "Du kan sidde her". Så kigger hun på mig og siger "Din dumme kælling, der kan jeg sguda ikke komme op"

Utaknemmelige SO!

Anmeld

22. juni 2010

Mettemus

Indimellem kan man godt få den fornemmelse at når man bliver gammel, så kan man tillade sig at opføre sig på de tåbeligste måder over for andre mennesker - man kan køre ind i andre med indkøbsvogne uden at sige undskyld, man kan råbe af andre i bussen og i det hele taget tillade sig at være sur, tvær og fuldstændig utilnærmelig´og urimelig.

Synes det er fedt at du alligevel på trods af chook og dårligdom klarede at gå derfra med æren i behold - taking the high road! For det er da helt klart hende der er en gammel heks

Anmeld

22. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mathildesmor skriver:

Virkelig uvirkeligt... Jeg fatter det heller ikke selv. Min veninde og jeg var bare helt vildt målløse, og snakkede efterfølgende om, om hun ikke havde set jeg var gravid og muligvis troede jeg var en drukkeboldt.... Selvom det ville have været meget usansynligt, når jeg har termin om 5 dage!

Der kom forresten en anden kvinde, og lagde hånden på min ryg efterfølgende, imens hun sagde: "Det skal du ikke tage dig af - nogle mennesker er bare ikke særligt forstående", imens hun kiggede efter hende med den åndsvage kommentar.

Hvor skønt at der var en som kom med venlighed. Det må have været dejligt. Så pyt med den gamle sure kone....

Anmeld

22. juni 2010

Swerg

Hold kæft en gammel S* !

Hvis jeg havde set dig, så havde jeg da løbet over og sikret mig at du var OK !

Anmeld

22. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Virkelig uvirkeligt... Jeg fatter det heller ikke selv. Min veninde og jeg var bare helt vildt målløse, og snakkede efterfølgende om, om hun ikke havde set jeg var gravid og muligvis troede jeg var en drukkeboldt.... Selvom det ville have været meget usansynligt, når jeg har termin om 5 dage!

Der kom forresten en anden kvinde, og lagde hånden på min ryg efterfølgende, imens hun sagde: "Det skal du ikke tage dig af - nogle mennesker er bare ikke særligt forstående", imens hun kiggede efter hende med den åndsvage kommentar.

Uanset om du havde været en drukkenbold eller gravid er det bare ikke i orden at opføre sig sådan.. Tror desværre bare der er mange ældre som har kørt surt i det hele og derved ikke har andet end negativt at sige og mener de kan tillade sig alt fordi de nu er ældre.. .. Det er næsten synd.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.