Jeg er måløs over dén kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.663 visninger
33 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej piger!

Jeg er simpelthe nødt til lige at dele den her oplevelse med jer. Jeg er stadig dybt chokeret!

Her i formiddags var jeg med en veninde inde i byen for at shoppe lidt, og spise en hyggelig frokost.

Men jeg er begyndt at have lidt kvalme om morgenen/formiddagen, ligesom de første 4 mdr. af graviditeten, hvor jeg egentligt har det enormt svært med andre menneskers lugte osv. Lad mig sige det sådan; der skal ikke ret meget til før jeg får kvalme og kaster op, og jeg har sgu egentligt nok en rimelig sart næse de første timer efter jeg er stået ud af sengen.

Nå, men - vi er så taget ind til byen, og er på vej ind i Sct. Mathias centret (et mindre shoppingcenter), hvor jeg pludselig kan mærke, at jeg skal kaste op - OG det skal bare gå stærkt!!! Min første tanke er, at jeg er nødt til at gøre det på gulvet hvor jeg står, men i sekundet skynder jeg mig alligevel at rende ud imod indgangen til gågaden, så jeg i det mindste ikke brækker mig INDE i centret.

Imens jeg står og har det rigtig skidt, kommer der en ældre dame forbi, og hun standser nærmest op foran mig og kigger op og ned af mig, som om jeg er et monster, imens hun siger  med vred stemme: "Det var sgu' da noget frygteligt svineri du har gang i!" Jeg var/ER måløs! Hvordan fanden kan man få sig selv til at komme med sådan en kommentar?! Tror hun jeg står og brækker mig med vilje, og selv synes at det er lækkert?!

Jeg svarer så: "Har du nogensinde prøvet at være gravid?!"

Hun svarer: "Ja, men jeg har fandeme aldrig lavet sådan noget svineri som du har gang i lige nu".

Kæft hvor er jeg chokeret! Mage til frækhed skal man sgu lede længe efter..... FJOLS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Mathilde

WHAT??? det lyder jo helt uvirkeligt... Hun kunne da have spurgt om du havde brug for hjælp og om du var ok...

Det andet er sgu rigtig dårlig stil og ikke særlig omsorgsfuldt

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde skriver:

WHAT??? det lyder jo helt uvirkeligt... Hun kunne da have spurgt om du havde brug for hjælp og om du var ok...

Det andet er sgu rigtig dårlig stil og ikke særlig omsorgsfuldt

Virkelig uvirkeligt... Jeg fatter det heller ikke selv. Min veninde og jeg var bare helt vildt målløse, og snakkede efterfølgende om, om hun ikke havde set jeg var gravid og muligvis troede jeg var en drukkeboldt.... Selvom det ville have været meget usansynligt, når jeg har termin om 5 dage!

Der kom forresten en anden kvinde, og lagde hånden på min ryg efterfølgende, imens hun sagde: "Det skal du ikke tage dig af - nogle mennesker er bare ikke særligt forstående", imens hun kiggede efter hende med den åndsvage kommentar.

Anmeld

22. juni 2010

mullesmith2

Ha sikke en sur kælling. havde nok råbt Luk arret sure so... ej hehe men sikke dog en besked at få føj da...

Anmeld

22. juni 2010

Low

Jeg kan sgu godt forstå at du blev tosset. Jeg var nok begyndt at sige en masse grimme ord som helt sikkert ikke hjalp på noget som helst ! Hvad bilder hun sig dog ind at snakke så grimt til dig???!!

Anmeld

22. juni 2010

Jeg kan sgu godt forstå at du blev tosset. Jeg var nok begyndt at sige en masse grimme ord som helt sikkert ikke hjalp på noget som helst ! Hvad bilder hun sig dog ind at snakke så grimt til dig???!!

Det havde jeg sgu egentligt også lyst til, men tænkte at jeg hellere måtte dy mig. Ville ikke få noget ud af at råbe en masse grimme ting tilbage... Det var jo hende der skabte sig, og ikke mig. I øvrigt tror jeg egentligt bare at jeg blev så chokeret over det hun sagde, at det var de ord der kørte rundt inde i hovedet på mig lige i sekundet....

Anmeld

22. juni 2010

VIPpigen

Hold kæft en heks... Måske hun var ved at varme op til hun skal sendes afsted i morgen...

Seriøst hvad er det for en kommentar, hvis du kun har 5 dage til termin vil jeg mene hun skulle have briller hvis hun ikke kan se du er gravid, men åbenbart godt kan se du har det skidt. Forstår godt du er blevet paff over den kommentar, jeg ved heller ikke hvad jeg ville svare hvis det var mig, men ordene skulle nok komme når jeg havde slugt kommentaren ordentligt.

MEN ros til dig, syntes det er flot du i det mindste ikke gjorde det indenfor, og nåede ud af døren... Håber dagen kun bliver bedre nu.

Anmeld

22. juni 2010

Faith

Nej det lyder sku som en joke. Sikke en kælling sagt på den pæne måde. Hva bilder hun sig ind! Nogen mennesker har bare ingen pli eller situationsfornemmelse. Skam dig kvindemenneske!

Anmeld

22. juni 2010

marhemor

GAMLE BITRE KÆLLING!!!! - er vist det pæneste jeg kan sige om hende lige nu

Håber at du er ved at have det bedre, og bare får rystet den heks af dig... og glæd dig over snart at være ved vejs ende

Anmeld

22. juni 2010

Lillefe

Ja sure gammel k... må man sige!! undskyld mig men kom lidt til at grine, fordi jeg tænkte hvordan f.. kan man opføre sig sådan! det kan du jo ikke gøre for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.