update på "har brug for et råd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Skouboe

Jeg tilslutter mig gerne "Kom til Kbh, så strikker vi en fest sammen til dig" koret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

lille opdatering

efter alt dette, sagde min mor at de ville tale med hendes bror om at melde afbud til lørdag.... tre timer senere skriver hun så at hun har talt med min far og de vil spørge hvorfor de ikke kan komme d. 3. 4. juli i stedet!!! der kortsluttede jeg lige...

så min far er åbenbart enig med min mor... hmm... det troede jeg ikke lige...  men jeg skrev til dem, at nej det kunne de ikke...

fordi, jeg var skuffet og ked af det... og fordi det hele var gået skævt fra begyndelsen af... og fordi jeg faktisk ikke havde lyst at fejre noget som helst mere nu!

jeg faldt så i søvn, og da jeg vågnede havde min mor skrevet at de gerne ville komme hvis jeg havde lyst.

så der ligger den nu.... de kommer.....

hvis de da ikke skriver om tre timer at de ikke gør alligevel

Det manglede da også bare

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Det manglede da også bare

ja og alligevel sidder jeg med dårlig samvittighed over at de har aflyst lørdagsfesten.....

det er nok fordi jeg altid har været vant til at planlægge efter andre... og ikke efter mig selv... så har jeg svært ved at have det godt med at "kræve" noget

Anmeld

23. juni 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

ja og alligevel sidder jeg med dårlig samvittighed over at de har aflyst lørdagsfesten.....

det er nok fordi jeg altid har været vant til at planlægge efter andre... og ikke efter mig selv... så har jeg svært ved at have det godt med at "kræve" noget

Du har ikke noget at have det dårligt over. Det kan godt være de har aflyst pga. din fødselsdag, men du er trods alt deres datter. Hvis det kun var denne ene gang de ville gå glip af din fødselsdag, kunne du nok godt undvære dem, men da det er trejde år i træk så syndes jeg ikke det er iorden. Og så er det iorden at kræve

Det kan godt være at dine forældre ville vælge din kusines fødselsdag frem for din, men min far og to brødre gå glip af min 30 års fødselsdag pga. en fodboldt kamp og det er så ikke første gang.

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Du har ikke noget at have det dårligt over. Det kan godt være de har aflyst pga. din fødselsdag, men du er trods alt deres datter. Hvis det kun var denne ene gang de ville gå glip af din fødselsdag, kunne du nok godt undvære dem, men da det er trejde år i træk så syndes jeg ikke det er iorden. Og så er det iorden at kræve

Det kan godt være at dine forældre ville vælge din kusines fødselsdag frem for din, men min far og to brødre gå glip af min 30 års fødselsdag pga. en fodboldt kamp og det er så ikke første gang.

den skide fodbold!

Anmeld

23. juni 2010

Dictes mor

Jeg bliver helt gal nu efter at have læst alle dine indlæg her. Altså det kan de bare ikke være bekendt. Jeg kan godt forstå, at du bliver ked af det, det er der ikke noget at sige til. Man vil jo rigtig gerne holde det med dem man holder af, men at man ligefrem skal tigge og bede om at de kommer, så kan det da også bare være ligemeget! Jeg kan godt forstå, at du reagerer som du gør.

Det er lidt det samme med min lille søsters fødselsdag, som altid rammer sammen med vores allesammens skiferie, hvis hun er med fejrer vi hende der, men hvis hun ikke er med, jamen så bliver hun jo ikke fejret, og det tror jeg faktisk også at hun er ked af. Bare en enkelt gang ville hun gerne komme først tror jeg. Og det er altså synd.

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg bliver helt gal nu efter at have læst alle dine indlæg her. Altså det kan de bare ikke være bekendt. Jeg kan godt forstå, at du bliver ked af det, det er der ikke noget at sige til. Man vil jo rigtig gerne holde det med dem man holder af, men at man ligefrem skal tigge og bede om at de kommer, så kan det da også bare være ligemeget! Jeg kan godt forstå, at du reagerer som du gør.

Det er lidt det samme med min lille søsters fødselsdag, som altid rammer sammen med vores allesammens skiferie, hvis hun er med fejrer vi hende der, men hvis hun ikke er med, jamen så bliver hun jo ikke fejret, og det tror jeg faktisk også at hun er ked af. Bare en enkelt gang ville hun gerne komme først tror jeg. Og det er altså synd.

jeg tror de har forstået det nu.... de kommer i alt fald... heldigvis:0)

og Camilla, hende veninden... øv hvor er det røvet af hende!!!

Anmeld

23. juni 2010

Dictes mor

Det er godt, at de kommer. Jeg håber, at I får en god dag. Min veninde har lige skrevet, at det slet ikke er sjovt dernede for hun har hunden med og den ikke bryder sig om det, men ikke et ord om, at hun er ked af at hun glemte mig eller noget. Jeg tror, at hun helt havde glemt at jeg skulle med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.