update på "har brug for et råd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nej altså! jeg har selv fødselsdag i sommerferietiden (26. juli) og det er jo dødtræls at folk altid lige er ude at rejse eller til grillaften eller noget 3. et sted. men derfra og så til at du siger lige ud at du er rigtig ked af deres prioritering og hun alligevel ikke lige siger at så kommer de da selvfølgelig, den er lidt grov - synes jeg jeg håber de får talt sammen og din far måske kan se det i et andet lys og får overbevist dem begge om, at de da selvfølgelig skal prioritere dig højest!

min ældste lillesøster har fødselsdag 26. december - en lortedag uden lige og hun har altid svært ved at samle folk til fødselsdagsfest. sidste gang inviterede hun os alle, som hun plejer og min mormor og morfar meldte afbud for nok 10. år i træk. der ringede hun til mig og sagde, at hun var SÅ såret over det - fordi de hvert år prioritere en julefrokost over hendes fødselsdag - at hun havde skrevet et brev til dem om, at nu blev de ikke inviteret længere, for hun opfattede deres konstante afbud som ligegyldighed

øv altså...det er okay at folk ikke kan hvert eneste år til ens fødselsdag, men de skal altså lige huske at det er en vigtig dag. jeg tænker også, at din mor jo fx kunne ringe af sig selv og sige "karina, nu kan vi igen ikke komme til din fødselsdag, og derfor har vi besluttet at holde middag for dig hjemme ved os/invitere jer ud at spise/ect. når vi kommer hjem/før vi rejser" - det var da også en løsning!

ja det er nemli det! jeg forstår jo godt at det ikke kan lade sig gøre hvert eneste år.... men når det bliver gang på gang så bliver jeg altså ked af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lille opdatering

efter alt dette, sagde min mor at de ville tale med hendes bror om at melde afbud til lørdag.... tre timer senere skriver hun så at hun har talt med min far og de vil spørge hvorfor de ikke kan komme d. 3. 4. juli i stedet!!! der kortsluttede jeg lige...

så min far er åbenbart enig med min mor... hmm... det troede jeg ikke lige...  men jeg skrev til dem, at nej det kunne de ikke...

fordi, jeg var skuffet og ked af det... og fordi det hele var gået skævt fra begyndelsen af... og fordi jeg faktisk ikke havde lyst at fejre noget som helst mere nu!

jeg faldt så i søvn, og da jeg vågnede havde min mor skrevet at de gerne ville komme hvis jeg havde lyst.

så der ligger den nu.... de kommer.....

hvis de da ikke skriver om tre timer at de ikke gør alligevel

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor kedeligt det er sådan.

Jeg forstår bare ikk hvorfor hun ikk aflyser hos kusinen og kommer til dig i stedet.

Jeg håber du finder en løsning der virker på dig.

Masser af kram herfra

fordi det er hendes velkommen hjem/fødselsdags fest og fordi de har sagt ja til den før jeg spurgte...

men jeg tror måske de har forstået det nu, at det ikke er det rent praktiske det drejer sig om.... men følelser!

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

kan fandme godt forstå din vrede og at du er pisse ked af det.
Det ville jeg virkelig også være.
Puha, jeg ville gerne fejre dig, kom til kbh og jeg giver din en fødselsdag du ikke glemmer...

hi hi;0) tak for tilbuddet.... lige pludslig så står jeg der....

heldigvis har jeg da Martin og Nikoline... Og det er fismer det vigtigste... det får man lige understreget i sådan en situation... Martins forældre kommer også:0)

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Kan du evt. prøve at fortælle din far hvordan du har det??? Måske han slet ikke ved det. For når din mor er sådan en pleaser, er det jo svært for hende at tage sådanne beslutninger.

Sender dig et kram, og synes det er ærgerligt, hvis du slet ikke vil holde fødselsdag mere.

jeg har skrevet en lille opdatering længere henne i indlægget...

Min far havde åbenbart ikke et andet syn på sagen... men det finder jeg ud af når de kommer jo;0)

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

tak tak tak tak tak

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare trist! Jeg har haft nogle af de samme problemer med min mor hvor hun valgte sin nye kæreste over mig. Og jeg følte mig så vraget. Det gør SÅ ondt indeni og man græder så mange tårer. Man har bare brug for at mærke at man stadig er vigtig og elsket. Jeg håber hun mærker godt efter inde i sig selv og vælger dig! Knus

ja.... det er SÅ TRÆLS!

øv

Anmeld

23. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg kan helt sikkert godt forstå du er skuffet og ked af det Nu er de fleste af os jo selv forældre, og selv kunne jeg aldrig drømme om at behandle mine børn som din mor behandler dig. Jeg håber virkeligt at det går op for din mor at du selvfølgelig er meget vigtigere end din kusine og kommer til din fødselsdag

Og ellers er jeg med Sarah. Kom til københavn så holder vi et brag af en fest for dig herovre

hi hiiiii hvor er i søde.... :0)

nej, det er nemli også det.... det kan godt være at jeg kan høre på min mor at hun bliver ked af det og græder... men det nytter jo ikke en disse....

men nu ser det ud til at de kommer....

Anmeld

23. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

lille opdatering

efter alt dette, sagde min mor at de ville tale med hendes bror om at melde afbud til lørdag.... tre timer senere skriver hun så at hun har talt med min far og de vil spørge hvorfor de ikke kan komme d. 3. 4. juli i stedet!!! der kortsluttede jeg lige...

så min far er åbenbart enig med min mor... hmm... det troede jeg ikke lige...  men jeg skrev til dem, at nej det kunne de ikke...

fordi, jeg var skuffet og ked af det... og fordi det hele var gået skævt fra begyndelsen af... og fordi jeg faktisk ikke havde lyst at fejre noget som helst mere nu!

jeg faldt så i søvn, og da jeg vågnede havde min mor skrevet at de gerne ville komme hvis jeg havde lyst.

så der ligger den nu.... de kommer.....

hvis de da ikke skriver om tre timer at de ikke gør alligevel

Dejligt at de har forstået hvordan du har det og gjort noget ved det.

Anmeld

23. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

fordi det er hendes velkommen hjem/fødselsdags fest og fordi de har sagt ja til den før jeg spurgte...

men jeg tror måske de har forstået det nu, at det ikke er det rent praktiske det drejer sig om.... men følelser!

Nej det er følelserne og ikk praktisk.

Ja kom bare til KBH, vil da gerne hold fest for dig, som Sarah snakkede om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.