update på "har brug for et råd"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har lige talt med min mor....og jeg sagde til hende at jeg simpelthen ikke føler at min fødselsdag betyder noget mere... Og at jeg ikke har lyst at holde den længere...

hun sagde at det var hun ked af, og at hun godt kunne se at de skulle have ringet til mig inden de bare for tredje år i træk planlagde ferie på min fødselsdag...  hun mente dog ikke hun ville aflyse på lørdag for at de kunne tage herover...

hvorefter jeg forklarede hende at jeg var stensikker på at hendes bror godt ville forstå det, hvis hun sagde at jeg havde det skidt og ikke havde lyst at fejre min fødselsdag igen... Jeg ved ikke hvorfor, men den fest på lørdag, som er for min kusine, synes ualmindeligt vigtig! og fårk! hvor gør det ondt på mig...

hun spurgte om jeg så ikke fandt en anden dato at holde fødselsdag på, evt i august men jeg fik forklaret hende... at det havde jeg ikke lyst til, og så blev der bare ikke holdt noget... heller ikke fremover!

tøser... jeg er røv hamrende ked af det! jeg håber bare sådan, at  mine forældre taler sammen nu og bliver enige om at komme herover i weekenden! ellers tror jeg at jeg eksploderer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg har lige talt med min mor....og jeg sagde til hende at jeg simpelthen ikke føler at min fødselsdag betyder noget mere... Og at jeg ikke har lyst at holde den længere...

hun sagde at det var hun ked af, og at hun godt kunne se at de skulle have ringet til mig inden de bare for tredje år i træk planlagde ferie på min fødselsdag...  hun mente dog ikke hun ville aflyse på lørdag for at de kunne tage herover...

hvorefter jeg forklarede hende at jeg var stensikker på at hendes bror godt ville forstå det, hvis hun sagde at jeg havde det skidt og ikke havde lyst at fejre min fødselsdag igen... Jeg ved ikke hvorfor, men den fest på lørdag, som er for min kusine, synes ualmindeligt vigtig! og fårk! hvor gør det ondt på mig...

hun spurgte om jeg så ikke fandt en anden dato at holde fødselsdag på, evt i august men jeg fik forklaret hende... at det havde jeg ikke lyst til, og så blev der bare ikke holdt noget... heller ikke fremover!

tøser... jeg er røv hamrende ked af det! jeg håber bare sådan, at  mine forældre taler sammen nu og bliver enige om at komme herover i weekenden! ellers tror jeg at jeg eksploderer

Først et KÆMPE fra mig!!

ÅHHH hvor jeg føler med dig og kan forstå dig!! Det er bare ikke særlig pænt gjort af dine forældre. sagde din mor slet ikke noget til at du så ikke ville holde noget frem over heller??

Kan godt forstå du har lyst til at eksplodere ville jeg sørme også gøre hvis det var mine forældre valgte en anden frem for mig!!

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive men du kan altid skrive til mig hvis det er.

Kæmpe kram Chatarina

Anmeld

22. juni 2010

oo

nej altså! jeg har selv fødselsdag i sommerferietiden (26. juli) og det er jo dødtræls at folk altid lige er ude at rejse eller til grillaften eller noget 3. et sted. men derfra og så til at du siger lige ud at du er rigtig ked af deres prioritering og hun alligevel ikke lige siger at så kommer de da selvfølgelig, den er lidt grov - synes jeg jeg håber de får talt sammen og din far måske kan se det i et andet lys og får overbevist dem begge om, at de da selvfølgelig skal prioritere dig højest!

min ældste lillesøster har fødselsdag 26. december - en lortedag uden lige og hun har altid svært ved at samle folk til fødselsdagsfest. sidste gang inviterede hun os alle, som hun plejer og min mormor og morfar meldte afbud for nok 10. år i træk. der ringede hun til mig og sagde, at hun var SÅ såret over det - fordi de hvert år prioritere en julefrokost over hendes fødselsdag - at hun havde skrevet et brev til dem om, at nu blev de ikke inviteret længere, for hun opfattede deres konstante afbud som ligegyldighed

øv altså...det er okay at folk ikke kan hvert eneste år til ens fødselsdag, men de skal altså lige huske at det er en vigtig dag. jeg tænker også, at din mor jo fx kunne ringe af sig selv og sige "karina, nu kan vi igen ikke komme til din fødselsdag, og derfor har vi besluttet at holde middag for dig hjemme ved os/invitere jer ud at spise/ect. når vi kommer hjem/før vi rejser" - det var da også en løsning!

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Først et KÆMPE fra mig!!

ÅHHH hvor jeg føler med dig og kan forstå dig!! Det er bare ikke særlig pænt gjort af dine forældre. sagde din mor slet ikke noget til at du så ikke ville holde noget frem over heller??

Kan godt forstå du har lyst til at eksplodere ville jeg sørme også gøre hvis det var mine forældre valgte en anden frem for mig!!

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive men du kan altid skrive til mig hvis det er.

Kæmpe kram Chatarina

jo hun sagde at det var hun ked af og hun græd også lidt og sagde at nu havde hun slet ikke lyst at tage nogen steder...

men, der sker bare ikke noget... hun gør ikke noget ved det og siger at de f.eks. vil aflyse på lørdag..

problemet er at min mor gerne vil gøre alle glade... i stedet for at gøre dem glade som betyder mest

Anmeld

22. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

Hvor kedeligt det er sådan.

Jeg forstår bare ikk hvorfor hun ikk aflyser hos kusinen og kommer til dig i stedet.

Jeg håber du finder en løsning der virker på dig.

Masser af kram herfra

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

kan fandme godt forstå din vrede og at du er pisse ked af det.
Det ville jeg virkelig også være.
Puha, jeg ville gerne fejre dig, kom til kbh og jeg giver din en fødselsdag du ikke glemmer...

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Kan du evt. prøve at fortælle din far hvordan du har det??? Måske han slet ikke ved det. For når din mor er sådan en pleaser, er det jo svært for hende at tage sådanne beslutninger.

Sender dig et kram, og synes det er ærgerligt, hvis du slet ikke vil holde fødselsdag mere.

Anmeld

22. juni 2010

Skouboe

22. juni 2010

Barbamama

Ej hvor er det bare trist! Jeg har haft nogle af de samme problemer med min mor hvor hun valgte sin nye kæreste over mig. Og jeg følte mig så vraget. Det gør SÅ ondt indeni og man græder så mange tårer. Man har bare brug for at mærke at man stadig er vigtig og elsket. Jeg håber hun mærker godt efter inde i sig selv og vælger dig! Knus

Anmeld

23. juni 2010

Karo

Jeg kan helt sikkert godt forstå du er skuffet og ked af det Nu er de fleste af os jo selv forældre, og selv kunne jeg aldrig drømme om at behandle mine børn som din mor behandler dig. Jeg håber virkeligt at det går op for din mor at du selvfølgelig er meget vigtigere end din kusine og kommer til din fødselsdag

Og ellers er jeg med Sarah. Kom til københavn så holder vi et brag af en fest for dig herovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.