jeg har lige talt med min mor....og jeg sagde til hende at jeg simpelthen ikke føler at min fødselsdag betyder noget mere... Og at jeg ikke har lyst at holde den længere...
hun sagde at det var hun ked af, og at hun godt kunne se at de skulle have ringet til mig inden de bare for tredje år i træk planlagde ferie på min fødselsdag... hun mente dog ikke hun ville aflyse på lørdag for at de kunne tage herover...
hvorefter jeg forklarede hende at jeg var stensikker på at hendes bror godt ville forstå det, hvis hun sagde at jeg havde det skidt og ikke havde lyst at fejre min fødselsdag igen... Jeg ved ikke hvorfor, men den fest på lørdag, som er for min kusine, synes ualmindeligt vigtig! og fårk! hvor gør det ondt på mig...
hun spurgte om jeg så ikke fandt en anden dato at holde fødselsdag på, evt i august men jeg fik forklaret hende... at det havde jeg ikke lyst til, og så blev der bare ikke holdt noget... heller ikke fremover!
tøser... jeg er røv hamrende ked af det! jeg håber bare sådan, at mine forældre taler sammen nu og bliver enige om at komme herover i weekenden! ellers tror jeg at jeg eksploderer
Anmeld