Hvem er tæt på termin eller gået over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

CamillaSoefelt

mayapigen skriver:

Det kan jeg godt forstå, de sidste uger er og skal åbenbart være sådan Men mon ikke du også snart føder

Ih jo, det håber jeg altså..;0). Krydser da også fingre for det snart må være din tur.. Har du ingen tegn el noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

CamillaSoefelt

Risen skriver:

Forresten, nu er det 6 dag med du ved .. .. Hvad hed de der piller man kunne købe smukke?

Øv pus, din stakkel.. Tag du et smut på apoteket så.. Idoform hedder de..

Anmeld

22. juni 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Øv pus, din stakkel.. Tag du et smut på apoteket så.. Idoform hedder de..

Skulle ikke ha været smileyface der, men nærmere .. hehe.

Anmeld

22. juni 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Hej smukke!

Hver morgen når jeg vågner tænker jeg: "Har Maya mon født"

Ihh, jeg er vist ligeså utålmodig som dig

Jeg vil også mene, at jeg selv er ret tæt på efterhånden - har jo termin på søndag, så 5 dage tilbage (forhåbentligt).

God dag til jer alle.

Knus

Hvor er jeg glad for, at jeg har en der lige holder øje med mig hehe. Det kan da heller ikke passe, at han ikke snart vil ud

Men jeg prøver at tælle ned til den 28. hvor jeg skal til jordmoder og have tid til igangsættelse - hvis jeg ikke føder inden. Men med mit held, så bliver han der inde

Nogen der ved hvor mange dage efter, man kan være heldig at få en tid til igangsættelse?

Anmeld

22. juni 2010

Anne85

Jeg synes også jeg efterhånden kan begynde at se en ende på dt... ihvertfald nærmer terminsdatoen sig... 9 dage igen!

Jeg synes jeg har samtlige tegn på at fødslen er oppe over... vilde vilde plukveer, slimproppen gik i søndags, har menstruations lignende smerter, det vælter ud af mine bryster med mælk, vandafgang lørdag (som desværre bare var noget for-vand som jordemoderen kaldte det) racerrøv og en lille pige der står så klar som man overhovedet kan - helt fast og med hovedet kun en fingers afstand fra indgangen  MEN garanteret om ikke jeg alligevel ender med at gå over tid... jeg skal sikekrt bare pines den sidste tid

Hvad med jer andre?? Er der tegn på at der er optakt til noget?? Puha hvor jeg føler med jer der har rundet terminsdatoen... første gang gik jeg 3 dage over og jeg mindes de 3 dage som UENDELIGT lange... kan slet ik forestille mig hvordan det må være hvis man går flere uger over

Anmeld

22. juni 2010

CamillaSoefelt

mayapigen skriver:

Hvor er jeg glad for, at jeg har en der lige holder øje med mig hehe. Det kan da heller ikke passe, at han ikke snart vil ud

Men jeg prøver at tælle ned til den 28. hvor jeg skal til jordmoder og have tid til igangsættelse - hvis jeg ikke føder inden. Men med mit held, så bliver han der inde

Nogen der ved hvor mange dage efter, man kan være heldig at få en tid til igangsættelse?

Er det ikke 14 dage man max får lov og gå over inden man får tid til igangsættelse?

Anmeld

22. juni 2010

Liljesilas

Risen skriver:

Måske, men tror det nu ikke.. Har haft så åndsvagt mange tegn hvor jeg har tænkt nu er det nu.. Men så forsvinder det igen.. Rigtig træls.. Håber virkelig du snart føder så du kan møde din lille Silas.. (elsker det navn).. Har du fået en tid til igangsættelse endnu? 

Nej skal til jordmoder den 28. og have en tid. Ved du hvor lang tid der kan gå derefter så???

Jeg håber vi alle føder snart - jeg synes også hele tiden der er tegn, men det er mest om aftenen jeg har de smerter

Hvilke tegn har du?

Anmeld

22. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Ja, det er meget rart - ikk?

Nu ikke være så pessimistisk - han skal nok komme ud af sig selv... Du er trods alt "kun" gået 3 dage over idag hvilket jo ikke er meget - selvom jeg godt ved det kan føles som en lang krig!

Jeg kender ikke noget til igangssættelser, så det kan jeg desværre ikke svare på, men jeg undrer mig lidt over, at du vil blive sat igang "så tidligt" - plejer man ikke at skulle give det til uge 42+0?

Anmeld

22. juni 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Har også selv tænkt på det... men skal man ikke være 42+0 før de vil sætte een igang?? Min jordemoder sagde igår at jeg bare sku gå hjem og ha sex med min mand for det var præcis de samme stoffer der var i sæden som der er i det de bruger til igangsættelse  Så måske du skulle prøve det  Her kan manden dog ikke lokkes når han ved at lillesøsters hoved står mindre end 1/2 tissemands længde indenfor

Anmeld

22. juni 2010

Bayze

UUHH hvor er det spændende, piger

Al held og lykke med jeres nærtstående fødsler - jeg glæder mig ti at høre mere om dem og se jeres små mirakler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.