Hvad sker der oppe i hoved på den her abe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Daisy

Low skriver:

Ja, den ser rimelig død ud og filmen starter også imens aben har gang i den så jeg kunne forstille mig at den er død MEN jeg ved ikke om den var i live før det blev filmet... puu baad

Den spjætter altså med benene i første del af videoen, så den er ikke død. I hvert fald ikke til at begynde med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Low

Daisy skriver:

Den spjætter altså med benene i første del af videoen, så den er ikke død. I hvert fald ikke til at begynde med

Nåe okay. Så har jeg overset noget men jeg har ikke lyst til at kigge igen efter det 

Anmeld

22. juni 2010

slettet_7530

Malonde1985 skriver:

ADDDDD!!!!! Ej det kan man da ikke!! Hvad sker der lige for den abe!!!??? Fatter slet ik hvordan den kan finde på sådan noget ... Stakkels stakkels stakkels frø!!!! Puha ADR!!!

Altså jeg synes det ligner en unge der er på opdagelse i sin egen krop og dens funktioner, nøjagtigt ligesom menneskebørn når de når en vis alder kan de også finde på at stikke noget ind i deres tissekoner og drengen stikke tissemanden ind i diverse huller og sprækker, man kan ikke sygeliggøre en abe på den måde, den har fulgt den instinkt at det så går ud over en tudse er ja hvad skal man sige!!!!

Men sådan er naturen nu engang

Anmeld

22. juni 2010

Loa

Low skriver:

Jeg har også tænkt meget på hvad der overhoved sker oppe i hoved på den abe og hvad den tænker når den gør sådan noget underligt noget.. 

Tror desværre ikke aben tænker ret meget..... Det er trods alt et dyr.... Og den følger formodentlig bare sit instinkt/behov.....

Ikke at det gør det mindre klamt og synd for frøen.......

Anmeld

22. juni 2010

Malonde1985

albertesmor skriver:

Altså jeg synes det ligner en unge der er på opdagelse i sin egen krop og dens funktioner, nøjagtigt ligesom menneskebørn når de når en vis alder kan de også finde på at stikke noget ind i deres tissekoner og drengen stikke tissemanden ind i diverse huller og sprækker, man kan ikke sygeliggøre en abe på den måde, den har fulgt den instinkt at det så går ud over en tudse er ja hvad skal man sige!!!!

Men sådan er naturen nu engang

Ja havde ik lige tænkt så langt - det er jo selvfølgelig en unge som prøver at finde ud af hvad visse dele af kroppen kan og skal bruges til! Blev bare helt paf da jeg så videoen!

Anmeld

22. juni 2010

Low

Malonde1985 skriver:

Ja havde ik lige tænkt så langt - det er jo selvfølgelig en unge som prøver at finde ud af hvad visse dele af kroppen kan og skal bruges til! Blev bare helt paf da jeg så videoen!

Ja det havde jeg heller ikke lige tænkt over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.