Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded
En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen
http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded
Ej! Jeg så 5 sekunder af videoen og jeg kan simpelthen ikke se resten.
Puh, hvor er det synd for frøen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bondepigen skriver: Jeg synes det er vildt synd for frøen og håber virkelig den er død, så den ikke lider. Jeg har godt set videoen kører på facebook, og jeg synes det er så klamt, at folk bare står og griner, og at folk på FB laver grin med det. STAKKELS FRØ!!!
Jeg synes det er vildt synd for frøen og håber virkelig den er død, så den ikke lider.
Jeg har godt set videoen kører på facebook, og jeg synes det er så klamt, at folk bare står og griner, og at folk på FB laver grin med det.
STAKKELS FRØ!!!
Ja.. der er flere af mine venner der ligger den ud på facebook men jeg er underligt nok, den eneste der skriver som kommentar at filmen er klam
Ranarupta skriver: Ej! Jeg så 5 sekunder af videoen og jeg kan simpelthen ikke se resten. Puh, hvor er det synd for frøen!
Jeg kan kun give dig ret .. men jeg har dog set hele filmen
Ej hold kæft aber de er bare sådan nogen liderbukse.... puhada
mullesmith2 skriver: Ej hold kæft aber de er bare sådan nogen liderbukse.... puhada
Ja og så siger de at det er det dyr som minder mest om mennesker
Low skriver: Jeg kan kun give dig ret .. men jeg har dog set hele filmen
Kan du vurdere om frøen er levende?
(Det slår mig lige, at mit brugernavn er meget passende i dette tilfælde - desværre. Det er latin og betyder "sprængt frø"... )
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige til videoen, andet end det undrer mig ikke at de er optaget i dobbeltmoralens land USA
Ranarupta skriver: Kan du vurdere om frøen er levende? (Det slår mig lige, at mit brugernavn er meget passende i dette tilfælde - desværre. Det er latin og betyder "sprængt frø"... )
Ja, den ser rimelig død ud og filmen starter også imens aben har gang i den så jeg kunne forstille mig at den er død MEN jeg ved ikke om den var i live før det blev filmet... puu baad
ADDDDD!!!!! Ej det kan man da ikke!! Hvad sker der lige for den abe!!!??? Fatter slet ik hvordan den kan finde på sådan noget ... Stakkels stakkels stakkels frø!!!! Puha ADR!!!
Malonde1985 skriver: ADDDDD!!!!! Ej det kan man da ikke!! Hvad sker der lige for den abe!!!??? Fatter slet ik hvordan den kan finde på sådan noget ... Stakkels stakkels stakkels frø!!!! Puha ADR!!!
Jeg har også tænkt meget på hvad der overhoved sker oppe i hoved på den abe og hvad den tænker når den gør sådan noget underligt noget..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128