Hvad sker der oppe i hoved på den her abe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

Low

En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen

http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

wamse

Low skriver:

En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen

http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded

Åhhh nej, og jeg har lige set tegnefilmen "prinsessen & frøen", så jeg siger bare stakkels frø/prins

Anmeld

22. juni 2010

Low

wamse skriver:

Åhhh nej, og jeg har lige set tegnefilmen "prinsessen & frøen", så jeg siger bare stakkels frø/prins

Hehe den har jeg ikke lige set men jeg håber lidt at den her frø var død i forvejen.. ikke at det gør det mindre ulækkert men så lider den da ikke i det mindste

Anmeld

22. juni 2010

Bondepigen

Jeg synes det er vildt synd for frøen og håber virkelig den er død, så den ikke lider.

Jeg har godt set videoen kører på facebook, og jeg synes det er så klamt, at folk bare står og griner, og at folk på FB laver grin med det.

STAKKELS FRØ!!!

Anmeld

22. juni 2010

Stephanie3

Stakkels frø! 

Anmeld

22. juni 2010

VIPpigen

Nej Nej Nej, hvordan pokker har den abe fået fat i frøen?? Hvor er det syndt for den lille frø, håber også den er død, men syntes i starten af filmen det så ud som om den ville væk fra aben...

Anmeld

22. juni 2010

Dictes mor

Hvad sker der lige der... det er lidt for klamt. Eller det tror jeg, jeg kiggede ikke videoen, det har jeg ikke lige lyst til.

Anmeld

22. juni 2010

Risen

AD tør ikke engang se den.. Hvor finder du sådan noget mærkeligt noget henne ditte? :O 

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

22. juni 2010

Low

Risen skriver:

AD tør ikke engang se den.. Hvor finder du sådan noget mærkeligt noget henne ditte? :O 

Der var nogle der havde lagt den ud på facebook ..

Men ja, den er lidt klam .. men ikke klam nok til at youtube fjerner filmen fra sin side 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.