Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen
http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Low skriver: En halv liderlig abe som lader sin lyst gå ud over en frø. Jeg synes det er lidt klamt . Det er måske ikke for sarte sjæle og måske er der nogle som synes den er sjov... jeg ved det ikke . Jeg vil bare lige advare jer om at aben forsøger at... ja parre sig med frøen http://www.youtube.com/watch?v=qVE60zwXx1k&feature=player_embedded
Åhhh nej, og jeg har lige set tegnefilmen "prinsessen & frøen", så jeg siger bare stakkels frø/prins
wamse skriver: Åhhh nej, og jeg har lige set tegnefilmen "prinsessen & frøen", så jeg siger bare stakkels frø/prins
Hehe den har jeg ikke lige set men jeg håber lidt at den her frø var død i forvejen.. ikke at det gør det mindre ulækkert men så lider den da ikke i det mindste
Jeg synes det er vildt synd for frøen og håber virkelig den er død, så den ikke lider.
Jeg har godt set videoen kører på facebook, og jeg synes det er så klamt, at folk bare står og griner, og at folk på FB laver grin med det.
STAKKELS FRØ!!!
Stakkels frø!
Nej Nej Nej, hvordan pokker har den abe fået fat i frøen?? Hvor er det syndt for den lille frø, håber også den er død, men syntes i starten af filmen det så ud som om den ville væk fra aben...
Hvad sker der lige der... det er lidt for klamt. Eller det tror jeg, jeg kiggede ikke videoen, det har jeg ikke lige lyst til.
AD tør ikke engang se den.. Hvor finder du sådan noget mærkeligt noget henne ditte? :O
Risen skriver: AD tør ikke engang se den.. Hvor finder du sådan noget mærkeligt noget henne ditte? :O
Der var nogle der havde lagt den ud på facebook ..
Men ja, den er lidt klam .. men ikke klam nok til at youtube fjerner filmen fra sin side
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128