I næste weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ja. Jeg tror desværre mange begår den fejl, at så snart de føler at de har det bedre/godt igen, så stopper de med at tage medicinen.
Men det er jo NETOP MEDICINEN der gør, at de føler, at det hele bliver en smule lettere at holde ud igen. Og stopper man for hurtigt (man må i øvrigt ikke stoppe, men skal trappe laaangsomt ned), så giver det bare en kæmpe røvfuld i form af et tilbagefald.
Og det er jo bare slet ikke dét værd, hvis alternativet kunne have været, at fortsætte med at tage pillerne og så have det nogenlunde igen.
Det tager lang tid at komme ovenpå sådan en omgang. For nogle måneder, for andre år....

Så hellere tage den medicin "for længe" og komme HELT ovenpå, før man trapper ud af det igen. Fremfor at skulle få et slemt tilbagefald og skulle starte helt forfra igen med at arbejde sig op af et meget dybt og mørkt hul.

Mon ikke han kan mærke på sig selv, at det er alvor. Og forstå, at han er nødt til at tage medicinen i længere tid denne gang? ......Hvis lægen lige nævner det også, så kan det være at det får ham til at indse, at der altså er noget om snakken. Og det ikke kun er "lillemor Tina" derhjemme, der siger det.

Jeg håber virkelig at han indser hvor vigtigt det er at han tager den medicin!
Ellers ender det jo med at han bliver rigtig syg af det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Puha,det lyder hårdt.Jeg har selv døjet meget med angst i mange år

Håber han får det bedre hurtigt.En hyggelig børnefri weekend er da i hvert fald en start...

Ja det løser selvfølgelig ikke problemerne, men om ikke andet får han da slappet rigtig af!

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Vinker skriver:

Super ide at Liva skal med dem på ferie - Rigtig godt for dem alle

Tina der er KUN 3 uger og 3 dage til du har ferie - det er jo snart Hvor længe har du så sommeferie? Selvom jeg er uden job så holder jeg ferie i uge 28, 30 og 31. Går jo pt på endnu et jobsøgningskursus hvor jeg er hver dag fra 9 til 15 - super træls i sommertiden at være herinde...

Lyder virkelig også til at I har godt af en weekend for jer selv så I rigtig kan råhygge bare jer to. Han lyder til at være hårdt presset Carsten - Nu ska han skisme passe lidt på sig selv også!!!! Har selv en stresset mand og puuuuh det er hårdt at se på at han er så presset, men ikke rigtig kunne gøre så meget for ham. Dumme arbejde.....

Jeg holder ferie i 3 uger, hvoraf den sidste uge skal bruges på Livas indkøring i børnehave.

Arbejdet må bare ikke fylde SÅ meget! Men det er jo svært... hans firma skal jo køre....

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor lækkert med en fri weekend, og skønt at Liva skal over og hygge! :0)

altså, du må sige til Carsten at det er slut med at blive SÅ stresset.... det er nøjagtig det samme jeg oplever, når jeg er stresset blusser angsten meget lettere op....

Jeg håber på at når han får medicin for angsten, at han så får lidt mere overskud og så ikke bliver så let stresset...
Lige pt. køre det på stress som fører til angsten for angsten som fører til mere stress som så til sidst ender ud i voldsomme angstanfald. Det er forfærdelig at være vidne til og jeg kan kun forestille mig hvor endnu mere forfærdeligt det må være at have de "anfald"

Anmeld

22. juni 2010

Vingummien

TbCp skriver:

4 uger!!! Hvor skønt!

Ja Skal nydes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.