I næste weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
24 svar
0 synes godt om
21. juni 2010

TbCp

Skal Liva med mormor, bedstefar og onkel Morten i sommerhus.
De tager af sted fredag, så de henter Liva enten torsdag aften eller fredag middag. Så tager de over til vesterhavet og hygger sig. Vi skal så hente hende søndag.
Mine forældre og lillebror bliver der så 5 dage mere, men både min mor og jeg mente at en weekend måtte være nok for Liva

Glæder mig alligvel lidt til at høre hvordan det går, men er nu sikker på de nok skal hygge sig.
Er også lidt midsundelig fordi jeg bare synes der er alt for længe til jeg selv har ferie

Men tilgengæld får Carsten og jeg så en hel weekend for os selv... mon ikke der skal hygges igennem, ud at spise, have nogle drinks og være kærester.

Carsten er meget meget stresset for tiden.... det er virkelig slemt og hans angst bryder op og er virkelig slem. Jeg har så ondt af ham og ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Han ringer hjem fra bilen og græder i telefonen
Så sådan en weekend tror jeg vi og især han trænger til.

Hvornår går i andre på ferie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

oo

øv, det lyder voldsomt med Carsten

men dejligt med Liva

jae... jeg er jo gået på ferie , Søren har ferie fra på torsdag klokken fire, som tilfældigvis også er hans 32 års fødselsdag, så jeg venter hjemme med kage og steg og hele svineriet ... og bajere naturligvis, der er jo landskamp om aftenen

i weekenden kommer min mor og Per og så skal der samles ny seng, ny sofa, reoler, kommoder og ALT muligt andet, så huset er klar til babys ankomst. ja, det er måske nok lige lovlig god tid, men vi ville helst gøre de her ting sammen og mens Søren har ferie og hvis vi gør det hurtigt/tidligt i ferien, så kan vi nyde resten af sommeren og bare tulle rundt og købe dimser til baby Juhl

der er jo styr på barnevogn, sutteflasker, autostol og jeg ved ikke hvad med hjælp fra dig, Mette og Camilla

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

øv, det lyder voldsomt med Carsten

men dejligt med Liva

jae... jeg er jo gået på ferie , Søren har ferie fra på torsdag klokken fire, som tilfældigvis også er hans 32 års fødselsdag, så jeg venter hjemme med kage og steg og hele svineriet ... og bajere naturligvis, der er jo landskamp om aftenen

i weekenden kommer min mor og Per og så skal der samles ny seng, ny sofa, reoler, kommoder og ALT muligt andet, så huset er klar til babys ankomst. ja, det er måske nok lige lovlig god tid, men vi ville helst gøre de her ting sammen og mens Søren har ferie og hvis vi gør det hurtigt/tidligt i ferien, så kan vi nyde resten af sommeren og bare tulle rundt og købe dimser til baby Juhl

der er jo styr på barnevogn, sutteflasker, autostol og jeg ved ikke hvad med hjælp fra dig, Mette og Camilla

Jeg er simpelthen så midsundelig på dem der er på barsel.... mest fordi jeg da godt lige kunne bruge sådan et års tid hjemme

Troede faktisk at Søren var ældre.... så er han jo faktisk yngre end mig... måske det er fordi han har meget mere skæg end mig, at jeg var overbevist om han også skulle være ældre

Anmeld

21. juni 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg er simpelthen så midsundelig på dem der er på barsel.... mest fordi jeg da godt lige kunne bruge sådan et års tid hjemme

Troede faktisk at Søren var ældre.... så er han jo faktisk yngre end mig... måske det er fordi han har meget mere skæg end mig, at jeg var overbevist om han også skulle være ældre

ork, jeg er glad for han har MERE skæg end dig

jae...han ser nok lidt nissefar agtig ud...men han ligner virkelig en idiot uden - VIRKELIG!! se selv på det her billede han fik taget for tre år siden, da han havde fået den idiotiske ide at barbere det af (det tør han ikke længere, for jeg var lige ved at søge skilsmisse)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ork, jeg er glad for han har MERE skæg end dig

jae...han ser nok lidt nissefar agtig ud...men han ligner virkelig en idiot uden - VIRKELIG!! se selv på det her billede han fik taget for tre år siden, da han havde fået den idiotiske ide at barbere det af (det tør han ikke længere, for jeg var lige ved at søge skilsmisse)

AJ hahaha Han ser jo helt forkert ud!!!

Anmeld

21. juni 2010

oo

TbCp skriver:

AJ hahaha Han ser jo helt forkert ud!!!

han ligner en eller anden der burde være spærret inde på den lukkede!! jeg kan simpelthen ikke FORDRAGE ham uden skæg

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

han ligner en eller anden der burde være spærret inde på den lukkede!! jeg kan simpelthen ikke FORDRAGE ham uden skæg

Jeg synes faktisk lidt han ligner en psykopatisk Kim Larsen

Anmeld

21. juni 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg synes faktisk lidt han ligner en psykopatisk Kim Larsen

ha! ja, det kan godt være du har ret. men så havde han også en underlig dille med at børste sine krøller ud i sådan noget mærkeligt ståltrådsløvegarn - det hjælper bestemt heller ikke på det. eller at han ALTID gik i en beigefarvet ruskindsjakke fordi han havde fået den af sin mor  

så kom jeg jo og omrokerede det hele (og købte en sort jakke!!!)

Anmeld

21. juni 2010

anna-jonas

Åhhhh.............søde Tina, jeg bliver helt bekymret, for det lyder da til at Carsten har alt for meget om ørene. Kan han ikke prioritere noget fra?? Det er jo en tikkende bombe, når han er begyndt at have sådanne symptomer. Han skal sgu' passe på sig selv, for han får altså ingen medalje, når han ligger brak p.g.a stress.

Lyder som en herlig ting, at Liva skal på miniferie med mormor og co. Bare det var os, der kunne slippe lidt af med vores unger, og tage på det wellness ophold, jeg gav Jan i fødselsdagsgave i feb.

Anmeld

21. juni 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

ha! ja, det kan godt være du har ret. men så havde han også en underlig dille med at børste sine krøller ud i sådan noget mærkeligt ståltrådsløvegarn - det hjælper bestemt heller ikke på det. eller at han ALTID gik i en beigefarvet ruskindsjakke fordi han havde fået den af sin mor  

så kom jeg jo og omrokerede det hele (og købte en sort jakke!!!)

Griner helt vildt................da jeg mødte Jan, havde han tøj i sit skab fra hans studentertid i 1988................og havde da også købt en relativt ny beigefarvet jakke, som han grangiveligt lignede en ung Jens Okking i. Den fik mutter Mette også lige så stille skiftet ud, med en lidt mere ungt udseende jakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.