Ååhha, Trine og Mette : Jeres omtale af jeres mænner, får mig simpelthen til at smile med lyd. Hvor er det morsomt 
Knap så morsomt er det så at høre, at det står så skidt til med Carsten.
Det er jo en ret alvorlig ting, hvis han viser tegn på, at angsten kommer tilbage, og han græder sådan i røret, når han ringer hjem fra bilen.
Ingen tvivl om, at han er stresset. Og der skal da bare skrues ned for niveauet NU, inden han knækker helt sammen på det.
Du må hjælpe ham med at få sat en stopper for alle de gode ambitioner, som er ved at kvæle ham. Godt at du er OBS på ham, og får ham sendt afsted til lægen. Hellere komme hurtigt igang med at rette op på tingene, før det skrider helt udenfor rækkevidde. Det er så svært! - For begge parter! Jeg har dog aldrig selv været nede med stress, men jeg har stået og "set til", mens Kenneth tog en ordentlig røvtur, og det var så hård en tid. Både for ham, som havde det sådan, og for mig som ikke følte at jeg kunne gøre til eller fra, og bare hadede at se ham sådan.
Hvor skal det blive dejligt med sådan en weekend!
Liva får det da sååååå skønt
Og det må du og Carsten også bare nyde.
Så sent som idag foreslog jeg også Kenneth, om ikke vi snart skal inviterer venner herhjem og DRIKKE og høre høj musik og have det sjovt! Det trænger jeg sgu til. Jeg har ikke rørt alkohol siden nytårsaften
....jeg bliver jo stang-barcardi bare ved at gå forbi lugten fra et værtshus, så ude af trit er jeg ..... Så det håber jeg egentlig lidt på, at få en friaften til en dag, så jeg kan gøre lidt ved dén sag

Kram til dig!
Anmeld