I næste weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Griner helt vildt................da jeg mødte Jan, havde han tøj i sit skab fra hans studentertid i 1988................og havde da også købt en relativt ny beigefarvet jakke, som han grangiveligt lignede en ung Jens Okking i. Den fik mutter Mette også lige så stille skiftet ud, med en lidt mere ungt udseende jakke.

ja der er løbende blevet skiftet ud i Sørens skab siden vi mødte hinanden, og han opdager det sjældent heldigvis men han lginede altså virkelig en gammel alkoholiker eller noget fordi ALT hans tøj kom fra hans mor. han har også indrømmet at det sengetøj han havde hjemme ved ham aldrig havde været vasket i de mange år han havde haft det  det røg også ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Åhhhh.............søde Tina, jeg bliver helt bekymret, for det lyder da til at Carsten har alt for meget om ørene. Kan han ikke prioritere noget fra?? Det er jo en tikkende bombe, når han er begyndt at have sådanne symptomer. Han skal sgu' passe på sig selv, for han får altså ingen medalje, når han ligger brak p.g.a stress.

Lyder som en herlig ting, at Liva skal på miniferie med mormor og co. Bare det var os, der kunne slippe lidt af med vores unger, og tage på det wellness ophold, jeg gav Jan i fødselsdagsgave i feb.

Jeg er meget bekymret for ham!

Han har taget en fridag på onsdag og der har jeg bestilt en tid hos hans læge til ham.
Han har fået medicin før og det "kræver" jeg at han får igen.
Samtidig har han planer omkring sit arbejdsliv som kan gøre det hele lidt lettere for ham.
Jeg vil bare gerne have at han får det godt igen!

Kan godt forstå i kan trænge til et pusterum også!

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

Ååhha, Trine og Mette : Jeres omtale af jeres mænner, får mig simpelthen til at smile med lyd. Hvor er det morsomt 

Knap så morsomt er det så at høre, at det står så skidt til med Carsten.
Det er jo en ret alvorlig ting, hvis han viser tegn på, at angsten kommer tilbage, og han græder sådan i røret, når han ringer hjem fra bilen.
Ingen tvivl om, at han er stresset. Og der skal da bare skrues ned for niveauet NU, inden han knækker helt sammen på det.
Du må hjælpe ham med at få sat en stopper for alle de gode ambitioner, som er ved at kvæle ham. Godt at du er OBS på ham, og får ham sendt afsted til lægen. Hellere komme hurtigt igang med at rette op på tingene, før det skrider helt udenfor rækkevidde. Det er så svært! - For begge parter! Jeg har dog aldrig selv været nede med stress, men jeg har stået og "set til", mens Kenneth tog en ordentlig røvtur, og det var så hård en tid. Både for ham, som havde det sådan, og for mig som ikke følte at jeg kunne gøre til eller fra, og bare hadede at se ham sådan.

Hvor skal det blive dejligt med sådan en weekend!
Liva får det da sååååå skønt    Og det må du og Carsten også bare nyde.

Så sent som idag foreslog jeg også Kenneth, om ikke vi snart skal inviterer venner herhjem og DRIKKE og høre høj musik og have det sjovt! Det trænger jeg sgu til. Jeg har ikke rørt alkohol siden nytårsaften   ....jeg bliver jo stang-barcardi bare ved at gå forbi lugten fra et værtshus, så ude af trit er jeg ..... Så det håber jeg egentlig lidt på, at få en friaften til en dag, så jeg kan gøre lidt ved dén sag   

Kram til dig!

Anmeld

21. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Ååhha, Trine og Mette : Jeres omtale af jeres mænner, får mig simpelthen til at smile med lyd. Hvor er det morsomt 

Knap så morsomt er det så at høre, at det står så skidt til med Carsten.
Det er jo en ret alvorlig ting, hvis han viser tegn på, at angsten kommer tilbage, og han græder sådan i røret, når han ringer hjem fra bilen.
Ingen tvivl om, at han er stresset. Og der skal da bare skrues ned for niveauet NU, inden han knækker helt sammen på det.
Du må hjælpe ham med at få sat en stopper for alle de gode ambitioner, som er ved at kvæle ham. Godt at du er OBS på ham, og får ham sendt afsted til lægen. Hellere komme hurtigt igang med at rette op på tingene, før det skrider helt udenfor rækkevidde. Det er så svært! - For begge parter! Jeg har dog aldrig selv været nede med stress, men jeg har stået og "set til", mens Kenneth tog en ordentlig røvtur, og det var så hård en tid. Både for ham, som havde det sådan, og for mig som ikke følte at jeg kunne gøre til eller fra, og bare hadede at se ham sådan.

Hvor skal det blive dejligt med sådan en weekend!
Liva får det da sååååå skønt    Og det må du og Carsten også bare nyde.

Så sent som idag foreslog jeg også Kenneth, om ikke vi snart skal inviterer venner herhjem og DRIKKE og høre høj musik og have det sjovt! Det trænger jeg sgu til. Jeg har ikke rørt alkohol siden nytårsaften   ....jeg bliver jo stang-barcardi bare ved at gå forbi lugten fra et værtshus, så ude af trit er jeg ..... Så det håber jeg egentlig lidt på, at få en friaften til en dag, så jeg kan gøre lidt ved dén sag   

Kram til dig!

Jeg tror desværre allerede at han er knækket helt sammen

Men håber lægen kan få ham igang med medicinen igen og jeg tror også at han selv kan mærke at det ER nødvendigt!
Så skal jeg bare have banket ind i hovedet på ham at selvom han får det bedre, så skal han fortsætte med medicinen!

Jeg har oplevet ham i sådan et "Breakdown" en gang før og det er ganske forfærdeligt at stå ved siden af, men det kender du jo så (desværre) til ....

Tror ihvertfald at det bliver rigtig godt med en hel weekend bare for os selv.

Anmeld

21. juni 2010

Vingummien

Ku godt lige bruge en weekend i sommerhus også Hun skal nok rigtig komme til at hygge sig

Jeg har 4 ugers ferie fra den 2 af Bliver dejligt

Anmeld

21. juni 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg tror desværre allerede at han er knækket helt sammen

Men håber lægen kan få ham igang med medicinen igen og jeg tror også at han selv kan mærke at det ER nødvendigt!
Så skal jeg bare have banket ind i hovedet på ham at selvom han får det bedre, så skal han fortsætte med medicinen!

Jeg har oplevet ham i sådan et "Breakdown" en gang før og det er ganske forfærdeligt at stå ved siden af, men det kender du jo så (desværre) til ....

Tror ihvertfald at det bliver rigtig godt med en hel weekend bare for os selv.

Ja. Jeg tror desværre mange begår den fejl, at så snart de føler at de har det bedre/godt igen, så stopper de med at tage medicinen.
Men det er jo NETOP MEDICINEN der gør, at de føler, at det hele bliver en smule lettere at holde ud igen. Og stopper man for hurtigt (man må i øvrigt ikke stoppe, men skal trappe laaangsomt ned), så giver det bare en kæmpe røvfuld i form af et tilbagefald.
Og det er jo bare slet ikke dét værd, hvis alternativet kunne have været, at fortsætte med at tage pillerne og så have det nogenlunde igen.
Det tager lang tid at komme ovenpå sådan en omgang. For nogle måneder, for andre år....

Så hellere tage den medicin "for længe" og komme HELT ovenpå, før man trapper ud af det igen. Fremfor at skulle få et slemt tilbagefald og skulle starte helt forfra igen med at arbejde sig op af et meget dybt og mørkt hul.

Mon ikke han kan mærke på sig selv, at det er alvor. Og forstå, at han er nødt til at tage medicinen i længere tid denne gang? ......Hvis lægen lige nævner det også, så kan det være at det får ham til at indse, at der altså er noget om snakken. Og det ikke kun er "lillemor Tina" derhjemme, der siger det.

Anmeld

21. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
TbCp skriver:

Skal Liva med mormor, bedstefar og onkel Morten i sommerhus.
De tager af sted fredag, så de henter Liva enten torsdag aften eller fredag middag. Så tager de over til vesterhavet og hygger sig. Vi skal så hente hende søndag.
Mine forældre og lillebror bliver der så 5 dage mere, men både min mor og jeg mente at en weekend måtte være nok for Liva

Glæder mig alligvel lidt til at høre hvordan det går, men er nu sikker på de nok skal hygge sig.
Er også lidt midsundelig fordi jeg bare synes der er alt for længe til jeg selv har ferie

Men tilgengæld får Carsten og jeg så en hel weekend for os selv... mon ikke der skal hygges igennem, ud at spise, have nogle drinks og være kærester.

Carsten er meget meget stresset for tiden.... det er virkelig slemt og hans angst bryder op og er virkelig slem. Jeg har så ondt af ham og ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Han ringer hjem fra bilen og græder i telefonen
Så sådan en weekend tror jeg vi og især han trænger til.

Hvornår går i andre på ferie?

Puha,det lyder hårdt.Jeg har selv døjet meget med angst i mange år

Håber han får det bedre hurtigt.En hyggelig børnefri weekend er da i hvert fald en start...

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

TbCp skriver:

De tager af sted fredag, så de henter Liva enten torsdag aften eller fredag middag. Så tager de over til vesterhavet og hygger sig. Vi skal så hente hende søndag.
Mine forældre og lillebror bliver der så 5 dage mere, men både min mor og jeg mente at en weekend måtte være nok for Liva

Glæder mig alligvel lidt til at høre hvordan det går, men er nu sikker på de nok skal hygge sig.
Er også lidt midsundelig fordi jeg bare synes der er alt for længe til jeg selv har ferie

Men tilgengæld får Carsten og jeg så en hel weekend for os selv... mon ikke der skal hygges igennem, ud at spise, have nogle drinks og være kærester.

Carsten er meget meget stresset for tiden.... det er virkelig slemt og hans angst bryder op og er virkelig slem. Jeg har så ondt af ham og ved slet ikke hvad jeg skal stille op. Han ringer hjem fra bilen og græder i telefonen

Super ide at Liva skal med dem på ferie - Rigtig godt for dem alle

Tina der er KUN 3 uger og 3 dage til du har ferie - det er jo snart ;) Hvor længe har du så sommeferie? Selvom jeg er uden job så holder jeg ferie i uge 28, 30 og 31. Går jo pt på endnu et jobsøgningskursus hvor jeg er hver dag fra 9 til 15 - super træls i sommertiden at være herinde...

Lyder virkelig også til at I har godt af en weekend for jer selv så I rigtig kan råhygge bare jer to. Han lyder til at være hårdt presset Carsten - Nu ska han skisme passe lidt på sig selv også!!!! Har selv en stresset mand og puuuuh det er hårdt at se på at han er så presset, men ikke rigtig kunne gøre så meget for ham. Dumme arbejde.....

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

hvor lækkert med en fri weekend, og skønt at Liva skal over og hygge! :0)

altså, du må sige til Carsten at det er slut med at blive SÅ stresset.... det er nøjagtig det samme jeg oplever, når jeg er stresset blusser angsten meget lettere op....

Anmeld

22. juni 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Ku godt lige bruge en weekend i sommerhus også Hun skal nok rigtig komme til at hygge sig

Jeg har 4 ugers ferie fra den 2 af Bliver dejligt

4 uger!!! Hvor skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.